Citat:
Ursprungligen postat av
Morbidia
Hon tittade väl på personen genom ett tittöga i dörren? Personen som däckat låg väl dessutom ner. Är rätt svårt att identifiera då men det är rätt logiskt att anta att om bestämt att en kompis ska få sova över och den sen ligger en person utanför ens egen dörr att det faktiskt är den personen. I synnerhet om det är i en svale dit man inte har tillträde utan portkod eller passerkort. Jag är rätt säker på att det inte går att komma in i ett lägenhetshus utan något sånt.
Om det mot förmodan varit hennes kompis som kommit dit dygnrak. Vad exakt för skada tror du att hennes barn tagit om Margaux öppnat och lett in personen till en säng och låtit honom sova där? M själv var ju nykter och med sitt barn.
Vad exakt är det för skydd mot vänner och familj och misslyckats med? Vem har blivit hotad och vad är det hon skulle ha gjort enligt dej?
Di påtar dig rätten att ställa skarpa frågor, utan att själv svara på de frågor jag ställer.
Jag kan ju bara prata för mig. Men jag känner igen mina kompisar, även om de ligger ner.
Jag tänker att faktumet att det bara är någon med portkod som skulle kunna ligga utanför hennes dörr gör faktumet att hon ringde polisen ännu konstigare. När jag bodde i lägenhet; hade jag aldrig ringt snuten om någon granne legat däckad utanför. Jag hade skakat liv i grannen.
En granne är ju i ärlighetens namn inte heller vad Margås själv trodde. I dokumentären talar hon ju om att lägga sig utanför någons dörr, är ett vanligt tillvägagångssätt för att råna ensamstående kvinnor i Stockholm.
Jag kan ju bara konstatera att du och jag ser olika på vilken mängden alkohol som är okey att förtära när barn är närvarande. Personligen tycker jag inte barn skall behöva utsättas för alkoholpåverkade människor alls i sitt hem.
För att få svar på vilket sätt Margås ansåg det nödvändigt att skydda sin familj får jag hänvisa dig till dokumentären. Där parar hon om varför hon tycker så. Jag rekonemderae dig att se dokumentären, efter den är det möjligt att du bytt åsikt om Margås helt.
Där framgår det tydligt att Margås inte tycker att det är viktigt att stå för sina ord. Det är som hon inte är van att bli ifrågasatt även om hon är helt ologisk.