Citat:
Ursprungligen postat av
QuantumQuill
Tack för att du ser nyktert på det. Jag tror tom att ni kan vara några få miljoner plus, om ni gjort ett bra jobb att strypa utgifterna.
Jag trodde också ni uppmärksammat problemen. Speciellt när det började talas om Kazper.
Men när jag ser att ni värvar en 31 åring i backlinjen, tar Hofvander på 2 år, och tar in Danilo på lån så känns det som att Berntsen och ansvariga inte har någon uppfattning vad problemet egentligen är.
Ja nej med Uronen kände jag lite att nu jobbar vi bakåt igen. Visst fina meriter och säkert en bra spelare men som du säger 31 år och förmodligen hög lön på det. Om vi hade scoutat runt lite bättre är jag säker att vi kunde hittat nått likvärdigt fast 10 år yngre som vi sedan kan sälja om 1-2 år och börja bygga ekonomiskt. Hofvander kan bli lite vad som med. Antingen gör han några baljor och går för 5 millar till Norge eller nått skitgäng i Polen. Eller så blir det flopp och han hamnar i typ Sandviken om nått år. Kazper ska vi våga ge tid jag tror att där har vi ändå nått att satsa på. Danilo blir väll klar för häcken.
Det intressantaste jag hört va nån på Forum Svartgul som sa att vi är och nosar på en Senegalesisk U21 landslagsman och ytter i Betis andralag. Det är lite mer sånt man ska leta efter tycker jag personligen. Men det lär väll bli ett jävla lån med option som vanligt…