Citat:
Ursprungligen postat av
DeletedUser
Hon ser gulaktig ut under ögonen, kan vara ett tecken på att levern inte funkar som den ska. Hon borde verkligen göra hälsoundersökningen.
Är det någon här som har en uppskattning om hur länge hon har varit alkis?
Tja, nu har hennes alkoholism blommat ut. Hon vaknar 04:30 efter en blöt utekväll hos Hasan och det första hon gör är att korka upp en flaska vin. Sedan rinner det på. Dricker vin i sportdryck-flaskor när hon är ute och går och på kvällen sätter hon sig och dricker vin på restaurang. Men alkoholism och det fysiska beroendet är en livslång sjukdom som sakta förvärras. Hon har säkert under hela sitt vuxna liv självmedicinerat och missbrukat alkohol och sedan har det sakta lett till ett fysiskt beroende. Jag tror hon def. är bipolär och sjunker in i djup depression när hon inte dricker. Drickandet förvärrar hennes skov och nu orkar hon inte alls vara nykter många timmar. Så fort hon druckit känner hon sig maxad, livet är toppen och hon blir hypoman.
Sedan tror jag hon har någon form av asberger eller autism som ger henne ångest, oro och hon hamnar lätt i affekt. Hon skriker så fort hon känner sig kränkt, får vansinniga utbrott som jag tror är en kombo av autism och abstinens. Det gör att hon hela tiden förvärrar sin situation och fattar korkade beslut. Hennes autism gör att hon bara känner sin egen sorg och utsatthet. Hon är oförmögen att sätta sig in i andras situation. Hon saknar helt förmåga till att tänka abstrakt utan går från en händelse direkt till nästa. Ett exempel: jag måste få uppmärksamhet så inte myndigheter kan köra med mig. Då kan jag hämnas på dem. Aha, jag startar ett TikTok konto. Hon tänker inte, aha jag startar en YouTube kanal så kan jag dessutom tjäna pengar på mina videos samtidigt. Hon fastnar i konstiga, kortsiktiga tankar. Det är som om någon måste hjälpa henne att tänka klart hela tiden. Hon tänker som ett litet barn.