Citat:
Ursprungligen postat av
Pandalina4
Lite skrämmande att ingen vet var barnen är varken i USA eller här.
Kanske med sin efterlyste pappa, som sannolikt är en mördare.
Knappast USA för det är inte alltför enkelt att fly med småbarn via Mexico och in i USA, har de funnits med på flyget över atlanten så vet polisen det. Jag tror de antingen är i Sverige eller Tyskland där bilen dumpades, ja de kan t.o.m vara i annat europeiskt land hos typ släktingar. Tror länsman vet var de är och det är max sekretess, barnen är ju helt oskyldiga och måste givetvis skyddas.
Inte ens säker det finns med något om barnens öde i FUP'en utan det tas inte med och hamnar i slasken och/eller sekretessbeläggs. Klart verkar det i.a.f. att de befanns i lägenheten vid mordet enligt uppgifter som framkommit hitintills. Klart är också att två gripits i USA varav en vid gränsövergången USA/Mex. och en är fortfarande på fri fot i USA eller annorstädes om jag nu räknat rätt i denna härva.
Ingen verkar ha sett någon av dem med barnen i USA så jag tror de (barnen) är kvar i Europa. Nu spekulerar jag bara för uppgifter om barnens belägenhet är helt okänd i vad som framkommit såvitt jag förstår, dock kan ju länsman veta var de är men locket på.