2024-04-19, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Det finns hur mycket sidor som helst som försöker blåsa dig på olika sätt med massor med bottar och/eller låsa in dig i abonnemang som är väldigt svåra att avsluta.

Annars har du Bodycontact, Hemligg och Klubb6... fast det är allt som oftast en stor överrepresentation av desperata killar på dem sidorna. Du får kämpa på rätt bra som kille för att lyckas på dem sidorna.

Sedan har du C-date, Victoriamilan och Ashleymadison som är betalsidor (i alla fall för killar) och de två sistnämnda har väldigt många upptagna människor som söker där, men går även att hitta singlar. Det är inte riktigt lika mycket överrepresentation på killar där som på gratissidorna.

Sedan kan du ju alltid testa Tinder, Badoo och Hinge, men var tydlig med vad du söker, att det inte är seriöst utan KK som du är ute efter. Även dessa ger bättre resultat om du betalar... inte lönt att var en snåljåp om du vill ligga.

Kan även fungera med vanliga dejtingsiter; testa med att vara öppen där också... finns alltid en del tjejer som också vill ligga i väntan på att träffa den rätta. Happypancake är gratis om du vill testa.

När jag själv var aktiv för några år sedan så fick jag bäst utdelning på Victoriamilan, C-date, Tinder och Happypancake. Jag vet att det är en del som lyckas bra på BC, men jag fick aldrig till det där... kändes som att man försvann i den stora massan med desperata killar som hela tiden var på alla tjejer.

Tack för grymt svar! ska kolla upp dom du tipsat om!
Citera
2024-05-02, 00:08
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Det finns hur mycket sidor som helst som försöker blåsa dig på olika sätt med massor med bottar och/eller låsa in dig i abonnemang som är väldigt svåra att avsluta.

Annars har du Bodycontact, Hemligg och Klubb6... fast det är allt som oftast en stor överrepresentation av desperata killar på dem sidorna. Du får kämpa på rätt bra som kille för att lyckas på dem sidorna.

Sedan har du C-date, Victoriamilan och Ashleymadison som är betalsidor (i alla fall för killar) och de två sistnämnda har väldigt många upptagna människor som söker där, men går även att hitta singlar. Det är inte riktigt lika mycket överrepresentation på killar där som på gratissidorna.

Sedan kan du ju alltid testa Tinder, Badoo och Hinge, men var tydlig med vad du söker, att det inte är seriöst utan KK som du är ute efter. Även dessa ger bättre resultat om du betalar... inte lönt att var en snåljåp om du vill ligga.

Kan även fungera med vanliga dejtingsiter; testa med att vara öppen där också... finns alltid en del tjejer som också vill ligga i väntan på att träffa den rätta. Happypancake är gratis om du vill testa.

När jag själv var aktiv för några år sedan så fick jag bäst utdelning på Victoriamilan, C-date, Tinder och Happypancake. Jag vet att det är en del som lyckas bra på BC, men jag fick aldrig till det där... kändes som att man försvann i den stora massan med desperata killar som hela tiden var på alla tjejer.

Idag är det Tinder, Goodones, FB-dejting, Mötesplatsen och match.com som gäller om man vill ligga.
Citera
2024-08-16, 14:18
Medlem
Ett litet råd framförallt till killar, i synnerhet er som "har råd" att välja. Dejta gärna lite nedåt attraktionsmässigt. Tänk på dig själv när du träffar en riktig gudinna, hur helvetes kåt du blir.. Kanske tom så kåt att det lätt blir 4 sekunder första gångerna med henne. Det samma gäller omvänt, när du är lite över hennes nivå, så kommer hon vara kåtare än om hon möter någon på samma eller under hennes nivå.

Men var också medveten att den man som kan ge kvinnan orgasm gång på gång, han vill sällan lämna henne. Den kvinnan kan komma undan med en hel del.. Tillse att det är utseendet, är det insidan av skallen, så kan du hmnat i trubbel.
Citera
2024-08-16, 14:26
Medlem
DayNites avatar
jag håller ej med ovan
om du är bra på det du gör, trevlig, lyhörd, ger massor av orgasmer, ser till att hon njuter som han aldrig gjort förut, ser till att hon känner sig trygg, säker och lyssnad på

så kommer hon ha svårt att släppa dig
jag lovar dig att hon inte vill veta att du ger någon annan kvinna samma benhandling, så hon vet att hon inte kommer undan med vad som helst

