2025-01-08, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asptuna
Han hänger i Kista alltså.. känns som att det blir AIK då om han inte tänker leta ny frisör i Göteborg
Verkar ju som att tanken var han skulle presenterats av AIK iallafall så kanske är ren regelrätt kapning på g
Citera
2025-01-08, 22:40
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
16-årige stortalangen Björn Hedlöf klar. Vi fortsätter dammsuga upp talang efter talang. Förstå vad långt efter alla lag utom Malmö kommer vara om 5 år.
Inte riktigt div 4 som Gais 16 åring häromdagen….

Ruskigt många intressanta namn i åldrarna 16-18 år nu.
Citera
2025-01-08, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Verkar ju som att tanken var han skulle presenterats av AIK iallafall så kanske är ren regelrätt kapning på g

Jaja det är vad det är vi får väll leta på annat håll då. Dock tycker man det är oroande illa om inget går i lås i vinter och Pittas säljs tex. Då får man börja rikta lite kritik till Berntsen kan jag tycka
Citera
2025-01-08, 22:53
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Jaja det är vad det är vi får väll leta på annat håll då. Dock tycker man det är oroande illa om inget går i lås i vinter och Pittas säljs tex. Då får man börja rikta lite kritik till Berntsen kan jag tycka
Vadå går i lås?

Ni har ju redan Hofvander!
Citera
2025-01-08, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vadå går i lås?

Ni har ju redan Hofvander!

För att nivåanpassa svaret så är inte Hofvander en bättre spelare än Pittas Vi måste alltså leta nått likvärdigt om vi tappar Pittas i vinter..

Hofvander är en Gamble han kanske får med sig nån typ av målform från Div 1. och vi blir glada och saliga. Däremot tror jag det är långt ifrån verkligheten och då bör vi säkra upp iaf en offensiv spelare med bra poängskörd i vinter. Annars är vi tillbaka på ruta 1.
Citera
2025-01-08, 23:01
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
För att nivåanpassa svaret så är inte Hofvander en bättre spelare än Pittas Vi måste alltså leta nått likvärdigt om vi tappar Pittas i vinter..

Hofvander är en Gamble han kanske får med sig nån typ av målform från Div 1. och vi blir glada och saliga. Däremot tror jag det är långt ifrån verkligheten och då bör vi säkra upp iaf en offensiv spelare med bra poängskörd i vinter. Annars är vi tillbaka på ruta 1.
Vadå likvärdigt?

Ni kommer inte få en likvärdig spelare på 10 år.
Citera
2025-01-08, 23:02
Medlem
Nej jag blir otroligt uttråkad av årets vinterfönster änsålänge bara massa dussinlirare. Inget som kittlar i ballpåsen och vi går bet på varenda ytter vi luktar på. Jag tror vi kommer vara brakdåliga offensivt iår..
Citera
2025-01-08, 23:05
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Nej jag blir otroligt uttråkad av årets vinterfönster änsålänge bara massa dussinlirare. Inget som kittlar i ballpåsen och vi går bet på varenda ytter vi luktar på. Jag tror vi kommer vara brakdåliga offensivt iår..
Ja?

Ni har inga pengar. Det kommer inga likvärdiga spelare. Istället blir det lån, Norrettan och annat bjäfs.
Citera
2025-01-08, 23:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Mål på Bergvall... dags för avatarbyte?

Trazke älskar Bergvall han är nog sugen ska du se!
Citera
2025-01-08, 23:30
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Trazke älskar Bergvall han är nog sugen ska du se!
Otroligt snålt att inte hylla Tottenhams guldklimp.

Undra vad vi får i VFK får honom till slut? 🤔
Citera
2025-01-09, 01:43
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Otroligt snålt att inte hylla Tottenhams guldklimp.

Undra vad vi får i VFK får honom till slut? 🤔

Haha killen har gjort en bra match typ och du onanerar?
Citera
2025-01-09, 05:56
Medlem
Fred Friendlys avatar
Paolos är ”officiellt” klar nu

http://www.laddy.se/visa-bild/2700/

Edit: tvåa.
Senast redigerad av Fred Friendly 2025-01-09 kl. 06:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in