2025-01-09, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Förklara vilken skuld Pia har??

Vet inte om du skämtar nu, hon är deras MAMMA? Den person som fött och har ansvar för sina barn och deras välmående? Jesus, kastade din mamma dig i ett dike och lät dig kriga med råttor upp till vuxen ålder eller hur kan du inte tycka ansvaret ligger på en mamma som behandlat sina egna barn som hon gjort?
Citera
2025-01-09, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Det är flera i tråden som verkar tycka hon är en bra mamma som blev av med barnen av ren otur, eller så var det deras klasskompisars fel att de mår dåligt över Pia. Jag tror dessa människor ingår i Pias direkta målgrupp som hon kan manipulera fritt, de verkar gå på allt hon säger och får allt till att vara andras fel eller bara ren otur.

Jamen hon är en bra mamma.
Pia har bara haft extremt mycket otur.
Det är socialens fel att att hon är lite knasig just nu och att klasskompisarna (barn) pratar.
Det löser sig om barnen lämnas tillbaka till sin rättmätiga ägare.
Citera
2025-01-09, 23:45
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Tycker du man säger sånt om sina barn överhuvudtaget? Oavsett om hon inte skulle ”mena” all spya hon kastar över dem? Det är inte normalt, det är vidrigt som satan hur hon behandlar barnen som är helt oskyldiga.

Nej man säger inte så om sina barn men huruvida hon menar allvar eller överdriver och driver med sina följare är inte klarlagt. Det kan alltså vara så att hon beter sig tillräckligt bra för att få ha umgänge och att barnen även önskar ha umgänge. OM det nu finns ett pågående umgänge. Poängen här är att ingen vet hur det ligger till, det enda följarna har är kvinnans egna ord, det hon väljer att lämna ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Perturbed
Jag har inte läst ikapp än så du har kanske fått svaren redan men det är uppenbart att du inte har följt det här så länge. Umgänget har stoppats flera gånger och Pia har varit väldigt upprörd över att hon inte fick dyka upp full och att hon inte fick supa skallen av sig dagen innan. Barnen (eller de runt barnen) verkar inte uppskatta att hon dyker upp bakfull och luktar alkohol. Hon är ju vuxen och gör vad hon vill. Mycket av det här är dock Pias uppgifter men visst, det kanske gynnar henne att hitta på detta.

Det festilta är mycket möjligt, hon säger mycket och vad som sägs verkar bero på dagsformen och uppenbart är att hon ofta driver med sina följare. Vad som är sant vet bara hon, hennes närmaste och möjligen socialtjänsten.
Citera
2025-01-10, 00:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Jamen hon är en bra mamma.
Pia har bara haft extremt mycket otur.
Det är socialens fel att att hon är lite knasig just nu och att klasskompisarna (barn) pratar.
Det löser sig om barnen lämnas tillbaka till sin rättmätiga ägare.
Fantastisk satir! Du borde skriva för SVT Humor.
Citera
2025-01-10, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Nej man säger inte så om sina barn men huruvida hon menar allvar eller överdriver och driver med sina följare är inte klarlagt. Det kan alltså vara så att hon beter sig tillräckligt bra för att få ha umgänge och att barnen även önskar ha umgänge. OM det nu finns ett pågående umgänge. Poängen här är att ingen vet hur det ligger till, det enda följarna har är kvinnans egna ord, det hon väljer att lämna ut.

Det festilta är mycket möjligt, hon säger mycket och vad som sägs verkar bero på dagsformen och uppenbart är att hon ofta driver med sina följare. Vad som är sant vet bara hon, hennes närmaste och möjligen socialtjänsten.

Konstigt ämne att driva om men visst, Pia do Pia.
Citera
2025-01-10, 01:00
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
https://youtube.com/watch?v=7T3hxVo0ZHg&si=3oCB2rtF3L2UMFiy

Denna borde alla strutar på tråden se! Anledningen till VARFÖR PISSPIA TACK GODD GUD BLEV AV MED BARNEN
Funderat länge på denna videon. Barnen ligger nog inne på sina rum där när hon spelar in den.. Fyfan, ligga och vara sjuka och sen även få hoppa till av chock under hennes vrålanden.. Usch vad ivägen man hade känt sig i den sitsen. Hade bara velat försvinna typ.
Citera
2025-01-10, 01:10
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Det är faktiskt inte så vrickat som det låter. Vanföreställningar är inte ovanligt på psyk.
Tror jag läste ditt inlägg fel, trodde du menade att hon på akuten trodde att personalen skulle ha ihjäl henne. Och du då menade på att det är synd om henne pga att hon blev utsatt för "mordförsök".

Så jag påpekade att det nog inte är sanning att personalen försökte ha ihjäl henne.

Ja precis, vanföreställningar eller en psykos eller liknande kan det absolut ha varit. Eller så ljuger hon bara för uppmärksamheten.
Citera
2025-01-10, 01:24
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Jag har faktiskt för mig att jag läste i domen att sönerna vill ha henne i sina liv åtminstone. Umgänge alltså. Men att de inte vill bo med henne.
Citera
2025-01-10, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Jag har faktiskt för mig att jag läste i domen att sönerna vill ha henne i sina liv åtminstone. Umgänge alltså. Men att de inte vill bo med henne.

Inte ovanligt att barn vill ha det. Även när de blir direkt misshandlade. Barn brukar vara lojala sina föräldrar. Tur att det finns andra vuxna runt om kring som kan sätta gränser.
Citera
2025-01-10, 03:29
Medlem
Hon har hållit sig ovanligt lugn en tid ändå? Inga fyllesändningar.
Tvivlar nu på att det är Hassan hon är hos. Det skulle inte gå så här länge men om det stämmer att hon inte är på hostel varje dag, var är hon då?

Försöker hon hålla sig nykter och lugn för tillfället för att hon är orolig för förvaltare?
Citera
2025-01-10, 03:37
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Fantastisk satir! Du borde skriva för SVT Humor.

Håller verkligen med!
Citera
2025-01-10, 03:42
Medlem
Citat:
Hon har hållit sig ovanligt lugn en tid ändå? Inga fyllesändningar.
Tvivlar nu på att det är Hassan hon är hos. Det skulle inte gå så här länge men om det stämmer att hon inte är på hostel varje dag, var är hon då?

Försöker hon hålla sig nykter och lugn för tillfället för att hon är orolig för förvaltare?

Fast det har ju nämnts innan och den enkla anledningen till att hon inte haft några "fyllesändningar" är ju för att hon inte har någonstans att ha dom.

Hon får inte dricka på hostel och på krogen kan hon ju inte vara aspackad heller.
Skulle väl vara hos Hassan då men där drar hon sig tydligen numera från att göra videos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in