• 1
  • 2
2016-08-16, 19:19
Medlem
Slaystations avatar
hej alla byggarbröder
nån som vet hur man kommer i kontakt med hushboard admin support?
countermailen till admin support har upphört.

jag hittade inget bra ställe att posta det här finns säkert ett bra underforum men hoppas ingen admin här blir sur har försökt att nå nån i deras support i flera dagar nu.

mvh!
Citera
2016-08-16, 21:14
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaystation
hej alla byggarbröder
nån som vet hur man kommer i kontakt med hushboard admin support?
countermailen till admin support har upphört.

jag hittade inget bra ställe att posta det här finns säkert ett bra underforum men hoppas ingen admin här blir sur har försökt att nå nån i deras support i flera dagar nu.

mvh!

Har du testat PM till Admin...?

-Alfred

Edit: Är frågan värd ett svar så har du ett inom en dag. Admin kollar alltid sina PM.
Citera
2016-08-18, 19:47
Medlem
Slaystations avatar
jag har glömt mitt lösen
så kan inte pm:a
där av denna post =/
Citera
2016-08-19, 08:52
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Password-reset? Nytt konto? :whoco5
Citera
2016-08-19, 09:05
Medlem
Slaystations avatar
det går för fan inte att göra password reset
och det finns ingen mail adress man kan maila till om man har login problem.
jag tycker inte man ska bli tvingad att göra nytt konto om man glömt sitt lösen.
Citera
2016-08-19, 09:41
Medlem
CB_smokers avatar
Seriöst!

Skapa ett nytt konto -> PM till admin:
"Hej,
Har glömt lösenord till mitt ordinarie konto, kan ni hjälpa mig?
Anv.namn: KanInteTänkaSjälv"

Eller så sitter du och fortsätter skriva på f12 ist.

PS. Hoppas du har mail knutet till ditt konto, annars blir det ju svårt för admin att hjälpa dig. DS.
Citera
2016-08-22, 03:20
Medlem
Slaystations avatar
jo cb jag tänkte på det men det borde finnas ett fungerande mail.
jag tycker att det är jobbigt att man ska bli tvungen att göra ett till account när dem inte har en fungerande support.
tack för svar
Citera
2025-01-12, 05:22
Medlem
RapLifes avatar
Sorry att bumpa en gammal tråd men tänkte att det kanske är bättre än att starta en ny med liknande fråga.

Jag har försökt skapa ett nytt konto. Får inget registreringsmail. Har försökt flera ggr att skicka det på nytt.
Har försökt kontakta admin via funktionen där man skriver sitt mail och avsändare direkt på hemsidan, men får inget svar så jag gissar att det inte går fram.
Har provat detta med två olika mailadresser, med två olika domäner.
Vad göra? Någon som sitter på en mailadress till admin?

Anledningen att jag vill in på forumet är för att jag provat att ha att göra med en till synes grön shop (grönad på FB och verkar grön när man som icke-medlem ser deras tråd på HB), som tyvärr verkar vara röd.
Citera
2025-01-12, 10:40
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Sorry att bumpa en gammal tråd men tänkte att det kanske är bättre än att starta en ny med liknande fråga.

Jag har försökt skapa ett nytt konto. Får inget registreringsmail. Har försökt flera ggr att skicka det på nytt.
Har försökt kontakta admin via funktionen där man skriver sitt mail och avsändare direkt på hemsidan, men får inget svar så jag gissar att det inte går fram.

Anledningen att jag vill in på forumet är för att jag provat att ha att göra med en till synes grön shop (grönad på FB och verkar grön när man som icke-medlem ser deras tråd på HB), som tyvärr verkar vara röd.

Vilken shop är det?
HB är känt för att låta scammershoppar ligga kvar, då ägarna av HB blir mutade av dessa jävlar.

T.ex. Svea var en shop som länge fanns på HB - men var ökända för att lura sina kunder.
Negativa inlägg om Svea togs bort, bland annat.

Jag köper inte inrikes längre.
Citera
2025-01-12, 10:53
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Vilken shop är det?
HB är känt för att låta scammershoppar ligga kvar, då ägarna av HB blir mutade av dessa jävlar.

T.ex. Svea var en shop som länge fanns på HB - men var ökända för att lura sina kunder.

Jag vet inte ifall man får diskutera shoppar här, men i det senaste svaret i tråden om shoppar har jag skrivit.
Citera
2025-02-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife

Jag har exakt samma problem, är ny i allt detta och försöker hitta nånstans jag kan handla bra grejer men kan ej regga mig varken på HB eller BM.
Citera
2025-03-07, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Vilken shop är det?

Inte bara shoppar som mutar admin.

”Greedo” finns det en användare som heter. Säljer massvis med tjänster som ska folk att tjäna pengar. Påstår sig ha MASSOR med gröningar från folk men ingen kan gröna något från honom.

Just nu har har blåst massor med folk i en ”crypto-presale” där folk har investetar pengar i tron att få 5x minst. I ETT ÅR har han lurat folk och sagt ”snart grabbar smäller det”.

Admin gör inte ett skit åt detta och låter han hålla på och sälja sina tjänster som han marknadsför som lagliga med är olagliga. Och admin bannar folk som ifrågasätter honom.

Vissa shoppar är bra, men den där sidan i det stora hela är ett ruttet jävla äpple med en eller fler admins som får betalt av shoppar och metod säljare och låter som fortsätta med sitt skit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in