Citat:
Ursprungligen postat av
Falta
Myszonen.se Är en sida som jag snubblade över. Är det en gratis sajt? Någon som vet. Jag fick inte klart för mig om det var gratis eller betalsajt.
Det är antagligen ytterligare en i mängden av alla bluff-sajter. Det kommer titt som tätt något inlägg om sådana där bluff-sajter där du luras in i ett abbonemang som är nästan omöjligt att avsluta eller där du betalar per meddelande till någon som sitter och lockar med fejkande meddelanden.
Ett bra tecken på bluff, om du är kille, är om du blir kontaktad av en eller flera tjejer inom 1a dygnet, utan att du tar något eget initiativ.
De äkta som jag personligen känner till, är de "gamla vanliga":
bodycontact.com
hemligg.se
klubb6.se
victoriamilan.se
ashleymadison.se
c-date.se
tinder
badoo
Det finns bedragare på de vanliga siterna, man är inte säker någonstans, men dem är inte så många. Det brukar inte vara så svårt att förstå om någon försöker lura dig.
Det finns i princip inte någon site som är gratis... i alla fall inte om du ska lyckas hitta en sex-partner. Ibland finns det "gratis"-varianter som är rätt värdelösa. En del, som t ex klubb6, kan man i alla fall testa. Alla siter har sina för- och nackdelar. Bara att testa på och se hur det går.