2025-01-09, 14:37
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det finns nog många människor som hade velat byta plats med gäddorna, det finns dom som har det betydligt värre

"Det finns dom som har det värre" - ett av världens sämsta argument för det mesta
Citera
2025-01-09, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Skillnaden är att dumpen gör de fullt identifierbara.
Dumpen rapporterar om att person A har gjort detta.
RA rapporterade om att NÅGON gjort detta.
Kallas pressetik, eller bristen därutav.

RA tryckte en kamera rakt i ansiktet på folk, skillnaden är att dumpen låter folk stå till svars för vad dom gjort
Kan man skriva sådana vidrigheter till barn så ska man fanimig kunna stå för det oxo
Citera
2025-01-09, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AEggkartongen
"Det finns dom som har det värre" - ett av världens sämsta argument för det mesta
Lika bra som "hen gjorde mer fel, så att jag gör fel är ok"
Citera
2025-01-09, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AEggkartongen

Dom har iaf kvar sitt liv och har inte fått några fysiska begränsningar utav det hela
Citera
2025-01-09, 14:40
Medlem
Citat:
RA tryckte en kamera rakt i ansiktet på folk, skillnaden är att dumpen låter folk stå till svars för vad dom gjort
Kan man skriva sådana vidrigheter till barn så ska man fanimig kunna stå för det oxo
Men publicerade det så att de inte enkelt kunde verifieras.
Vet att du tycker det är skitbra, men skillnaden syns även i antalet bekräftade döda...
Citera
2025-01-09, 14:41
Medlem
Citat:
Dom har iaf kvar sitt liv och har inte fått några fysiska begränsningar utav det hela
Säg det till de döda och till de som misshandlats svårt.
Citera
2025-01-09, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Att hänga ut Svenssons som i majoriteten av fallen varken är diagnostiserade eller dömda pedofiler inför en hel nation är i allra högsta grad olagligt. Den enda anledningen att dom har fått hålla på är för att JK inte haft ryggrad att ta tag i problemet och ingen har dragit de i en privat process förrens nu.

Då antar jag att du inte ser något fel i att vi startar en lynchmob och börjar gå och skjuta av folk i förorten i förebyggande syfte så dom inte blir gängkriminella heller?

Det Sara gör är att hon missbrukar en ädel och fin lag. Att få utgivarbevis och kunna gå under YKL ska inte missbrukas. Det kom till för att journalister skulle kunna namnge politiker och andra allmänt intressanta personer utan att riskera att kastas i fängelse som i en diktatur.
Det var inte tänkt att en galen tant skulle utnyttja lagen för att hänga ut 500 gubbar och deras snoppar på sin blogg.
Men tyvärr går lagen att missbruka.

Det påminner om alla jävla 1st amendment-aktivister i USA som tjänar pengar på youtube genom att missbruka constitutional rights och trycka upp kameror i ansiktet på folk och gapa och skrika om 1st amendment.
Samma skrot och korn.

Våra gamla fina lagar kom till innan internet och innan varenda jävel sprang runt med en videokamera i fickan.
Lagarna är förlegade och måste uppdateras för såhär kan vi inte ha det.
Citera
2025-01-09, 14:45
Medlem
Citat:
Men publicerade det så att de inte enkelt kunde verifieras.
Vet att du tycker det är skitbra, men skillnaden syns även i antalet bekräftade döda...

Jag trodde det var tillvägagångssättet som folk var emot och inte ifall gäddorna dog eller ej

Jävligt synd att dom tog livet av sig, dom borde vänt sig till psykvården istället
Citera
2025-01-09, 14:49
Medlem
Citat:
Säg det till de döda och till de som misshandlats svårt.

För det första är det gäddorna själva som tagit sina liv, dom är vuxna individer och borde ha sökt hjälp istället

Dom som misshandlats svårt? Är det flera?
Så vitt jag vet är det bara Tweedy men det kanske är fler?

Känner dom sig hotade kan dom alltid begära skyddad identitet och ansöka om personskydd
Citera
2025-01-09, 14:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
använder inte vpn, försök igen

gå tillbaka till windows och edge om du inte lista ut detta.

Du har inget i Ubuntu att göra din nolla.
Citera
2025-01-09, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Den seriösa polisen kommer aldrig ta i dumpen med tång oavsett vad du sitter och svamlar om din åsna.

T.o.m poliserna i de artiklar AB lagt ut ser att de behöver hjälp o medger att de har kunnat sätta dit vissa gäddor m Dumpens hjälp. I övrigt talar de mest om att det är möjligt att dumpens metoder skulle vara proaktivt.
Flera poliser har gått ut o sagt att Dumpen hjälper till att belysa problemen o jag har svårt att se att de skulle vara nöjda med sina egna insatser o fall som går till domstol som det ser ut nu. Vill minnas att Simon Hägglund bl.a gått ut o sagt det. Inte helt lätt för en poliskår att gå ut o hylla en protestauktion som jag anser att Dumpen är.
Intressant att du känner behov av att kalla mig åsna f.ö.
Citera
2025-01-09, 14:54
Avslutad
Citat:
Jag trodde det var tillvägagångssättet som folk var emot och inte ifall gäddorna dog eller ej

Jävligt synd att dom tog livet av sig, dom borde vänt sig till psykvården istället

Tror nog många av dessa 11 hade levt idag om inte det vore för alla mongos som sitter och trakasserar anhöriga, att själv få hot på social medier är ju lätt att komma ifrån, lika med telefonterror. Stäng kontot och byt nummer. Men när deras anhöriga får ta smällen för deras misstag blir det ju svårare. Enligt statistiken är det ju flera av dem som levt nästan två år efter publiceringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in