2025-01-09, 23:22
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Saidi gjorde faktiskt 5 mål för VSK.
Han gjorde faktiskt ett mål mer än den nya storstjärnan Abraham.
Citera
2025-01-09, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Vilka är Clembappé och Wilson Kipketer??

Wilson Kipketer verkar iallafall vara någon form av marathonlöpare från kenya. Kanske är en variant av övergång till fotboll likt Usain Bolt..
Citera
2025-01-10, 01:23
Medlem
Jag är inte Hammarbyare, men tror att Hammarby kan ta sista steget och utmana om SM Guldet. till kommande säsong, tror Abraham kommer ösa in både mål och assist.
Citera
2025-01-10, 01:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vilken sanning? Din eller min?

Hade Paulos gått till säg Häcken eller GAIS hade du hållt med mig om att han är ingenting speciellt. Nu spelar han i Bajen och då är man automatiskt fantastiskt duktig!
Och hade ni haft råd så hade det varit årets värvning... Bra gjort utav Bajen att ta honom och han är bättre än du vågar erkänna.
Citera
2025-01-10, 02:06
Medlem
Jusef Erabi ser ev ut att stanna, får feelingen att han vill va kvar en säsong till

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/MnqXPo/jusef-erabi-om-hammarbys-malsattningar-och-eventuell-flytt
Citera
2025-01-10, 06:09
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asptuna
Wilson Kipketer verkar iallafall vara någon form av marathonlöpare från kenya. Kanske är en variant av övergång till fotboll likt Usain Bolt..
Han är väl dansk iofs och väldigt känd, om man tillhör samma generation som jag. Wilson Uhrström är en ung lovande spelare.
Citera
2025-01-10, 06:16
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Jag kommer inte ihåg någon Matheo Sica i HTFF och där jag tittade förrut är det tomt. Var han HTFF 2024?
Sica är född 2008 och gjorde debut mot Sandviken under hösten. Inte spelat HTFF under hösten. Var med i P19 på Skansinaviska. Att gå upp till A-laget och initialt vara tredje man på högerbacken känns som dålig karriärsplanering så man kan anta att han varvar träning i A-lag och att spela matcher i HTFF. Jag har fortfarande tämligen höga förväntningar på Liam Källman och med den nya nigerianen blir det ganska tajt på högerbacken i HTFF också. Hade varit guld att få fram/ köpa in en ung lovande bra vänsterback.
Citera
2025-01-10, 06:49
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Han är väl dansk iofs och väldigt känd, om man tillhör samma generation som jag. Wilson Uhrström är en ung lovande spelare.

Otrolig referens. Mest irriterad på att jag inte kläckte den själv 😅
Citera
2025-01-10, 08:12
Medlem
Sirius säljer Malcom jeng för 30-35m .
Bra pengar för sirius.
Citera
2025-01-10, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Jusef Erabi ser ev ut att stanna, får feelingen att han vill va kvar en säsong till

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/MnqXPo/jusef-erabi-om-hammarbys-malsattningar-och-eventuell-flytt

Han känns verkligen som en smart spelare,även om han haft chans gå utomlands casha in,men troligen ruttnat på bänk.
Så kör han på,visar han åter han är en spelare som gör poäng,hjälper laget kommer hqn få erbjudande där han får spela med.
Gillar denna spelare hoppas han får en bra säsong
Citera
2025-01-10, 08:15
Medlem
QuantumQuills avatar
Christer "Jehovas vittne" Mattiasson som assisterande (!!) i Dif vore en sådan syn att universum måste få låta det ske!
Senast redigerad av QuantumQuill 2025-01-10 kl. 08:26.
Citera
2025-01-10, 08:40
Medlem
QuantumQuills avatar
"It´s ok when we do it"

AIK kan ta Elias Andersson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem