Citat:
så himla bra skrivet , är bara tragiskt och göra ont att läsa 🥺❤️
Och som vanligt gör folk en egen tolkning av det som skrivs bara tröttsamt att se .
Blir oerhört ledsen och känner så med Andreas och hans fam då jag personligen vet att A gör allt för att få till ett umgänge med sin dotter som N har lyckats förstöra på bara några sek
Då man medvetet har sett till att stå som ensam vårdnadshavare och att se till att Sitt barn står utan pappa fortfarande fader okänd på C .
Så detta med att allt ska vara klart är rent skitsnack .
Allt detta är bara egoistiskt och elakt för att till fredställa sina egna behov och utföra nån slags makt genom att måla upp Andreas till ett monster och skitstövel pga Ns lögner
Och som vanligt gör folk en egen tolkning av det som skrivs bara tröttsamt att se .
Blir oerhört ledsen och känner så med Andreas och hans fam då jag personligen vet att A gör allt för att få till ett umgänge med sin dotter som N har lyckats förstöra på bara några sek
Då man medvetet har sett till att stå som ensam vårdnadshavare och att se till att Sitt barn står utan pappa fortfarande fader okänd på C .
Så detta med att allt ska vara klart är rent skitsnack .
Allt detta är bara egoistiskt och elakt för att till fredställa sina egna behov och utföra nån slags makt genom att måla upp Andreas till ett monster och skitstövel pga Ns lögner
Tack för att du förtydligar vissa saker🙏 (något du skrev i annat inlägg om hur C kan gå tillväga när hon kommer söka sin pappa, vilket hon kommer göra förr eller senare, men svarar här om det är ok?).
Luften gick lite ur mig för några veckor sedan med allt som pågick här och med sekten H irl orkade inte upprepa mig och skriva när allt man skriver förvrängs eller tas ur sitt sammangang, "cherrypicking". Instämmer verkligen och som så många säger, du skriver bra. Håller med, allt är välplanerat från start, sedan vänder de det mot A på ett mycket tarvligt vis.
Precis som du, anser jag att Chiara är prioritering alla dagar i veckan och kan bry mig mindre om de "vuxna" egoisterna N k& J främst. Hon har rätt till 2 föräldrar och 2 familjer. Som så många säger, C kommer inte få veta den verkliga sanningen om vad som VERKLIGEN hände och vem hennes pappa är från familjen H. Lider också med A och hans familj😔 det är hjärtekrossande💔. Vidrigt att en familj får bete sig så, hur är det ens möjligt 2025?!?
Tacksam att du orkat och orkar skriva 🙏 ❤️ Även ni andra som orkar hålla sidan vid liv, så den inte tystnar och deras lögner kan leva vidare oemotsagda!
#teamChiarasRättigheter