2025-01-08, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graeme
Har 45K vanliga aktier och 16K TO2. Frågan är bara vad TO2 aktierna kan vara värda efter mars om allt går vägen

Lika mycket som vanliga aktien så detta är årets klipp lipidor to är den bästa investeringen i år
2025-01-08, 16:03
Medlem
Utstark idag igen grymt imponerad

https://community.redeye.se/posts/aer-lipidor-det-ultimata-caset
2025-01-08, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbe99
Utstark idag igen grymt imponerad

https://community.redeye.se/posts/aer-lipidor-det-ultimata-caset

Du skrev tidigare att har man 1 miljon investerat så kommer man få 30% i utdelning per år. Jag undrar vart du har fått detta ifrån.
2025-01-08, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemoncraft
Du skrev tidigare att har man 1 miljon investerat så kommer man få 30% i utdelning per år. Jag undrar vart du har fått detta ifrån.

Läste i diskorden de har räknat på detta då man får royalty från menarini relife som säljer produkten åt lipidor. Lipidor kommer bara vara en kassamaskin som tar emot pengar och skickar dessa vidare till aktieägarna. Exakta uträkning kan du fråga om och hitta i diskorden dom hjälper dig med dina frågor kring detta själv ser jag det som den viktigaste anledningen till investering i lipidor de kommande utdelningar det är nu man ska hoppa på för att kunna skörda utdelningar redan 2026.
2025-01-08, 18:12
Medlem
Citat:
Läste i diskorden de har räknat på detta då man får royalty från menarini relife som säljer produkten åt lipidor. Lipidor kommer bara vara en kassamaskin som tar emot pengar och skickar dessa vidare till aktieägarna. Exakta uträkning kan du fråga om och hitta i diskorden dom hjälper dig med dina frågor kring detta själv ser jag det som den viktigaste anledningen till investering i lipidor de kommande utdelningar det är nu man ska hoppa på för att kunna skörda utdelningar redan 2026.

Kan du hitta något annat företag som ger 30% i utdelning årligen?
2025-01-08, 18:31
Medlem
Citat:
Kan du hitta något annat företag som ger 30% i utdelning årligen?

Använd sökfunktion på avanza så hittar du 1000 tals
2025-01-08, 18:42
Medlem
Citat:
Använd sökfunktion på avanza så hittar du 1000 tals

Kan du ge mig en länk till den listan? Jag hittar tyvärr inte någon som ger 30% i utdelning per år.
2025-01-08, 18:52
Medlem
Citat:
Kan du ge mig en länk till den listan? Jag hittar tyvärr inte någon som ger 30% i utdelning per år.

Kan inte hjälpa dig om du inte klarar av att söka i en lista men lycka till på perrongen lipidor tåget åker nu vinkar adjö till dig.
2025-01-08, 19:23
Medlem
Lipidor går bra nu, men bli inte för girig. Har sett många case som detta som har fallit på målsnöret.
2025-01-08, 19:24
Medlem
Citat:
Kan inte hjälpa dig om du inte klarar av att söka i en lista men lycka till på perrongen lipidor tåget åker nu vinkar adjö till dig.

Okej. Ge mig ett namn på ett företag som ger 30% i utdelning årligen. Det borde vara lätt för dig om du har en lista på tusen.
2025-01-08, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Lipidor går bra nu, men bli inte för girig. Har sett många case som detta som har fallit på målsnöret.

Ingen fara har kontakt med folk som är insatta det kommer gå vägen ingen behöver vara orolig kan lova detta.
2025-01-08, 19:37
Medlem
Tror vi ser 1000% från dagens kurs i år du är galen om du inte hoppar på omgående

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in