för när du träffar henne så kommer hon berätta att hon är trött på män som inte kan tillfredställa kvinnor, som inte lyssnar, som bara tänker på sig själva, som har liten kuk, som inte får henne att skratta som du gör, som dricker för mycket, som kommer efter 5 sekunder, listan är lång

jag har haft kvinnor som jag träffat för 4 år sedan som fortfarande håller kontakten, vilket betyder att dom inte träffat någon som är bättre

flera har sagt att " när jag vill komma hårt skönt själv så tänker jag på det du gör med mig och det funkar alltid" bättre kvitto kan du ej få som man

men sen finns andra faktorer som gör att hon väljer en annan man men smsar dig när hon vill knulla...
Senast redigerad av DayNite 2024-08-16 kl. 14:32.
Citera
2024-09-01, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmanuel
Vet någon hur många aktiva användare från Värmland finns på bodycontact? Vill inte betala för nån sida, bara för att slösa bort min tid.
BC är väl gratis?
Citera
2024-09-01, 09:49
Medlem
Vi annonserade efter en extrakille på Bodycontact.
Efter 7 min hade vi lika många svar, efter 30min var det inte ens hanterbart med alla svar och vi tog bort annonsen😂 ändå hade vi strikta krav som ålder och liknande 🤣
Citera
2024-09-02, 01:06
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-08-09
Vi annonserade efter en extrakille på Bodycontact.
Efter 7 min hade vi lika många svar, efter 30min var det inte ens hanterbart med alla svar och vi tog bort annonsen😂 ändå hade vi strikta krav som ålder och liknande 🤣

Ifall ni betalar för Plusmedlemskap så kan ni välja vilka åldrar som får skriva till er, men det kanske inte hjälper när ni har annons?

Beroende på i vilket geografiskt område ni söker, ifall det inte finns orimligt många profiler där så kan ni kolla runt själva och blocka dom profiler som ni inte tycker passar era krav.
Då kan dom ni blockerat i alla fall inte svara på er annons och ni har större chans att hitta dom guldkorn som ändå finns.
Men visst är det fascinerande att rätt många tycks sakna grundläggande läsförståelse...
Citera
2024-09-02, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ifall ni betalar för Plusmedlemskap så kan ni välja vilka åldrar som får skriva till er, men det kanske inte hjälper när ni har annons?

Beroende på i vilket geografiskt område ni söker, ifall det inte finns orimligt många profiler där så kan ni kolla runt själva och blocka dom profiler som ni inte tycker passar era krav.
Då kan dom ni blockerat i alla fall inte svara på er annons och ni har större chans att hitta dom guldkorn som ändå finns.
Men visst är det fascinerande att rätt många tycks sakna grundläggande läsförståelse...
Känns som att BC är lite väl dominerande av män, Hemligg är nog lite bättre
Citera
2024-09-02, 13:29
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-08-09
Känns som att BC är lite väl dominerande av män, Hemligg är nog lite bättre

På Hemligg kan ni om ni betalar för Vip välja ålder, civilstånd och annat för att någon ska kunna flörta, så där kan man inte få oönskade svar på samma sätt.
Hemligg är suveränt men inte i närheten av så många medlemmar som BC men par lär kunna hitta en extraman eller andra par ändå gissar jag.
Citera
2024-09-02, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
På Hemligg kan ni om ni betalar för Vip välja ålder, civilstånd och annat för att någon ska kunna flörta, så där kan man inte få oönskade svar på samma sätt.
Hemligg är suveränt men inte i närheten av så många medlemmar som BC men par lär kunna hitta en extraman eller andra par ändå gissar jag.
Ja den sidan ger ett mer seriöst intryck. BC verkar ibland bara bestå av ensamma gubbar.
Citera
2024-09-17, 08:16
Medlem
Blivit singel och vill testa på att vara med en snubbe. Qx var ju överfullt för massa år sen, men rätt dött nu. Vars kan man hitta alla nu förtiden?
BC kan jag inte validera pga att jag endast har ett företagsabb på mobilen... Står att man ska kunna göra det med betalkort men hittar inte vars man gör de..
Senast redigerad av Simpa86 2024-09-17 kl. 09:00.
Citera
2024-09-19, 06:01
Medlem
Det verkar svårt, finns för många oseriösa som inte vågar träffas när det väl skall bli av.
Vet egentligen inte vart man skall leta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in