2024-09-19, 08:19
Medlem
Okej. Vette fan om man skulle våga själv heller...

En annan sak. Ragga upp yngre tjejer för att knulla, vars jagar man då? Laglig ålder naturligtvis!
Citera
2024-09-21, 16:10
Medlem
Faltas avatar
Myszonen.se Är en sida som jag snubblade över. Är det en gratis sajt? Någon som vet. Jag fick inte klart för mig om det var gratis eller betalsajt.
Citera
2024-09-23, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Myszonen.se Är en sida som jag snubblade över. Är det en gratis sajt? Någon som vet. Jag fick inte klart för mig om det var gratis eller betalsajt.

Det är antagligen ytterligare en i mängden av alla bluff-sajter. Det kommer titt som tätt något inlägg om sådana där bluff-sajter där du luras in i ett abbonemang som är nästan omöjligt att avsluta eller där du betalar per meddelande till någon som sitter och lockar med fejkande meddelanden.

Ett bra tecken på bluff, om du är kille, är om du blir kontaktad av en eller flera tjejer inom 1a dygnet, utan att du tar något eget initiativ.

De äkta som jag personligen känner till, är de "gamla vanliga":
bodycontact.com
hemligg.se
klubb6.se
victoriamilan.se
ashleymadison.se
c-date.se
tinder
badoo

Det finns bedragare på de vanliga siterna, man är inte säker någonstans, men dem är inte så många. Det brukar inte vara så svårt att förstå om någon försöker lura dig.

Det finns i princip inte någon site som är gratis... i alla fall inte om du ska lyckas hitta en sex-partner. Ibland finns det "gratis"-varianter som är rätt värdelösa. En del, som t ex klubb6, kan man i alla fall testa. Alla siter har sina för- och nackdelar. Bara att testa på och se hur det går.
Citera
2024-09-23, 18:17
Medlem
Hur lätt är det för ett par att få tag på annat par på en swxdejtingsajt?
Vi har annonserat en del men de flesta verkar oseriösa, byter några meddelanden sen inget mer.
Våra utseenden ligger lite över snittet så där finns det inget problem.
Citera
2024-10-07, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lettland
Hur lätt är det för ett par att få tag på annat par på en swxdejtingsajt?
Vi har annonserat en del men de flesta verkar oseriösa, byter några meddelanden sen inget mer.
Våra utseenden ligger lite över snittet så där finns det inget problem.

Alltid svårt att hitta seriösa , vi brukar hitta en del trevliga via bc. Lycka till!
Citera
2024-10-10, 21:14
Medlem
FuckSwedens avatar
BC har det väl mest varit strul med på sistone va? Tycker att servrarna har varit otroligt sega med jämna mellanrum.

Testar match-24.se och badoo.com parallellt just nu. Har en inbokad dejt till helgen och har rätt höga förhoppningar.
Citera
2024-10-19, 14:59
Medlem
Hur funkar klubb6? Går det träffa par eller kille där?
Citera
2024-11-22, 16:19
Medlem
Geographicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
BC har det väl mest varit strul med på sistone va? Tycker att servrarna har varit otroligt sega med jämna mellanrum.

Testar match-24.se och badoo.com parallellt just nu. Har en inbokad dejt till helgen och har rätt höga förhoppningar.

Är match24 något att ha? Är det en seriös sida?
Hur mycket behöver man betala eller går det att använda en gratisversion?
Citera
2024-11-27, 20:26
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geographica
Är match24 något att ha? Är det en seriös sida?
Hur mycket behöver man betala eller går det att använda en gratisversion?

Den går att använda gratis. Tycker dessutom att det är väldigt avslappnat där inne.

Jag har kollat igenom ett gäng profiler och alla verkar legit.
Citera
2024-11-29, 00:06
Medlem
Geographicas avatar
Citat:
Den går att använda gratis. Tycker dessutom att det är väldigt avslappnat där inne.

Ok låter bra 👍
Citera
2024-11-29, 21:12
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geographica
Ok låter bra 👍
Vet inte hur gammal du är, ditt kön eller vad du söker men profilen Alina42 ser ju nice ut. Dock bor hon för långt ifrån mig.
Citera
2025-01-06, 23:12
Medlem
Citat:

Jag har varit inne på den sidan (Match24) och den kostar coins att skriva. Känslan och upplevelsen är att tjejerna försöker hålla en kvar på sidan och skriva där när man har föreslagit att byta plattform och prata någon annanstans som är helt gratis (!), men e prompt propsar på att stanna kvar. Och det gör att jag får en oseriös känsla över det hela för att mjölka en på pengar och fylla på coins för att kunna fortsätta konversera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in