2025-01-06, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Är Steph*ni tjejen som inte kan bajsa?🫣
Hittade Norre och som du skrev har hon slutat krampa av någon anledning.
Har alltid undrat varför hon la snus i munnen innan kramp attacken 🙄

Verkligen märkliga saker folk lägger ut på sociala medier....
Ja precis, hon som inte kan göra nr2. Alltså hon är riktigt märklig… att man klarar av att ha en partner när man är så sjuk…

Ja helt plötsligt krampar hon inte. Skuuuuumt!!

Har du sett hon Trauma visdom? Hon e riktigt tokig alltså. Och förtidspensionär och lägger upp helt tokiga klipp…
Citera
2025-01-06, 21:25
Medlem
Eller hon som lajvade ikväll… där hon rymt från psykakuten och polisen var efter henne..
Hon lajvar en hel del om sina psykiska problem, hon gör flertalet sui*id försök och åker in och ut från psyk varje vecka… och i kommentarsfältet är det hejarop från unga tjejer: åh du e så stark osv….tror hon heter @mnie eller nåt
Citera
2025-01-07, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaC75
Eller hon som lajvade ikväll… där hon rymt från psykakuten och polisen var efter henne..
Hon lajvar en hel del om sina psykiska problem, hon gör flertalet sui*id försök och åker in och ut från psyk varje vecka… och i kommentarsfältet är det hejarop från unga tjejer: åh du e så stark osv….tror hon heter @mnie eller nåt

Dansande prästen Tint*n slår nog alla rekord på underhållning 🤣Hon åker också in och ut från psyket ibland flera gånger i veckan.
Gräddrum*an sov över hos henne en natt och dem livade tillsammans.
Kollar om jag hittar tjejen du nämnde....
Citera
2025-01-07, 00:42
Medlem
Citat:
Dansande prästen Tint*n slår nog alla rekord på underhållning 🤣Hon åker också in och ut från psyket ibland flera gånger i veckan.
Oh noo… tro mig, jag vet vem Tintin är…. Jag klarar verkligen inte av henne!!!! Ändå kan jag inte sluta kolla!!! Snacka om att göra allt för uppmärksamhet 🤮 hennes fula danser 🤦‍♀️
Seriöst, t om gräddiga framstår ju som normal jämfört med Tintin 🤣
Citera
2025-01-07, 00:43
Medlem
Citat:
Såg nu att det fanns en egen tråd om hon tjejen jag nämnde i mitt inlägg, under psykisk hälsa ligger den.
Citera
2025-01-07, 08:42
Medlem
Citat:
Maacesi är lik dem andra "ME kändisar" på TikTok😆Överviktig , småelak i sina svar , gillar visa olika outfits och boobsen .
Kolla klädseln hon valde ha på sin farmors 90 års kalas 🤣

Vad hette tjejen som filmar sina kramper?
Det va också helt galet och kändes som dålig skådespeleri.
Idag vaknar hon kramptjejen och gör en video kl 06 imorse och säger att hon helt plötsligt inte kan gå…! Okej…
Citera
2025-01-08, 08:50
Medlem
Även profilen NPF Elb* är roffar åt sig massa google diagnoser 😁
Att hon skulle ha den graden autism hon påstår är omöjligt. Gått i vanlig grundskola och studerat på universitetet. Plötsligt drabbades hon av grav autism och kan äta endast bebis mat ,behöver assistanshund och rullstol vissa stunder pga sjukdomen pots(har inte fått diagnosen).
Enligt henne och sambon vet hon inte ens när hon behöver duscha eller gå på toa.
Syftet med allt verkar vara att dem vill att sambon ska få jobba som personlig assistent åt Elb*.
Dem knallar runt Norrköpings köpcentrum ,Ikea osv och skriker efter sina rättigheter få ha med sina assistans hundar överallt.
Ikea hade vägrat sälja barn portion mat på barn tallrik till Elb* (som är 20+) och jäklar vilket liv det blev .
Citera
2025-01-08, 09:56
Medlem
Citat:
Att hon skulle ha den graden autism hon påstår är omöjligt. Gått i vanlig grundskola och studerat på universitetet. Plötsligt drabbades hon av grav autism och kan äta endast bebis mat ,behöver assistanshund och rullstol vissa stunder pga sjukdomen pots(har inte fått diagnosen).
Enligt henne och sambon vet hon inte ens när hon behöver duscha eller gå på toa.
Syftet med allt verkar vara att dem vill att sambon ska få jobba som personlig assistent åt Elb*.
Dem knallar runt Norrköpings köpcentrum ,Ikea osv och skriker efter sina rättigheter få ha med sina assistans hundar överallt.
Ikea hade vägrat sälja barn portion mat på barn tallrik till Elb* (som är 20+) och jäklar vilket liv det blev .
Alltså, på riktigt jag blir mörkrädd att det finns folk som lever såhär?!! Är det på riktigt?? Hur blir man sån?? Läskigt som f-n!

Måste kolla in henne 🙈😂
Citera
2025-01-10, 09:02
Medlem
Har sett henne när jag har bläddrat. Har haft en konstig magkänsla kring detta.
Så hon har alltså klarat av att studera på universitet också. Inte illa för en så pass ”sjuk”. Vet du vad hon studerade?

Citat:
Citera
2025-01-10, 09:04
Medlem
Folk som använder tiktok är efterblivna överlag. Oavsett ålder.
Citera
2025-01-10, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Folk som använder tiktok är efterblivna överlag. Oavsett ålder.
Ja, det är min slutsats också 😂
Citera
2025-01-10, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Har sett henne när jag har bläddrat. Har haft en konstig magkänsla kring detta.
Så hon har alltså klarat av att studera på universitet också. Inte illa för en så pass ”sjuk”. Vet du vad hon studerade?
Hon känns EXTREMT uppmärksamhetstörstig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in