Citat:
Ursprungligen postat av
1FF
Själv har jag backat från 24H2 till 23H2 för att slippa 24H2-katastrofen. Ibland blir man sugen på att prova W 10 - igen. Sist jag körde det så flöt det så smidigt och jag erfor ett lugn ifrån datorn hela tiden. W 11 är mer oroligt, oharmoniskt.
Jag kan inte påstå att jag delar denna upplevelse, men så använder jag inga suspekta fejk-program för att "trimma", "optimera", "blockera windows updates", uppdatera drivrutiner, "debloata" Windows, dvs. jag använder helt enkelt inte något av alla de suspekta programvaror som du flitigt gör reklam för!
En ren och korrekt installerad Windows 11 (oavsett version) lirar på helt utan konstigheter, felmeddelanden, blåskärmar, hackanden etc.
Min gissning är att du, med alla de program du flitigt gör reklam för, har förstört din Windows..
Och då du använt programvaror för att justera saker som normala (begåvade) människor gör via Windows gränssnitt, så är jag, utan minsta tvekan, hundra procent söker på att dina problem orsakas av de program som du annonserar ut här på flashback..
Skippa användandet av dina , så kommer din dator att flyta på som smör i en varm stekpanna (helt utan friktion).