2025-01-11, 21:05
Medlem
Chockad att ingen uppmärksammat senaste stories-inlägget på tiktok. P i H’s vardagsrum, lipsyncar uppenbart packad sittandes och krälandes på golvet. En vanlig ska-dra-ut-på-stan-och-känner-mig-snyggast-i-världen-tiktok a la gräddis. Såklart blå paljettklänning och spetsstrumpbyxor på, och flashar medvetet trosorna flera gånger i klippet. Öppnar benen ba. Filmar också medvetet Hassan som sitter på en stol helt apatisk i bakgrunden också.

Suck suck suck.
Citera
2025-01-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av areharviskabo
Chockad att ingen uppmärksammat senaste stories-inlägget på tiktok. P i H’s vardagsrum, lipsyncar uppenbart packad sittandes och krälandes på golvet. En vanlig ska-dra-ut-på-stan-och-känner-mig-snyggast-i-världen-tiktok a la gräddis. Såklart blå paljettklänning och spetsstrumpbyxor på, och flashar medvetet trosorna flera gånger i klippet. Öppnar benen ba. Filmar också medvetet Hassan som sitter på en stol helt apatisk i bakgrunden också.

Suck suck suck.

Såg den med och väntade på reaktionerna typ.. Varför så odräglig, dyngfull så fort hon är hos H?? Det slutar ju aldrig bra med vistelsen där då.
Citera
2025-01-11, 21:16
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:

Suck suck suck.

Hon är bra tragisk vanligtvis, men att hon snorfull åmar runt på golvet i sin ruttna paljettklänning medans Hasan sitter i samma gamla mjukiskläder på samma gamla stol i bakgrunden gör saken så mycket mer bisarr alltså.
Citera
2025-01-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Pungus
Det är korrekt att ett läkarintyg behövs där vederbörandes hälsotillstånd bedöms. Ibland behövs även yttranden ifrån aktuell socialnämnd och närmast anhöriga. I vissa fall används mer än en läkare, i bedömningen av personens mentala hälsostatus. I Gräddfilens fall borde förvaltarskap beviljas. Det finns inget annat sätt att rädda henne ifrån att antingen supa ihjäl sig, eller på annat sätt möta en alltför tidig död. Hon kommer säkert protestera och gasta och ha sig. Men med tiden kanske det finns hopp till bättring.

Det är möjligt att förordna förvaltare även utan läkarintyg om personen vägrar läkarundersökning. Har hänt förr.
Sen om Pia kvalificerar sig för förvaltare utan intyg är ju en annan fråga.
Citera
2025-01-11, 21:55
Medlem
Lillprinsessans avatar
Senaste storyn.. Antagligen bara för hon är i en lägenhet och "tillåts" etta beteende jämfört med hennes hostel.

Men vad fan håller Hassan på med? Varför fortsätter han öppna dörren åt henne?
Citera
2025-01-11, 22:32
Medlem
Jag var tvungen att titta igen för jag var helt övertygad om att hon passade på att skämma ut sig på TT medans Hasan var ute ngt ärende 😅 men ser nu att gubben verkligen är hemma och måste ta del av den motbjudande ”dansen”
Och låtvalet - ”It’s a long Way to the top” - menar hon att hon nu är uppe på toppen och vi vanliga dödliga måste kämpa på att nå upp till hennes höjder 😂
Citera
2025-01-11, 22:44
Medlem
Citat:

Suck suck suck.

Såg precis klippet och ja, det var riktigt motbjudande 🤢
Citera
2025-01-11, 22:55
Medlem
Mummuts avatar
Det är så mycket motbjudande i samma film
1) hennes snuskiga halvöppna mun med tungan hängandes ut
2) flinet när hon rullar runt o filmar sina trosor o skinnpåsar till bröst
3) varför sitter Hassan på en pinnstol. Han kan väl åtminstone sitta bekvämt i sitt eget hem
4) går han igång på det där eller är han också inne på 16 timmars fylla?
Citera
2025-01-11, 23:23
Medlem
Baron21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mummut
Det är så mycket motbjudande i samma film
1) hennes snuskiga halvöppna mun med tungan hängandes ut
2) flinet när hon rullar runt o filmar sina trosor o skinnpåsar till bröst
3) varför sitter Hassan på en pinnstol. Han kan väl åtminstone sitta bekvämt i sitt eget hem
4) går han igång på det där eller är han också inne på 16 timmars fylla?

3) Jag tror inte Hassan har någon soffa, därav pinnstolen
Citera
2025-01-12, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
3) Jag tror inte Hassan har någon soffa, därav pinnstolen
Det kan nog stämma! Gräddis har väl aldrig visat någon soffa när hon svept nunt med kameran och själv sitter hon alltid på någon stol när hon inte krälar runt på golvet, oavsett om Hasan är hemma eller inte!
Citera
2025-01-12, 05:56
Medlem
Betalar hon hyra hos Hassan ens? Hon kan väl köpa en begagnad soffa till gubbjävel!
Citera
2025-01-12, 08:20
Medlem
Jag ger det till senast imorgon tills det sönder alloliserade härket har blivit utkastad för 7e gången på grund av att Hasse har fått flera klagomål från de stackars utsatta grannarna som måste höra hennes vrålande och skrikande från en fulltankad Pia!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in