2025-01-10, 09:28
Medlem
ethernals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det blev såklart omöjligt för Hedarv att sitta kvar som president nu när hela Sverige vet vem han är. Pga honom och hans kopplingar till Jimmie vet nu också alla vilka Comanches är och deras koppling till Satudarah. Uppmärksamheten blev för mycket och Hedarv fick lämna.

mindre rättning, han är fortfarande medlem i comanches, han blev däremot av med sin president post
Citera
2025-01-10, 09:32
Avstängd
LasseSvensson12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
För dig, tydligen.

Jag tror att han blev av med detta som ett spel för gallerierna på något sätt knutet till Åkes son.

Självklart var de det och det grät ju Hedarv om Åksson över i Expressen.- Hedarv kör nu samma teknik som Åkesson och spelar offer. "det var pga all uppståndelse med Åkessons vigsel som han nu slutade".

Sedan grät han lite till.

Att de andra SD trollen sedan sitter här inne och försöker flytta fokus från Hedarv till att inte handla om Åkesson visar på hur smarta de är.

Expressen skrev ordagrant Hedarv sade det berodde på bröllopet. men SD fabriken säger Åkesson har inget med saken att göra

Alla vet vad det hala handlar om men de kloka i tråden tycker att Åkessons namn i tråden är OT
Citera
2025-01-10, 09:35
Avstängd
LasseSvensson12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
mindre rättning, han är fortfarande medlem i comanches, han blev däremot av med sin president post
'
Det tror jag också han är. Det här är enbart och handlar enbart om att de ska försöka. Skönmåla hela grejen att nu ska de tvätta det rent igen med Hedarv och Åkessons smutsiga byk.
Åkesson är kvar och Hedarv är kvar. Men Hedarv kanske får någon mindra flashig titel i klubben istället.

Plus jag tror mc klubben fattar de nog är körda vad det gäller SD. För mediakommer hårdgranska både Åkesson och hans umgänge med mc gäng.
Citera
2025-01-10, 09:37
Avstängd
LasseSvensson12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Han har nog gått och blivit politiker, han ser ut som en vänsterpolitiker på bilden

Hedarv har redan varit politiker i SD i en skånsk kommun. Men han lämnade.
Dock vet vi inte vilka andra som sitter kvar. Men något som vi kunde kanske be media granska.
Citera
2025-01-10, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevlige john
Mc-presidenten Robert Hedarv blir fråntagen sin ledarroll i den kriminella Mc-klubben Comanches.
vad är sant, nån som vet hur det ligger till med detta?
https://sverigesradio.se/artikel/eft...-presidentskap
Läste att även ultimathule medlemmar blivit måltavlor i häxjakten
Citera
2025-01-10, 11:16
Medlem
Utskickad från BMC i badstanding pga snattat av kassan och nu president i CMC ;D
Citera
2025-01-10, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseSvensson12
Hedarv har redan varit politiker i SD i en skånsk kommun. Men han lämnade.
Dock vet vi inte vilka andra som sitter kvar. Men något som vi kunde kanske be media granska.
Där ser man, då var jag hyfsat spot on med min kommentar .
Citera
2025-01-10, 11:36
Medlem
Hedarv satsade ju allt på Jimmy i SD. Jimmy har sagt att han växt upp och tycker det är barnsligt att samlas och leka nasse.
Hedarv blir därför av med ledarskapet.
Citera
2025-01-10, 13:46
Medlem
Citat:
Mc-presidenten Robert Hedarv blir fråntagen sin ledarroll i den kriminella Mc-klubben Comanches.

Märkligt jag trodde dessa klubbar gillade publicitet, måste ju vara perfekt att ha en gängledare som hänger med folket i finrummet
Eller är det bara ok om dom är socialdemokratiska ledamöter?
Citera
2025-01-10, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Wow....
Var intresserad av att läsa en tråd om "Mc-ledare blir av med presidentskap COMANCHES"

Men ganska snabbt kom det in "hata J Åkesson" tramsare och nu är det bara deras hat mot SD som tråden handlar om..

Kan inte ni SD hatare skapa en egen tråd där ni hatar ikapp...
Så kan vi som ville läsa om "Mc-ledare blir av med presidentskap COMANCHES" få göra det utan erat tramsande....

Tycker ju artikeln var förklarande nog, vad som sedan sker bakom låsta dörrar kommer nog inte svt eller annan slaskpress få veta
Men jag håller med om att tråden spårat ut lite pga allt gnäll om Åkesson, måste vara många sossar eller vänstervridna här
Citera
2025-01-10, 14:41
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Det troliga är väl att Hedarv har fått en ny post som politisk lobbyist.
Han har ju lyckats väl på den punkten så långt.

Närmast på agendan nu står att plocka väck alla lagar som gör att gängkriminella döms hårdare samt de utredningar som ligger om det samma.
I övrigt kan han också att ta reda på vilka riksdagsledamöter som lever ett sånt frejdigt liv att man kan utpressa dem. Ebba Busch lär nog vara under luppen där och hennes eventuella förehavanden på bröllopsfesten kan dyka upp i bildform.

Tacka Jimmie Åkesson för att fört in kriminell lobbyism i vårt parlamente.
Citera
2025-01-10, 14:54
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberheimXI
Faktan att SR är gängens beskyddare. Så de konstant ger dom en plattform att tjäna pengar på samt sprida sin dynga till fler får. Den faktan. Men låt mig gissa, det är så klart en högerextrem halmgubbe?
Du låter osedvanligt oinsatt då du tror att SR tjänar pengar. Du borde läsa på om hur deras försörjning går till.

Innan jag avfärdar dig som en imbecill kan du ge mig tre exempel på hur de är som du beskriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in