2025-01-05, 22:51
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
https://vocal.media/criminal/top-10-worst-prisons-in-spain

YT-version:
https://youtu.be/3uyvOv21-kw?t=651

Precis denna serie jag sett och skrattade högt flera gånger när jag tänkte mig CMIYC Christoffer i denna miljö. Folk klagar på åklagaren men jag tycker hon är ett geni som låter han möras ordentligt på FC innan hon orkar flyga hem brekäften 😬😂
Citera
2025-01-05, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vad tror du det är för mera åtalspunkter som kan komma?

Mig skulle det inte förvåna om det kommer angående misstanke om narkotikabrott

Jag tror barnfridsbrott, kvinnofridskränkning, narkotikabrott, ev olaga hot och försök till misshandel. Iaf några av dom, det är flera åklagare inblandat.
Citera
2025-01-05, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Ett vidrigt ställe vad det verkar om man kollar postade historier på YT från människor som suttit där. Bara att söka fontcalent prison. Ajajaj

Vilken jävla nitlott att fly landet hade nog varit bekvämare i Sverige.
Har hört att man får vara ute tillsammans med andra men det gäller att man håller sig på rätt sida, men han får ju lite sol på sig det gillar han ju.
Citera
2025-01-05, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Precis denna serie jag sett och skrattade högt flera gånger när jag tänkte mig CMIYC Christoffer i denna miljö. Folk klagar på åklagaren men jag tycker hon är ett geni som låter han möras ordentligt på FC innan hon orkar flyga hem brekäften 😬😂

Du tror det åklagarens förtjänst, hon är kass så är det bara Förstår att denna är riktad mot mig, men jag förstår hur du tänker.
Citera
2025-01-05, 23:11
Medlem
Citat:

Det där om marockanska fängelsegäng låter ju inte skitkul, fy fan vilken sits han satt sig i.
Senast redigerad av banal 2025-01-05 kl. 23:18.
Citera
2025-01-05, 23:32
Medlem
Citat:
Det där om marockanska fängelsegäng låter ju inte skitkul, fy fan vilken sits han satt sig i.

Nej det kan verkligen bli tufft där, skulle tro att han vill hem.
Citera
2025-01-05, 23:44
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Du tror det åklagarens förtjänst, hon är kass så är det bara Förstår att denna är riktad mot mig, men jag förstår hur du tänker.

Nej den var allmänt riktad, vet inte vad du skrivit förut. Men att åklagaren är ett skämt som från första början gick på att "Chrippa Skippa Samhällstjänst" skulle hålla sig hemmavid när han väntar inställelse- jaa, det hade ju ett barn kunnat räkna ut 😅
Citera
2025-01-05, 23:48
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Jag tänker mest på hans skithål, han är ju stor och törstig som få andra så innan han ordnat in lite småslantar så är kranvattnet hans enda dryckeskälla. Legionellabakterier är inget att leka med. Och om Linnea är hans vita häst utanför så lär han fortfarande dela kranvatten och dasshål med afrikanska heroinister. Hon är ju dum som ett spån och har garanterat inte lärt sig hur man mutar sig fram i fängelsesystemet.
Citera
2025-01-05, 23:51
Medlem
Citat:
Prova att jämföra Rask med någon normal så kommer du märka att han är helt störd, tyckte det var lite märkligt att du jämför Rask med Chrippa.

Varför? Båda är kreaktörer och offentliga personer. Hade rask och chrippa inte varit det så hade vi inte haft varsin tråd om dom.

Och det är rimligt att prata om rask och chrippa i samma kontext i en tråd om chrippa.

Vore urbotat dumt att jämföra rask med en privatperson i en tråd om chrippa.

Håller du inte med?
Citera
2025-01-05, 23:52
Medlem
Citat:
Nej den var allmänt riktad, vet inte vad du skrivit förut. Men att åklagaren är ett skämt som från första början gick på att "Chrippa Skippa Samhällstjänst" skulle hålla sig hemmavid när han väntar inställelse- jaa, det hade ju ett barn kunnat räkna ut 😅

Jo den där åklagaren har kostat oss skattebetalare mycket onödiga pengar😅
Citera
2025-01-06, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Varför? Båda är kreaktörer och offentliga personer. Hade rask och chrippa inte varit det så hade vi inte haft varsin tråd om dom.

Och det är rimligt att prata om rask och chrippa i samma kontext i en tråd om chrippa.

Vore urbotat dumt att jämföra rask med en privatperson i en tråd om chrippa.

Håller du inte med?

Nej i just detta håller jag inte med.
Chrippa har sina grova problem Rask har sina grova problem ingen av dessa bägge har lyckats ta sig ur tonåren, stannat i typ 15-16 års ålder enligt mig. Där dom fortfarande tror att det bara är att vara och allt löser sig, inget eget ansvar eller liknade existerar.
Citera
2025-01-06, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
L sade i sin csino stream att Chrippa sitter på Fc, vilket betyder Fontcalent i Alicante
Märkligt, Hinken sa igår att han skulle bli fri idag och dom skulle äta lunch.

Citat:
Som jag har förstått det så lever han oxå lite utanför den ekonomiska radarn så att säga. Så det är inte säkert han är inblandad i samma härva, han har nog eventuellt sin egna lilla näringsverksamhet som inte bokförs på något vidare bra sätt.

Luggen är enligt vad jag kan se lite slugare, så jag tror han har försökt att hålla sig så långt det bara går ifrån Chrippas verksamheten.
Ja, deras masterplan har varit densamma. Luggen är lite slugare vilket är helt otroligt när man ser honom, men helt klart ett par IQ-nivåer över Kräftan. Dessa 4 är så korkade så klockorna stannar. Otroligt.

Citat:
Klockrent.
Senast redigerad av toonajnwan 2025-01-06 kl. 00:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in