2025-01-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Så Pia Pissfitta har (troligtvis) alltså åter lyckats manipulera in sig in o åter, delvis, ockuperat Hasans lägenhet? Jo, gratis är gott för en snåljåp som Pia.

Gisslan Hasan har drabbats av Stockholmssyndromet, då han släpper in denna skabbkona. Han gillar väl läget, då. O Pia gillar att styra över Hasan...måste vara en win-win-situation för Pia. Båda får utlopp för sina lustar.

Hon har verkligen behov av att hitta ett gratis boende...Hasan släpper hon inte i första taget. Hon som gjorde stor dramatik när hon skrev sig på kommunen. Hon drog väl tillbaka ansökan, antar jag.

Well...snart helg med obligatorisk fylla. Blir den hos Hasan, så åker hon väl åter ut med röven före. Löskefolk är för alltid löske...

Tycker inte ens synd om Hassan längre. Han har gjort sitt val x10 vid det här laget. Nu är hon hans på heltid, lycka till när ni båda hamnar på gatan!
Citera
2025-01-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Varför skulle man ljuga om en sådan sak?
Det är ju inte direkt som man framstår i gott sken, nyligen berättade hon att hon har sjukhuskräck och det kan vara påfrestande på en redan prekär situation.

Sen när har Pia velat framstå i gott sken? Vi pratar om en kvinna som postar bilder på sina könsvårtor och visar kroppsdelar olämpliga för barn på Instagram/Tiktok samtidigt som hon vrålar att alla förutom henne är patetiska feta fittor. Hon är väl den sista som tänker på att det hon säger ska låta bra, precis som allt hon sagt om Hassan - vilket hon tog tillbaka när de var sams igen. Att han var en kvinnomisshandlande droppkuk som är otrogen med transor var något hon hittade på för att hon var sur, det hände inte egentligen. Hon säger lite vad som helst om hon tycker det finns vinning i det.
Citera
2025-01-09, 18:47
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Tycker inte ens synd om Hassan längre. Han har gjort sitt val x10 vid det här laget. Nu är hon hans på heltid, lycka till när ni båda hamnar på gatan!

Instämmer.
Pia vill väl ha sällskap när hon lodar omkring på Stockholms gator. Snart har hon vrålat sig till att även få köra TT i lägenheten..sedan kommer fyllorna som ett radband, polis blir inblandad, o en kaxig Pia käkar laxmacka o torkar av händerna i det flottiga håret...Krafs-Krafs.
Citera
2025-01-09, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Vilket innebär att det kvinnan exempelvis säger om sina barn inte alls behöver stämma.
Intressant att så många är villiga att tro på allt en kvinna säger i ena sekunden, samtidigt som de i andra sekunden inte anser kvinnans ord vara trovärdiga alls.

Om kvinnan på någon sätt anses vara skadlig för sina barn i beteende, uttalanden eller annat så sätter socialtjänsten stopp för umgängen. OM kvinnan har pågående umgängen, som två timmar i veckan som påståtts, så är det intensivt umgänge utifrån socialtjänstens perspektiv. För att få ha det så innebär det att det dels är barnens vilja och dels att kvinnans beteende är gott när hon är med dem.

Jag har inte läst ikapp än så du har kanske fått svaren redan men det är uppenbart att du inte har följt det här så länge. Umgänget har stoppats flera gånger och Pia har varit väldigt upprörd över att hon inte fick dyka upp full och att hon inte fick supa skallen av sig dagen innan. Barnen (eller de runt barnen) verkar inte uppskatta att hon dyker upp bakfull och luktar alkohol. Hon är ju vuxen och gör vad hon vill. Mycket av det här är dock Pias uppgifter men visst, det kanske gynnar henne att hitta på detta.
Senast redigerad av Perturbed 2025-01-09 kl. 19:33.
Citera
2025-01-09, 19:29
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Instämmer.
Pia vill väl ha sällskap när hon lodar omkring på Stockholms gator. Snart har hon vrålat sig till att även få köra TT i lägenheten..sedan kommer fyllorna som ett radband, polis blir inblandad, o en kaxig Pia käkar laxmacka o torkar av händerna i det flottiga håret...Krafs-Krafs.

Hon är precis som psykfallet bumbi som ska krafsa i håret hela tiden
Vad är felet på dom å krafsa konstant
Citera
2025-01-09, 19:34
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Skrev jag något alls, i detta inlägget, om att 'kämpa'...?

Ska man bemöta ett inlägg så ska man väl ta upp något som skrevs i det inlägget...?
Ja du skrev bokstavligen att hon "kämpar med förtvivlan". Sluta nu göra bort dig o inse att hon är en mkt mkt hemsk människa som skapar trauma efter trauma för sina barn.
Citera
2025-01-09, 19:36
Medlem
Citat:
Skrev jag något alls, i detta inlägget, om att 'kämpa'...?

Ska man bemöta ett inlägg så ska man väl ta upp något som skrevs i det inlägget...?

Ja, alltså typ? Annars får du nog vara tydligare.
Du tänker att hon kämpar med sin förtvivlan?

Citat:
Jag ser i Pia, 'en hemsk människa' som kämpar med förtvivlan...

