2024-10-25, 15:14
Bannlyst
Har sett Pernilla Wiberg naken i bastun på sitt hotell i Idre ett oar gånger...
Citera
2024-10-25, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Jag stötte ihop med Stephen Fry på Unter Den Linden i Berlin härom året. Bokstavligen 🥹. Det var oväntat.

Den var bra! En favorit i en favorit-stad.
Citera
2024-10-25, 20:19
Medlem
Sommaren 2007 var jag på en liten ö i Grekland , tror det var Skiathos...och vid en frukost på en av byns restauranger sitter Goldie Hawn och Kurt Russell och äter frukost som "vem som helst". Det var försäsong så inte många där alls...
Citera
2024-10-26, 00:15
Medlem
Pernilla Winberg på gymmet på Bosön på 90 - talet, jag var där med fotbollslaget på turnering och hon tränade väl inför kommande säsong antar jag.
Citera
2024-10-26, 19:49
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolianna
Den var bra! En favorit i en favorit-stad.
Tack! Jag blev glad men det var lite pinsamt. Ungefär samtidigt såg jag Ebba Witt-Brattström på samma gata. Hon fotograferade en känd byggnad.

För några år sedan satt Jocke Berg i väntrummet hos min tandläkare. Det tog en stund innan jag kunde placera honom 😔
Citera
2025-01-09, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygkommunist1
Stötte på Linus Wahlgren och Kim Sulocki på efterfest. De satt i soffan och drog ladd.

Haha har samma erfarenhet av mr. L Wahlgren, så +1 på den! Riktig knarkis har han blivit, sjukt bara att det inte syns på honom dvs utseendemässigt, han ser ju still fräsch ut. Undrar vad hans hemlighet är, vill också veta!! 😁
Senast redigerad av tjenaallihop 2025-01-09 kl. 20:18.
Citera
2025-01-09, 20:45
Medlem
vackertsvin...s avatar
Gustav Hemming (C) på pendeltåget i somras.
Citera
2025-01-09, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaallihop
Haha har samma erfarenhet av mr. L Wahlgren, så +1 på den! Riktig knarkis har han blivit, sjukt bara att det inte syns på honom dvs utseendemässigt, han ser ju still fräsch ut. Undrar vad hans hemlighet är, vill också veta!! 😁

Verkligen!
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ja, jo, det gör de och har gjort i en massa år. Hur säker är du på det du sa om deras knarkande? Skulle kunna betta en slant att det inte stämmer nämligen. När var det?
*ping* Här har du en till som sett samma sak. När får jag slanten?
Citera
2025-01-09, 21:53
Medlem
Hörde en röst bakom mig.

- Du måste ha starka armar!
- Handlar till stor del om teknik också svarade jag.

Personen hann ikapp mig och gick i sidan om mig. Vi växlade några meningar om ditt och datt innan vi skiljdes åt.

Det var Peter Englund, vid den tidpunkten akademins ständige sekreterare.
Citera
2025-01-09, 22:48
Avslutad
Såg Uffe H (trummisen från Ultima Thule) på Nyckeln i Nyköping för väldigt många år sedan.
Citera
2025-01-09, 23:09
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe321
Det händer med jämna mellanrum att man springer på kändisar där man minst anar.

Har ett par anekdoter att dela med mig av.

En höstkväll för många år sedan så stötte jag ihop med Peter Harrysson i en pissoar. Jag överdriver inte när jag säger att Peter behandlade hela anläggningen som en toalett.

Stötte också ihop med Martin Ljung på en färja, Ljung uppenbart berusad körde en ”Anders Borg” framför obekväma passagerare.

Har också ”kommit på” Joy Rahman och Ernst Billgren när de sysslade med oerhörd ”frigjord konst” på en efterfest hos en bekant.

tror vi var i samma fest igenkligen men min bästa är när en känd i politiker (regeneringen) drog i fyra liner mjöl på efter fest i tron att det var i kokain
Citera
2025-01-09, 23:47
Medlem
Prins Carl Philip i Vippen på push i göteborg runt 2010.

-"Hej (jag heter) Carl Philip".

Kopplade inte vilken carl philip jag just hade hälsat på förrän ett par minuter senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in