Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-01-05, 16:50
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Åter till ämnet då..
Jag börjar fatta varför du har svårt att hitta brudar.. 😂
Är det vad du brukar snacka med tjejerna om du möter? Roligaste killen i stan va.. *öök*

Du tror det är så lätt när man har gått i särskola?

Jag är mellan 30 och 40, jobbar inom Samhall.

Jag bor mycket riktigt på ett stödboende också. Asperger. Halva livet har jag bott här.

Vuxit upp bland autister med svåra, svåra förståndshandikapp. En del kan knappt formulera en begriplig mening.

Du kan inte relatera till det, men det har varit tufft.

Växte upp i ett hem där ingenting fungerade. Absolut ingenting. Ändå slapp jag växa upp med våld och slagsmål i hemmet, tacksam för det.
Senast redigerad av Hgt7rrifc 2025-01-05 kl. 16:52.
Citera
2025-01-05, 16:52
Citat:
Sluta bara att tycka synd om dig själv. Sträck på dig istället och börja ta ansvar för ditt liv. Förändringen kan börja redan idag, men det är DU som måste ta första steget. Igen annan kommer att göra det åt dig. Kram!

Jag vill inte att hon ska klaga för helvete!

På mitt jobb!

Jag har kämpat SÅ HÅRT för att få min jävla Samhall anställning.
Du fattar inte vad jag har gått igenom! 😭

I helvete att du begriper det.

Fuck!
Citera
2025-01-05, 16:53
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hgt7rrifc
Du tror det är så lätt när man har gått i särskola?

Jag är mellan 30 och 40, jobbar inom Samhall.

Jag bor mycket riktigt på ett stödboende också. Asperger. Halva livet har jag bott här.

Vuxit upp bland autister med svåra, svåra förståndshandikapp. En del kan knappt formulera en begriplig mening.

Du kan inte relatera till det, men det har varit tufft.

Växte upp i ett hem där ingenting fungerade. Absolut ingenting. Ändå slapp jag växa upp med våld och slagsmål, tacksam för det.

Men du verkar ju ganska smart, du kan uttrycka dig bra, med andra ord är du inte totalt dum i huvudet!!

Vad vet du att jag kan relatera till? Du är väldigt bra på att skriva andra på näsan, man käner igen andra genom sig själv. Vet du en sak? Jag har också haft en sjuhelvetes jävla uppväxt, det är kanske inte bara du som alltid haft det dåligt! Betänk det..
Citera
2025-01-05, 16:57
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Du skrev att jag inte har talets gåva.
Vad menar du med det?

Men det där råder världens bästa kompis "Herr alkohol" bot på. Dra t.ex. några 7,2or så lossnar tungan och allt liksom går av sig själv, se bara till att kärringen också är lite på lyset. Lycka till.
Citera
2025-01-05, 16:58
Citat:
Men du verkar ju ganska smart, du kan uttrycka dig bra, med andra ord är du inte totalt dum i huvudet!!

Vad vet du att jag kan relatera till? Du är väldigt bra på att skriva andra på näsan, man käner igen andra genom sig själv. Vet du en sak? Jag har också haft en sjuhelvetes jävla uppväxt, det är kanske inte bara du som alltid haft det dåligt! Betänk det..

Tänk om jag råkar fråga en 15-åring om nummer då? Hon kanske ser ut som 19. Tänk om hon är 14? Minderårig.

Jag vet att man tillochmed får ha sex med en 15-åring, men det vill inte jag.

Bara orolig vad en förfrågan om nummer kan få för konsekvenser. 🫤
Så även om hon är 25, och inte uppskattade det lilla tilltaget.
Citera
2025-01-05, 16:59
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men det där råder världens bästa kompis "Herr alkohol" bot på. Dra t.ex. några 7,2or så lossnar tungan och allt liksom går av sig själv, se bara till att kärringen också är lite på lyset. Lycka till.