Kanske bättre att hon kämpar med sitt missbruk och ber om hjälp.
Hon har ju hamnat i en situation, där hon har satt sig själv, som skulle kunna göra någon som mig förtvivlad men sen då?
Jag tror att tvångsvård vore bra att testa i det här fallet.
Senast redigerad av Perturbed 2025-01-09 kl. 19:40.
Citera
2025-01-09, 19:47
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Ja du skrev bokstavligen att hon "kämpar med förtvivlan". Sluta nu göra bort dig o inse att hon är en mkt mkt hemsk människa som skapar trauma efter trauma för sina barn.

Ok, jag ber om ursäkt...
Skrev visst 'kämpar med förtvivlan',
i sista meningen...
Men, det betyder ju inte 'kämpar' i det avseendet som du menar...
Att hon 'kämpar' med allt i sitt liv...

Men, att jag för den skull 'gjort bort mig' håller jag inte med om..
På vilket sätt har jag gjort bort mig...?
Håller ju med om att jag missade att jag uttryckte mig så...
Citera
2025-01-09, 19:52
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perturbed
Ja, alltså typ? Annars får du nog vara tydligare.
Du tänker att hon kämpar med sin förtvivlan?

Kanske bättre att hon kämpar med sitt missbruk och ber om hjälp.
Hon har ju hamnat i en situation, där hon har satt sig själv, som skulle kunna göra någon som mig förtvivlad men sen då?
Jag tror att tvångsvård vore bra att testa i det här fallet.

Kan man välja om man 'kämpar' med sin förtvivlan eller med sitt missbruk...
Det är nog inget val...

Kanske 'kämpar' man med förtvivlan över sitt missbruk...
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2025-01-09 kl. 19:58.
Citera
2025-01-09, 20:01
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Hon är precis som psykfallet bumbi som ska krafsa i håret hela tiden
Vad är felet på dom å krafsa konstant

När det gäller Pias jävla krafsande konstant i sitt flottiga hår, så finns alternativen: Eksem i hårbotten, skitigt o kliar, löss?, används som servett, sexigt? Kanske Pia anser sig se erotisk o tillgänglig ut, med sitt eviga krafs-krafs i håret? Typ en parningssignal?
Hon är ju ofta flottig i håret som då hänger i stripor runt ansiktet. Pia har ju en udda syn på personlig hygien, vilket antagligen gör att det kliar här o där.

Eller bara ett överslag av nervösa tics? Lite som det där "så" hon använder när orden tar slut.
Krafs-krafs i håret, på er...så...!
Citera
2025-01-09, 20:06
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Visst, det ser ut, och låter, helt förskräckligt...
Vem kan säga något annat...

Men, har ni sett filmen 'Falling Down' och ser, och känner in lite psykologi i det, så är ju detta en människa som är så nära den allra yttersta gränsen i vanmakt det går att komma...

Ni bara ser allt utifrån hur en helt normalt fungerande människa borde bete sig...

Pia är gränslös, åtminstone delvis, i ren förtvivlan...

Ni tror inte att jag begriper någonting...

Men ni anar inte hur nära jag själv varit sådant här på grund av en väldigt nära anhörig, under flera år...

Jag ser i Pia, 'en hemsk människa' som kämpar med förtvivlan...

Jag ser i Pia, 'en hemsk människa' som kämpar med förtvivlan...[/quote]

Du verkar ju lika knäpp som själva trådobjektet. Antagligen är du inte heller nykter när du skriver. Eftersom du inte ens själv vet vad du skrev bara för en stund sedan.

Läs ovan. Står där något om att kämpa eller inte? Ställ undan groggen och putsa glasögonen!

On topic: Gräddrumpan är lika hemsk som hon framstår. Sympati är något man förtjänar. Och eftersom det är våra handlingar som definerar hur vi är som människor, så kan man lätt se att Gräddrumpan handlingar inte väcker mycket Sympatier. Inte hos normala människor iaf.
Citera
2025-01-09, 20:10
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Aha. Du är en sån som Pia själv är. Felet ligger alltid hos alla andra och inte hos källan.

Självklart ska mobbning osv inte förekomma på skolor. Men när Pia själv mobbar ungarna offentligt och mer eller mindre visar att det är okej att kalla hennes barn för diverse glåpord finns det inte mycket skolan kan göra för dom vid det laget.

Korkat uttalande från dig.

Klart att det kan vara en förklaring. Ingen ursäktande anledning dock. Det Pia gör i sitt tillstånd nu bär konsekvenser vare sig hon är medveten över vad hon håller på med eller inte. Inte skäl för någon förmildrande omständighet med hennes äckliga beteende.

Akuthistorien tror jag lika mycket på som jag tror på att Hasan ska ha hotat henne med en stol.

Jag är motsatsen till en sådan som ni anser Pia vara men jag kan ändå sätta mig in i andras skor och se saker från olika perspektiv.
Just gällande det där med skolan så är det inte en koppling mellan vad som är on topic i snacket inuti ett klassrum och vad pojkarnas mamma postar online. Man kan givetvis tycka att hon borde vara mer försiktig i sitt sätt att framstå men det är ändå inte hon som avör vad som snackas om i ett klassrum utan det ansvaret hör till personen som snackar skit.
Hon ansvarar för vad hon postar medan andra ansvarar för hur de bemöter detta och man behöver inte agera med förakt gentemot någon bara för man inte gillar vad den postar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in