Citat:
Ursprungligen postat av
nickeh84
Hur vet du det? För att personer påstår det?
Varför tror du inte att det skulle finnas det på Sveriges största forum? Det skulle snarare vara oerhört märkligt om det inte fanns.
Sen vet jag med säkerhet att de finns, då jag vet identiteten på vissa. Men jag tänker självfallet inte outa dem.
Citat:
Fattar du inte själv att det till slut skulle utgöra ofredande om någon person, så fort du går ut genom dörren följer efter dig, ställer sig framför dig så att du är tvungen att ändra riktning hela tiden. Tror du själv att det inte utgör något brott om någon person gör detta i säg en månads tid?
Och nej, jag säger inte att det pågått i en månad tid i videon eftersom vi inte fått någon info om det, men rent tekniskt kan det ske.
Jo, till slut skulle det göra det, och jag har redan på första sidan skrivit att det kan vara ofredande att följa efter någon, så jag vet inte varför du tvekar på att jag skulle förstå det. Men det är garanterat inte det i den här situationen som vi diskuterar nu utifrån det vi sett på videon.
Och du gnällde ju flera gånger på att det var OT i den här tråden, så när jag nu har skapat en ny tråd om det aktuella ämnet så kan du ju skriva där istället. Jag bryr mig inte om var det diskuteras, men det var ju uppenbarligen viktigt för dig.