Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-01-10, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senilix
Är säker på att Du har fel - liksom dina förutsägelser från tidigt i invasionen om 3D skrivandet som gjorde ryssen överlägsen... Du är bevisligen absolut ingenting mer än helt rysk...
Imponerande många fel du har igen. Jag är inte ryss. 3D skrivare har använts flitigt av både ryssar och ukrainare i denna konflikt, påstod aldrig att det skulle göra ryssen överlägsen. Däremot påstod många av er för flera år sedan att ryssarna skulle knäckas av sanktionerna, Vilket inte inträffat..
Citera
2025-01-10, 22:15
Avstängd
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Ska faktiskt bli intressant hur rysslands mest kända hora och rysslands ärkeluder number one kommer att agera efter att personligen lidit ett enormt nederlag. Kommer ludret Simonyan gå full-Medvedev med hot och vanföreställningar eller kommer hon dra sig tillbaka?
Ja hon och bla Vlad Solo och ett antal av de dårar han brukar ha med och hota med kärnvapen och fan och hans mormor med, borde nog släppa vodkaglaset och försöka se hur världen verkligen ser ut!

Snart kan det vara deras tur att råka ut för att deras inre organ slutar fungera .....

Sektledaren kan ha hittat på nåt nytt.. Folkets Tempel och Jim Jones påminner just nu om Putin och Ryssland..
Citera
2025-01-10, 22:15
Medlem
Senilixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Imponerande många fel du har igen. Jag är inte ryss. 3D skrivare har använts flitigt av både ryssar och ukrainare i denna konflikt, påstod aldrig att det skulle göra ryssen överlägsen. Däremot påstod många av er för flera år sedan att ryssarna skulle knäckas av sanktionerna, Vilket inte inträffat..
Kul Du inte insett verkligheten än... Sanktionerna biter - annars hade dessa inte ältats av folkmordsentusiasterna, precis som allt annat som besvärar de ryska svinen...
Citera
2025-01-10, 22:17
Medlem
Goulburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
? Vad säger och menar du?

Ok, jag läste lite slarvigt. Hade skrivit.
Citat:
Han samlar in unga män med våld och skickar till fronten för att med livet som insats försöka ta tillbaka det av ryssarna ockuperade områdena. Något som de flesta insett för länge sedan inte vara genomförbart.
Clay Allison skev
Citat:
Vilka flesta då? Varför påstår du sån skit?

Jag läste bara den första meningen av det jag skrivit där jag inte påstod att de flesta soldaterna i Ukrainas krigsmakt skickats till fronten med våld.

Om Ryssarna nu ockuperar större del av Ukraina än de gjorde för 1 år sedan och Zelensky inte verkar ha någon plan för hur ryssarna ska trängas tillbaka tycker jag att de flesta borde insett att Zelensys krigsmål sannolikt inte kommer att nås.
Citera
2025-01-10, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulburn
Det jag tänkte på var det senaste krigsåret då fronten legat i stort sett stilla medans Zelensky fortsatt att anse att kriget ska fortsätta tills ryssarna lämnat hela Ukraina vilket troligtvis aldrig kommer att ske.
.
Zelensky som inte verkar bry sig speciellt mycket om Ukrainare verkar köra på till siste ukrainare gått åt...
Citera
2025-01-10, 22:24
Avstängd
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goulburn
Ok, jag läste lite slarvigt. Hade skrivit.

Clay Allison skev

Jag läste bara den första meningen av det jag skrivit där jag inte påstod att de flesta soldaterna i Ukrainas krigsmakt skickats till fronten med våld.

Om Ryssarna nu ockuperar större del av Ukraina än de gjorde för 1 år sedan och Zelensky inte verkar ha någon plan för hur ryssarna ska trängas tillbaka tycker jag att de flesta borde insett att Zelensys krigsmål sannolikt inte kommer att nås.
Zelenskyj har inga Krigsmål! Han försvarar bara sitt land.
Ryssland ockuperar 0.7% mer av Ukraina än för ett år sen.
Du verkar faktaresistent? Eller är du Putin-vän och tycker att Ryssland har rätt att annektera grannländer?
Citera
2025-01-10, 22:31
Medlem
Senilixs avatar
Citat:
Nej det gör honom observant för de flesta av er ukra"experter" har väldigt lite koll på det ni diskuterar...
Tja - tråden handlar om kriget i Ukraina - världens inbillade andra krigsmakt har på nästan TRE år inte kommit speciellt långt... Är det vad som avses med den SPECIELLA operationen..?
Citera
2025-01-10, 22:36
Medlem
Citat:
Kul Du inte insett verkligheten än... Sanktionerna biter - annars hade dessa inte ältats av folkmordsentusiasterna, precis som allt annat som besvärar de ryska svinen...
Det där har ni ju också sagt i flera år!! Åndå har det inte hjälpt Ukraina att ta tillbaka någor av den mark de förlorat! Måste vsra jobbigt att vara er!
Citera
2025-01-10, 22:38
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Nytt förnedrande nederlag för ursvage Putin. Serbien dumpar Ryssland.

Ryssarnas bröder i Serbien avslutar vapenkontrakten med ryssland av den enkla anledningen att u-landet ryssland är oförmöget att leverera sin dynga till Serbien.

Serbia Cancels Arms Contracts with Russia, Turns to China

Serbia’s Chief of the General Staff Milan Mojsilovic said in an interview with the Vechernje Novosti tabloid news site that Belgrade was terminating several contracts for military materiel with Russia. He said that under the current conditions, it had proven impossible for Russia to fulfill them.

https://www.flashback.org/newreply.php?do=newreply&p=90663816#info
Citera
2025-01-10, 22:39
Medlem
Citat:
Det där har ni ju också sagt i flera år!! Åndå har det inte hjälpt Ukraina att ta tillbaka någor av den mark de förlorat! Måste vsra jobbigt att vara er!

Kharkiv offensiven tog de tillbaka likaså det som Ryssland ockuperade i början runt Kiev sen har vi staden Kherson som också togs tillbaka så nog har de tagit tillbaka områden alltid.
Citera
2025-01-10, 22:40
Medlem
Senilixs avatar
Citat:
Tja - inte alls så jobbigt som för de ryska svinen med marken som tagits i Kursk...Ni är ju trots allt den andra armén i Ukraina...
Citera
2025-01-10, 22:41
Medlem
Citat:
Tja - tråden handlar om kriget i Ukraina - världens inbillade andra krigsmakt har på nästan TRE år inte kommit speciellt långt... Är det vad som avses med den SPECIELLA operationen..?
De har ju i princip nått sitt mål. Så förhoppningsvis är detta galna krig snart över och Zelensky får hitta en ny roll att spela men knappast i Ukrainaz...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in