Citat:
Ursprungligen postat av
LudvigSigurdDavid
Så är det nog.
Så intressant med följarna som skriver att det inte spelar nån roll om Patrik o Sara tjänar nån mille vid sidan eller köper minkpälsar, eftersom dom skyddar barn och gör ”en bra grej”.
I vilka andra sammanhang är detta oviktigt, hur folks donerade pengar används? En normalt funtad människa som faktiskt jobbar för en ”bra sak” är ju förstås SUUUUUPERNOGA med varenda öre som kommer in. Just att nån då pass gränslös och slarvig människa som Sara verkar vara, hanterar pengar är ju superduperosmart.
Asså de stackare som skänker av sina a-kassor eller bidrag borde kanske ta sig en funderare. Man behöver ju inte vara speciellt begåvad för att förstå hur hela den här fadäsen kommer se ut i kölvattnet.
Jag tror nog att Sara skiter lite hur det ser ut, hon vet väl säkert bäst av alla att Dumpen är borta efter rättegången i vår och att det är tillbaka till gamla livet med checkbedrägerier och sno oxfilé på ICA.
Spot on.
Däremot tycker jag inte synd om en enda av alla som donerat pengar som bekostar Sara & Patriks livsstil.
Vilken dumskalle som helst borde ha förstått vad det här spektaklet var för något.
En normal funtad människa förstår att det går att hjälpa utsatta barn utan att dra ekonomiska fördelar av det eller göra sig skyldig till brottslighet och grooming av förståndshandikappade.
Dom jag tycker synd om i den här soppan är alla familjer vars fäder tagit livet av sig p.g.a pundare Sara.
Sara Nilsson har absolut inga som helst skrupler eller empati för den delen.
Hur många riktiga barn har hon hjälpt?
Hur många har hon egentligen ens träffat?
Sara & Patrik har gjort den här Dumpen-grejen av en enda anledning, att sko sig ekonomiskt på den.
Någon som har Patrik & Saras CV?
Nej precis, för det finns inget då ingen av dom någonsin har arbetat i hela sitt liv.