Dricker inte.
Dessutom slår inget äkta vara, opåverkat inifrån.
Citera
2025-01-05, 17:01
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Tänk om jag råkar fråga en 15-åring om nummer då? Hon kanske ser ut som 19.

Jag vet att man tillochmed får ha sex med en 15-åring, men det vill inte jag.

Bara orolig vad en förfrågan om nummer kan få för konsekvenser. 🫤
Så även om hon är 25, och inte uppskattade det lilla tilltaget.

Men möter du inga tjejer i vardagslivet då? Bara för att man är autist eller bo på ett boende finns ju inget som hindrar, eller..?

Varför har du bott med grava autister som knappt kan forma en mening? Du verkar ju vara högt fungerande som skriver bra och allt sånt... Flytta vettja!
Citera
2025-01-05, 17:03
Citat:
Men möter du inga tjejer i vardagslivet då? Bara för att man är autist eller bo på ett boende finns ju inget som hindrar, eller..?

Varför har du bott med grava autister som knappt kan forma en mening? Du verkar ju vara högt fungerande som skriver bra och allt sånt... Flytta vettja!

Jag såg på Youtube.

RandomMakingMovies

De gick fram till massa 15-åringar och sa "Tja, kan jag få ditt nummer?"
Jag kommer aldrig kunna göra så. 😔

Jag ska flytta.
Citera
2025-01-05, 17:05
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Jag såg på Youtube.

RandomMakingMovies

De gick fram till massa 15-åringar och sa "Tja, kan jag få ditt nummer?"
Jag kommer aldrig kunna göra så. 😔

Jag ska flytta.

Flytten kan bli ett vägskäl för dig. Då kommer det att bli bättre. Där du bor nu verkar inte vara någon höjdare..
Citera
2025-01-05, 17:09
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Gick i särskola på det sinnessjuka 90-talet. Alla idioter hade sin storhetstid då. Som min usla, kassa dagispersonal.

Jag ville inte leka med de andra barnen, det tyckte idiot kärringhelvetena var ett problem.

De föreslog att jag skulle utredas.
Kräkmedel, det var vad de var. Jävla idioter. 1000% totalt olämpliga, och satte känslor före förnuft.

Jag förstår. Inte var det bättre på 70-80 talen min egen skolgång var ett helvete, tur att jag ens lever idag. Men det var då det, nu ska vi se framåt!!
Citera
2025-01-05, 17:10
Citat:
Flytten kan bli ett vägskäl för dig. Då kommer det att bli bättre. Där du bor nu verkar inte vara någon höjdare..

Hellre här än Black Dolphin fängelset i Ryssland om man säger så:
https://youtu.be/MDXNLqr8Hcg?si=MdgC1ulnhTa2aMUI

Nån där inne är en dömd kannibal...

Men med det sagt, boendet är tills vidare. Jag ska härifrån en dag.
Senast redigerad av Hgt7rrifc 2025-01-05 kl. 17:12.
Citera
2025-01-05, 17:13
Medlem
Citat:
Jag tafsar iallafall inte.
Jag våldtar inte.
Köper inte heller sex.
Jag har bara råkat ha en väldig, väldig otur.

Ändå bor jag i Stockholm. Fullt med fitta eller hur
Buffé av fitta

Mm
Jag får trots det gå utan.
Jag har inte valt att ha haft en dysfunktionell uppväxt, där ingenting fungerade.

Alla människor är inte födda med samma tur som du.
Sen får du tycka och tro vad du vill.

Vet du hur svårt mitt liv har varit?
Vet du hur stora problem det har varit sedan dag 1?

Jag vet att barnen i Indien har det värre, jag har sett det på plats med egna ögon. Får jag inte tycka det här är jobbigt för det?

Låter verkligen som att du har haft det tufft. Jag beklagar detta.

Men ursäkter kommer inte att hjälpa. Ta tag i dig själv, börja från ny kula. Fuck alla som förstörde din barndom. Men nu är det du som bestämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in