2025-01-06, 17:48
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Kämpat? När, var, hur? Ge några exempel på när hon har kämpat.

Pia har då fan aldrig kämpat i livet - hon vill att alla kämpar åt henne istället. Finns ett flertal tydliga exempel på det, men DenOtroligaDumStruten är förståndshandikappad och förstår inte helt enkelt.
Citera
2025-01-06, 17:55
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Fast då har han ju några tusingar på kontot, om inte Miljonär, som Pisstanten.När han nu sålt lastbilen?

Så blir det inte Gambia, så hostel ihop?
Kanske slår på stort och snaskar i ett två-bäddsrum??

Jag hade åkt till Gambia, och stannat där om jag vore Hasse.
Han kan ju ta med Pisskärringen och sälja henne till någon prins där nere.
Vem vet, hon kanske anses som exotisk där nere?
Senast redigerad av biljardballe 2025-01-06 kl. 17:58.
Citera
2025-01-06, 18:22
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Jo, jag tror också hon var där, ältade för mycket om sin storstilade och godhjärtade gest att laga nudelsoppa för att ha hittat på. Hon har tidigare klarat av att vara hos Hasan utan att TT:a, han har ju haft det som krav, dock som mest några dagar. Rätt vad det är filmar hon sig med H sittande på en stol i bakgrunden igen (ja, jag tror hon är där, enda andra rimliga alternativet var fyllecell men då hade vi hört av henne vid det här laget).

När har Pia klarat av att vara där utan att TTa om det? Kan inte komma på en enda gång, det bästa hon klarat är att ha längre avbrott mellan uppdateringarna.

Nudlarna? Du menar i princip samma historia som när hon skulle bjuda dom på hostelet men sen dramatiskt lämnade tillbaka allt hon hade i kassen?

Nudlarna som alla i tråden blev pissförbannade på henne för att hon gav det i julklapp till barnen?

Snarare utmärkt content om man vill ha drama.
Citera
2025-01-06, 18:26
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Wow, jag har pia ovanpå mig
Citera
2025-01-06, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Snälla, så dumt...
Inga nick-name här...
Men, känn er träffade...

De undrar, Pia, hur du kämpat...
Det vet du, bättre än de här, som hånar dig...
Hon kunde klä sig lite neutralt och kämpa sig ner till Arbetsförmedlingen?
Citera
2025-01-06, 18:42
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Jag hade åkt till Gambia, och stannat där om jag vore Hasse.
Han kan ju ta med Pisskärringen och sälja henne till någon prins där nere.
Vem vet, hon kanske anses som exotisk där nere?

Exotisk nja 🤔..?

Kanske mer som någon sällsynt djurart i bur, att beskådas på behörigt avstånd och med största äckel /fascination ?

Om den lyckas fångas, såväl här som där?

Extremt svårfångad, hal som en ål, skrikig värre än en skållad gris, med utsöndringar som får skunk att dofta gott?
Citera
2025-01-06, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Exotisk nja 🤔..?

Kanske mer som någon sällsynt djurart i bur, att beskådas på behörigt avstånd och med största äckel /fascination ?

Om den lyckas fångas, såväl här som där?

Extremt svårfångad, hal som en ål, skrikig värre än en skållad gris, med utsöndringar som får skunk att dofta gott?

Tror tyvärr hon inte blir populär i Gambia heller, de vill nog skicka tillbaka henne illa kvickt 😟 alkohol verkar inte vara så accepterat där heller
Citera
2025-01-06, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Snälla, så dumt...
Inga nick-name här...
Men, känn er träffade...

De undrar, Pia, hur du kämpat...
Det vet du, bättre än de här, som hånar dig...
Herregud har följt kaoset sen flera år och det enda jag sett är skrika supa på TikTok tokvråla så vrålet från vildmarken skallar i trapphuset så Nope sumpröven har icke kämpat utan bara lallat omkring och dansat och flamsat i gräsliga paltor och pratat strunt på TikTok
Citera
2025-01-06, 20:16
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Antagligen de där gångerna som det påstods att Pia Pissfitta har varit "empatisk"...
Ja vi väntar väl fortfarande på de exemplen också, eller har jag missat när de blev publicerade här?

Dessa flashbackare verkar ha svårt för att kunna stödja det de påstår angående Pia.
Citera
2025-01-06, 20:22
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Ja vi väntar väl fortfarande på de exemplen också, eller har jag missat när de blev publicerade här?

Dessa flashbackare verkar ha svårt för att kunna stödja det de påstår angående Pia.

Japp! Men det tar väl tid att skumma igenom allt material om Pia Pissfitta, för att hitta o sammanställa alla de gånger Pia sägs har varit full av sympati....full av vin, hade kanske varit lättare...?
Citera
2025-01-06, 21:20
Medlem
Citat:
Japp! Men det tar väl tid att skumma igenom allt material om Pia Pissfitta, för att hitta o sammanställa alla de gånger Pia sägs har varit full av sympati....full av vin, hade kanske varit lättare...?

Empati, sympati och kamp vill vi se. Inte den typen av kamp mot hennes upplevda orättvisor helst.
Konstigt att aldrig visa något av det i sitt material ändå. Om det finns menar jag.
Senast redigerad av Perturbed 2025-01-06 kl. 21:52.
Citera
2025-01-06, 21:51
Medlem
Citat:
Antagligen de där gångerna som det påstods att Pia Pissfitta har varit "empatisk"...

Efter att ha följt henne flera år har jag aldrig sett henne vara empatisk. En gång hörde jag henne säga att hon varit tacksam, när hon fick sova hos den unga tjejen som hon försökte våldföra sig på under natten. Då hade hon gett tjejens kompis 200kr till biljetter som tack, men någon dag senare hällde hon i sig en flaska vin och gormade om hur arg hon var för att hon inte fått tillbaka pengarna.
Sympatisk är inte något man förknippar Pia med, förutom när hon vill ha något. Då är det synd om henne och hon kan även gråta för att få sympatier och det verkar lyckats under många år - folk har tyckt synd om henne. När någon fallit för det har hon strax efter kastat personen under bussen och berättat vad hon egentligen tycker om andra människor och vilka losers det är.

Jag önskar inte att hon blir skadad eller trillar av pinnen som hon önskar andra, jag önskar att Pia skulle få hjälp. Inte för att jag har sympatier med henne, utan för jag tycker synd om alla som råkar ut för henne. Hon lämnar bara förödelse och skada hos alla - oavsett om det är någon hon stöter på flyktigt eller sina egna barn. Hon skulle gärna få bli inlåst på obestämd tid där hon kan nyktra till, få mediciner som gör henne mer zombielik så hon slutar ställa till oreda för andra. Hon är en tickande bomb att ha gåendes längs Stockholms gator. Hon är en genuint vidrig person, blir hon en bättre människa efter tillnyktring och vård kan hon väl få släppas ut i samhället igen i framtiden men just nu hör hon fan inte hemma där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in