Citat:
Ursprungligen postat av
Krimkoll
Tänk lite längre innan du skriver. Svår psykisk sjukdom är inte alltid logisk eller rationell, det är en del av sjukdomen. Om han faktiskt är svårt psykiskt sjuk är han ju drabbad av den svåra sjukdomen, det kan man inte komma runt eller från om det faktiskt är så.
Det är sådana som dig som gör att dessa problem med galningar bara kommer att accelerera - det är skit samma vad GM lider av, han är fortfarande skyldig! Det finns alltid en massa ursäkter för GMs våldsdåd. Psykisk sjukdom, droger, trauman, dålig uppväxt - take a pick, men jag bryr mig inte - GM skall behandlas likadant som de behandlat sina offer.
Denna oskyldiga, vad vi vet, kvinna är på jobbet på ICA och drar sitt strå till stacken, men så kommer denne äckliga GM och mördar henne - finns bara ett straff för en slik amöba! Du skulle självklart tycka likadant om du själv råkade ut för ett allvarligt brott, begånget av en psyksjuk idiot, eller? "Åh, här ligger jag med kniven i mig, men jag undrar vad GM varit med om i sitt liv för att göra detta mot mig. Fasiken, vad synd det är om GM..."