2025-01-06, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Jaså, du vet...?

Vågar nästan tippa att vi är många som känner Pia bättre än hon känner sig själv efter att ha följt henne flera år. Hon minns väl knappt själv de saker hon ställt till med men internet glömmer inte - inte vi heller som sett det med nyktra ögon. Dum som hon är har hon själv delat med sig allt ifrån inspelningar med SOC, dokument om vårdnadstvister, ekonomi, klagomål från skolan kring barnen och gud vet vad annat så man har fått mer inblick i hennes liv än sin egen mammas. Typ.
Citera
2025-01-06, 22:14
Medlem
Blackra1ns avatar
Hon går säkerligen runt med en rejäl tokbuske mellan benen.
Citera
2025-01-06, 22:59
Medlem
Citat:
Jaså, du vet...?
Japp det kan du ge dig faaan på att jag vet
Citera
2025-01-07, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
När har Pia klarat av att vara där utan att TTa om det? Kan inte komma på en enda gång, det bästa hon klarat är att ha längre avbrott mellan uppdateringarna.

Det är mycket material att leta igenom, och hennes näst senaste (2024) konto är ju släckt, men det här är iaf ett klipp från när hon återuppstod från en period av tystnad och först inte ville uppge var hon befann sig: https://vm.tiktok.com/ZNeKNwNFK/. Det tog förstås inte länge tills hon började visa detaljer i lägenheten, sedermera spillde att hon var hos H, och sen också visade honom i bild, trots hans explicita TT-förbud.

Mycket nudelprat har det varit ja, och tycker det talar för middagen hos H: hon hade tänkt i de banorna länge så den rätten låg nära tillhands - krävde inget tankearbete 🤷‍♀️
Citera
2025-01-07, 08:41
Medlem
Med tanke på antalet visningar hon inbringar , tjänar hon in en del på TT? inte insatt hur den appen funkar rent ekonomiskt men har väl snappat upp att många tjänar multum på visningar även om jag förstår att hon inte når upp till kategorin miljonärer . Hon kan bosätta sig på en finlandskryssningsbåt boka fram och tillbaka skulle bli billigare
Citera
2025-01-07, 08:50
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Probobz
Med tanke på antalet visningar hon inbringar , tjänar hon in en del på TT? inte insatt hur den appen funkar rent ekonomiskt men har väl snappat upp att många tjänar multum på visningar även om jag förstår att hon inte når upp till kategorin miljonärer . Hon kan bosätta sig på en finlandskryssningsbåt boka fram och tillbaka skulle bli billigare

Hon kanske får in några kronor på gåvor men visningarna ger ingen inkomst.
Citera
2025-01-07, 09:30
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Probobz

Hon betalar ca 250 kr idag för boende i sovsal på vandrarhem. Var 10:e eller 11:e bokning får hon gratis i bokningsappen. Vad kostar det att åka tur/retur på Finlandsbåt?

Men skulle kanske vara ett alternativ när hon vill kunna dricka varje dag och partaja varje kväll. Vad skulle en vecka på Finlandsbåt kosta? Kan man boka och åka varje dag mån-sön? Ingår det någon mat? Frukost/lunch/middag? Skulle man kunna stanna på båten 1 vecka eller måste man byta hytt, gå iland?
Senast redigerad av marytrader 2025-01-07 kl. 09:33.
Citera
2025-01-07, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Pia Nyberg 741204, skriven i Älvsjö. Jag är säker på att man även kan få reda på vilka man har skulder till! Ser fram emot en redovisning här om vad du får fram för uppgifter!

Testade att ringa kronofogden nu, vid två olika tillfällen, men alla handläggare är upptagna.
Risken är att man får vänta ganska lång tid också, upp till en timme när man väl kommer i kö, så jag uppmanar andra att även testa att ringa: 0771 - 173 73 00

Vet inte när jag pallar att ge det ett nytt försök, men som sagt, alla är välkomna att försöka om man ni vill påskynda händelseförloppet.

Ska också passa på att flika in med hur jävla värdelösa ni som frågar var PissPia är?
Vad fan tror ni, att hon själv ska svara i tråden, bidra med något intressant istället!

Att hon är borta i 24h eller 72h är inte heller något anmärkningsvärt.
Är själv himla nyfiken på vad människan har för sig men lite tålamod eller bidrag till tråden får man allt ge för trådkvalitetens skull.
Citera
2025-01-07, 11:33
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Testade att ringa kronofogden nu, vid två olika tillfällen, men alla handläggare är upptagna.
Risken är att man får vänta ganska lång tid också, upp till en timme när man väl kommer i kö, så jag uppmanar andra att även testa att ringa: 0771 - 173 73 00

Vet inte när jag pallar att ge det ett nytt försök, men som sagt, alla är välkomna att försöka om man ni vill påskynda händelseförloppet.

Ska också passa på att flika in med hur jävla värdelösa ni som frågar var PissPia är?
Vad fan tror ni, att hon själv ska svara i tråden, bidra med något intressant istället!

Att hon är borta i 24h eller 72h är inte heller något anmärkningsvärt.
Är själv himla nyfiken på vad människan har för sig men lite tålamod eller bidrag till tråden får man allt ge för trådkvalitetens skull.

Man kan maila dom, ange Pissfittans fullständiga personnummer.
kronofogdemyndigheten@kronofogden.se
Citera
2025-01-07, 11:33
Medlem
Citat:
Till Pia:

Bry dig inte om vad de skriver här...
De verkar hata dig, men jag gör det inte...

En del saker kan du kanske förbättra, men ingen här vet hur du egentligen kämpar med allt i ditt liv...

Hoppas du kan klara av ditt liv, och att det kan bli bättre framöver...

Förstår inte hur folk bara kan döma så här, ev, har de ingen respekt...

Vart är respekten från henne till sina barn? Du är medveten om att respekt, den får man jobba för att få, inget som du kan kräva. Så varför ska människor visa henne respekt när hon inte gör sig förtjänt av den?
Citera
2025-01-07, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Man kan maila dom, ange Pissfittans fullständiga personnummer.
kronofogdemyndigheten@kronofogden.se

Då vill jag få bekräftat att det är nödvändigt innan jag mejlar, för antar att det var tanken att någon annan skulle mejla dom.
Citera
2025-01-07, 11:55
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotpotbb
Vart är respekten från henne till sina barn? Du är medveten om att respekt, den får man jobba för att få, inget som du kan kräva. Så varför ska människor visa henne respekt när hon inte gör sig förtjänt av den?

Jag skulle önska att detta är sista gången jag skulle behöva förklara vad jag menar med respekt...
Gjort det förut utan framgång...

Med respekt menar jag inte att jag alltid respekterar allt vad Pia gör och tycker att hon bör få respekt för allt, men det är inte heller respektfullt att bara skriva inlägg här fyllda av hat och respektlöshet...

Även Pia förtjänar respekt som människa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in