2025-01-10, 18:08
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Jag tror inte att han skulle lägga upp bilder på Linnea naken.

Kanske inte, men han skulle ha analyserat dom och plockat ner det till molekyler
Citera
2025-01-10, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Kanske inte, men han skulle ha analyserat dom och plockat ner det till molekyler

Och det gör att man har rätt att lägga upp nakenbild på hans fru här? tror knappast det är lagligt.
Citera
2025-01-10, 18:21
Medlem
Rask fortsätter som vanligt trots otrohetsskandalen och han har fortfarande tak över huvudet? Har Therese förlåtit honom eller är det daglig manipulation om att det egentligen är hennes fel som inte ser honom? #säradfitta
Citera
2025-01-10, 18:25
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:

Vad tror du Rask gjort om han fått reda på att Linnea skickade bilder på sina bröst till andra män?
Tänk efter riktigt noga nu, vad är det första Rask hade gjort?

1. Runkat bakom tyget i vardagsummet.
2. En timmes analyyyyyyyys!
3. Se punkt 1

Citat:
Han gjorde de förut ja, nu är nu.

Räkningar får man betala i efterhand det är inga konstigheter
Citera
2025-01-10, 18:39
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Och det gör att man har rätt att lägga upp nakenbild på hans fru här? tror knappast det är lagligt.

Rask la upp två porrfilmer där de båda medverkar.
Therese mådde så dåligt då. Men i din värld är Rask ett helgon så det gör väl inget?
Citera
2025-01-10, 18:39
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Nej ni förnedrar bara henne gång på gång.
Detta är ju inte rätt sett om ni vill komma åt Rask.
Fast det fungerar ju, så jo det är rätt. Rask har ju slutat bedra människor via Swish för vi outade honom. Han startar inte längre insamlingar för han vet att vi kommer dra upp alla tidigare gånger han startat sådana och sprungit med pengarna. Barnen läser läxor i skolan på uppdrag av Soc för att reducera tiden tillsammans med deras pappa.
Citera
2025-01-10, 18:45
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Dom gör detta kanske är direkt drabbade av rasks ondska och vill hämnas?
Mitt största problem med Rask är att jag swishade 500:- till hundinsamlingen och sedan blev det ingen hund och sedan hade han mage att säga att han "tar i" ifall han säger att han bara fick 300:-. Han är en lögnare. Vi har ju en livestream sparad där han ägnar en tredjedel av streamen för att försöka fixa kontoutdrag från Swedbank, och vi finner då tillsammans att för att gå så långt bak i tiden så måste man beställa hem utdragen brevledes. Rask gjorde det och lovade att redovisa dessa. Har han gjort det? Nej, utan han beställde dessa papper, sedan hoppades på att alla glömt att han gjort det, och idag så säger han att det är upp till oss själva att outa oss inför honom för att få tillbaka pengarna. Det förstår ju vem som helst att han kommer anta att dom som hör av sig med print på transaktionen, dom är Flashbackare, och precis som med herr T*pper som Rask hängde ut och började koppla ihop med ett helt random användarnamn på Flashback så kommer han att skapa en video där han berättar att ett troll som heter Finnj-vel har hört av sig och han heter si och så i förnamn och efternamn. Sedan får man hans jävla CP-armé efter sig. För att få tillbaka mina 500:-? Nej då håller jag mig helst anonym, men skit tänker jag kasta tills jorden går under. När Alex ligger under jord så tänker jag gräva upp idioten och ha sönder och stjäla tillräckligt med bitar av kistan för att kunna kränga skiten för 500:-.
Citera
2025-01-10, 18:54
Medlem
Citat:
Ditt svar säger hur verklighetsfrånvänd du är
Det första han hade gjort hade varit en instastory om att en film kommer redan ikväll.
Sen hade han satt sig i kojan och spelat in en timmes malande om hur hemsk Linnea är.

Han har redan gjort detta en gång innan med Jackes ex.
Och ännu värre är hur han har filmat sin pappa i utsatta situationer och förnedrat han å det grövsta, för att sedan publicera.

Det finns ingen skam i honom.
Senast redigerad av Colorgreenandpink 2025-01-10 kl. 19:01.
Citera
2025-01-10, 18:59
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nle201
Ditt största problem är att du skickade pengar till en idiot på nätet
Vi är många som skänkte pengar i hopp om att barnen skulle få ett bättre liv, naivt javisst men har man empati så försöker man hjälpa dom utsatta.

Tanken var inte att våra pengar skulle gå till en gammal skrothög som skulle få Bajsbaronen att se framgångsrik ut.

Carl-Fredriks start på 2025 blev allt annat än bra, men allt är såklart hans eget fel.
Citera
2025-01-10, 19:06
Avstängd
Crabby88s avatar
Dom personligheterna vet inte vad sunt förnuft är. Dom vet inte vad sympati är.
Dom vet inte vad empati är.
Dom vet inte vad lojalitet är.
Dom vet inte vad kärlek är.
Dom vet inte vad sammanhållande är.

Om någon tvivlar. Titta på filmerna när han ska stå till svars för något han gjort bort sig för. Han slänger sin fru, en mamma till 3. Under bussen.
En normal funtad make, hade slutat sätta sin fru, en mamma till 3. I den situationen.
Han förvägrar henne precis ALLT hon drömmer om.

Om någon tvivlar, så tänk vad hans barn får stå ut med. Mobbade i skolan, knappt några vänner. Inga upplevelser. I sommar fick dom äran att åka till gröna lund. Men den resan förstörde han genom att klaga EXAKT hela tiden.
Vad har dom mer fått uppleva? Jo, åka ett barntåg med sin mamma och lillasyster.
Gud va roligt. Inte ens cyklar fick dom. För han köpte dom billigaste skitcyklarna han hittade. Som han inte kunde montera ihop. Utan hans bror kom och gjorde ett försök. Men det gick käpp rätt och helvete.

Fy fan!
Citera
2025-01-10, 19:29
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nle201
Ditt största problem är att du skickade pengar till en idiot på nätet
Lätt hänt när han skyltar med sina sorgsna barn. Men tack vare Alexander Rask så vet jag tills nästa gång att även om barn far illa så ska jag hellre köpa alkohol till mig själv än att försöka ge pengar till dom.
Citera
2025-01-10, 19:35
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vi är många som skänkte pengar i hopp om att barnen skulle få ett bättre liv, naivt javisst men har man empati så försöker man hjälpa dom utsatta.

Tanken var inte att våra pengar skulle gå till en gammal skrothög som skulle få Bajsbaronen att se framgångsrik ut.

Carl-Fredriks start på 2025 blev allt annat än bra, men allt är såklart hans eget fel.

Så är det. Det är ungefär som att anklaga någon som blivit våldtagen – att "Varför gick du hem till honom?" Och "Du får skylla dig själv." Och "Jag kommer inte stå upp för dig."
Senast redigerad av LGD 2025-01-10 kl. 19:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in