Citat:
Ursprungligen postat av
husky30
Dom gör detta kanske är direkt drabbade av rasks ondska och vill hämnas?
Mitt största problem med Rask är att jag swishade 500:- till hundinsamlingen och sedan blev det ingen hund och sedan hade han mage att säga att han "tar i" ifall han säger att han bara fick 300:-. Han är en lögnare. Vi har ju en livestream sparad där han ägnar en tredjedel av streamen för att försöka fixa kontoutdrag från Swedbank, och vi finner då tillsammans att för att gå så långt bak i tiden så måste man beställa hem utdragen brevledes. Rask gjorde det och lovade att redovisa dessa. Har han gjort det? Nej, utan han beställde dessa papper, sedan hoppades på att alla glömt att han gjort det, och idag så säger han att det är upp till oss själva att outa oss inför honom för att få tillbaka pengarna. Det förstår ju vem som helst att han kommer anta att dom som hör av sig med print på transaktionen, dom är Flashbackare, och precis som med herr T*pper som Rask hängde ut och började koppla ihop med ett helt random användarnamn på Flashback så kommer han att skapa en video där han berättar att ett troll som heter Finnj-vel har hört av sig och han heter si och så i förnamn och efternamn. Sedan får man hans jävla CP-armé efter sig. För att få tillbaka mina 500:-? Nej då håller jag mig helst anonym, men skit tänker jag kasta tills jorden går under. När Alex ligger under jord så tänker jag gräva upp idioten och ha sönder och stjäla tillräckligt med bitar av kistan för att kunna kränga skiten för 500:-.