2025-01-11, 03:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Jag skulle bli väldigt förvånad om det blev en fällande dom eller ens gick till åtal. Men som jag sa så går ofredande under allmänt åtal, så vill du se gubben fälld så är det bara för dig att anmäla det.

Det är redan anmält.
Citera
2025-01-11, 03:25
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Det är redan anmält.
Är Lulle en högerextrem SD snubbe?
Citera
2025-01-11, 03:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Det är redan anmält.
Kommer läggas ned direkt

Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Jämfört med vänsterextremisterna han intervjuar så är han ju rena rama Bamse.
Irrelevant

Citat:
Varför ska jag uppdatera tråden med det? Detta är totalt off-topic och om du vill diskutera pedofilgubbjäveln så skicka ett PM i fortsättningen. Hade jag haft pedofilgubbens namn så hade jag absolut kunnat göra det, men jag vet att polisen inte lägger resurser att leta efter en pedofilgubbe för ett brott som resulterar i böter.
Jag startade en tråd om det här (FB) Är det här ofredande?
Citera
2025-01-11, 03:36
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Kommer läggas ned direkt

Irrelevant

Jag startade en tråd om det här (FB) Är det här ofredande?

Och du tror att random fb-användare vet svaret? Det är fullt av idioter på Flashback. Fråga en utbildad jurist istället.
Citera
2025-01-11, 03:41
Avslutad
Citat:
Och du tror att random fb-användare vet svaret? Det är fullt av idioter på Flashback. Fråga en utbildad jurist istället.
Otroligt lustig sak att säga efter att du själv var så jävla självsäker i en juridisk fråga

Finns dessutom gott om folk med juristexamen på flashback
Citera
2025-01-11, 03:45
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Otroligt lustig sak att säga efter att du själv var så jävla självsäker i en juridisk fråga

Finns dessutom gott om folk med juristexamen på flashback

Hur vet du det? För att personer påstår det?

Fattar du inte själv att det till slut skulle utgöra ofredande om någon person, så fort du går ut genom dörren följer efter dig, ställer sig framför dig så att du är tvungen att ändra riktning hela tiden. Tror du själv att det inte utgör något brott om någon person gör detta i säg en månads tid?

Och nej, jag säger inte att det pågått i en månad tid i videon eftersom vi inte fått någon info om det, men rent tekniskt kan det ske.
Citera
2025-01-11, 03:46
Medlem
Omg de e ju han som inte klara av sina studier pga omedicinad ADHD. Tror han plugga biolog första gången.
Citera
2025-01-11, 03:56
Avslutad
Citat:
Hur vet du det? För att personer påstår det?
Varför tror du inte att det skulle finnas det på Sveriges största forum? Det skulle snarare vara oerhört märkligt om det inte fanns.

Sen vet jag med säkerhet att de finns, då jag vet identiteten på vissa. Men jag tänker självfallet inte outa dem.

Citat:
Fattar du inte själv att det till slut skulle utgöra ofredande om någon person, så fort du går ut genom dörren följer efter dig, ställer sig framför dig så att du är tvungen att ändra riktning hela tiden. Tror du själv att det inte utgör något brott om någon person gör detta i säg en månads tid?

Och nej, jag säger inte att det pågått i en månad tid i videon eftersom vi inte fått någon info om det, men rent tekniskt kan det ske.
Jo, till slut skulle det göra det, och jag har redan på första sidan skrivit att det kan vara ofredande att följa efter någon, så jag vet inte varför du tvekar på att jag skulle förstå det. Men det är garanterat inte det i den här situationen som vi diskuterar nu utifrån det vi sett på videon.

Och du gnällde ju flera gånger på att det var OT i den här tråden, så när jag nu har skapat en ny tråd om det aktuella ämnet så kan du ju skriva där istället. Jag bryr mig inte om var det diskuteras, men det var ju uppenbarligen viktigt för dig.
Citera
2025-01-11, 04:01
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Varför tror du inte att det skulle finnas det på Sveriges största forum? Det skulle snarare vara oerhört märkligt om det inte fanns.

Sen vet jag med säkerhet att de finns, då jag vet identiteten på vissa. Men jag tänker självfallet inte outa dem.

Jo, till slut skulle det göra det, och jag har redan på första sidan skrivit att det kan vara ofredande att följa efter någon, så jag vet inte varför du tvekar på att jag skulle förstå det. Men det är garanterat inte det i den här situationen som vi diskuterar nu utifrån det vi sett på videon.

Och du gnällde ju flera gånger på att det var OT i den här tråden, så när jag nu har skapat en ny tråd om det aktuella ämnet så kan du ju skriva där istället. Jag bryr mig inte om var det diskuteras, men det var ju uppenbarligen viktigt för dig.

Haha! Jo tjena att du vet identiteten på jurister på Flashback.

Videon är ju så nedklippt, så det är omöjligt att säga utifrån själva videon hur länge gubbjäveln ofredade killen.
Citera
2025-01-11, 04:05
Avslutad
Citat:
Haha! Jo tjena att du vet identiteten på jurister på Flashback.
Alltså, vad är det märkliga? Jag har vänner där jag vet vilka de är här på Flashback, och vissa av dem är jurister. Exakt vad är det konstiga med det?

Citat:
Videon är ju så nedklippt, så det är omöjligt att säga utifrån själva videon hur länge gubbjäveln ofredade killen.
Bra, då är vi helt överens om det.
Citera
2025-01-11, 04:28
Avslutad
Citat:
Tycker den där Lulle verkar rätt patetisk. Först gastar han om att han har rätt att filma hur han vill, och sedan böggråter han för att någon blockerar hans kamera när han filmar.
Ja, hålla på om att luften är fri, luften är fri typ fast med mobilkamera och sen när folk tröttnar på dig så börjar man gorma om det.
Citera
2025-01-11, 05:05
Medlem
ett2ett2ett2s avatar

Den är inte så nerklippt. Bara cirka 2 min och grovt "vinklat" för Lelle.
4 min
2 min Youtube 3:42 medelhavsmuset 4:19 Pickwicks 4:22 Polpette 5:35 MQ/DiWine

4:35 Lelle går in i gubben och skyller på honom
Lelle vänder sig om och gubben springer fram och vinkar, Lelle falsk anklagar honom för att vara besatt och när han inte bryr sig slutar Lelle filma honom.

Den mest störande är Lelle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in