Citat:
Ursprungligen postat av
DrComfort
Tycker inte han är rolig för fem öre. I mina ögon är Inde dock en skådespelartalang utöver det vanliga. Hade lätt satt han i en huvudroll på Dramatens stora scen om jag fått bossa, och då i inte någon rolig roll.
Klarar han att spela olika slags roller, dock? Tycker att det mesta jag sett av honom är varianter på samma slags figur. Skicklig är han däremot.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bardenfloo
Senaste bilden jag såg Jonas så ser han fyllesvullen ut, super han fortfarande?
Minns hans serie på SVT för ca 10 år sen där man fick följa hans ”dagliga kamp”, jäkligt fin människa verkade han vara. Fanns väldigt få offentliga personer då som på ett vettigt och intressant vis berättade om sitt missbruk. Jag tänkte många år efteråt på honom och tog med mig mycket av hans kloka tankar kring nykterhet, bruk och missbruk.
Hoppas han mår ok och att han nån gång ger ut en till bok eller dyker upp i rutan.
I Kvartalet-intervjun framkommer att han tagit till flaskan igen, efter långa perioder av nykterhet. Att huset är välstädat och propert tyder ändå på att han inte gått helt ner sig.
Tror inte vi får se mer av honom än i hans egna sociala kanaler, om man ska vara realistisk. Han är 57 år gammal. Det skulle från det här läget ta åtskilliga år för honom att komma ur sitt träsk och några till för att sen bli rumsren igen, innan någon TV-producent eller bokförläggare skulle vilja ha med honom att göra.