2025-01-05, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Fortfarande obegripligt att han presenterades som Maradona när han fick göra 9 minuter när serien redan var avgjord. Lite samma med Clemmensen som fick en ambitiös video utan att direkt motsvara det på plan den här säsongen.
Kanga var gratis.

Clemmensen värvades för att (till att börja med) bli AVBYTARE då Gul såldes...
Förklara gärna hur dina invändningar bemöter min kommentar, tvärt om så ger du mig vatten på min kvarn.
Lägre förväntningar då är gratis respektive köpt som ersättare för en avbytare.
Citera
2025-01-05, 14:16
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Pena verkar försvinna. Nu borde MFF definitivt kapa Simon Olsson. Hade varit kul att se från sidan.

Vi tycks mer gå för Markus Solbakken, som också lär vara ungefär samma spelartyp.

https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2025/01/05/uppgifter-malmo-ff-jagar-solbakken/
Citera
2025-01-05, 14:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Disco skriver att Jere Uronen är på g till oss och jag säger varken bu eller bä. Kan mycket väl bli en stabil värvning men inget man höjer på ögonbrynen åt heller.
Citera
2025-01-05, 14:33
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vi tycks mer gå för Markus Solbakken, som också lär vara ungefär samma spelartyp.

https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2025/01/05/uppgifter-malmo-ff-jagar-solbakken/
Han lär väl kosta en del om Sparta gav 25 milj kr för ett år sedan? Dom lär nog vilja ha tillbaka åtminstone hälften även om han misslyckats hos dom, vilket bidrar med en viss osäkerhetsfaktor. Samma kan ju sägas om Simon Olssons sejour i Hereenveen men där vet man nästan helt säkert vilken klass han håller med allsvenska mått mätt. Samt att man slipper övergångssumma.

Men jag antar att era scouter har bra koll på Stålbakken.
Citera
2025-01-05, 14:47
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Samma kan ju sägas om Simon Olssons sejour i Hereenveen men där vet man nästan helt säkert vilken klass han håller med allsvenska mått mätt. Samt att man slipper övergångssumma.

Slipper vad!? 12-15 miljoner till klubben och 10 miljoner till Simon enligt ryktena.
Citera
2025-01-05, 14:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Disco skriver att Jere Uronen är på g till oss och jag säger varken bu eller bä. Kan mycket väl bli en stabil värvning men inget man höjer på ögonbrynen åt heller.
Han har en jäkla bössa iallafall. Kommer ihåg hans drömmål mot Bajen och Kalmar. Finns på youtube
Citera
2025-01-05, 14:50
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Varken bu eller bä lär vara er melodi hela försäsongen. Vilket också återspeglas i ert EK.

Lite som Dyatlovs 3,6 röntgen - "not great, not terrible".

Åt andra hållet blåser det upp en storm. Djurgården har 400 BLYTUNGA miljoner på kontot. Det blir ängsligt från flera olika håll när vi rycker i Simon Olsson. Folk ropar efter Malmö likt skolbarn ropar efter "fjöööken".
Senast redigerad av cokehyena 2025-01-05 kl. 14:59.
Citera
2025-01-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Åt andra hållet blåser det upp en storm. Djurgården har 400 BLYTUNGA miljoner på kontot. Det blir ängsligt från flera olika håll när vi rycker i Simon Olsson.

Någon källa på detta påståendet som inte är prestationskultur på svfans?

Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Folk ropar efter Malmö likt skolbarn ropar efter "fjöööken".

Utanför Småland ropar vi fröken dock.
Citera
2025-01-05, 15:35
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Slipper vad!? 12-15 miljoner till klubben och 10 miljoner till Simon enligt ryktena.
Jag vet inte vad jag tänkte. Hjärnsläpp deluxe.
Citera
2025-01-05, 15:41
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad jag tänkte. Hjärnsläpp deluxe.
Kan även hända den sämsta. Ser att bonden ovan fortsatt tjatar om Simon till lil diffen men var spåret inte redan stendött när Älvsborg blandade sig in så blev det när man nekade Hummet drömflytten till Kina eftersom dom har samma agent som inte tar några fångar.
Senast redigerad av GrandiosaMexicana 2025-01-05 kl. 15:43.
Citera
2025-01-05, 15:51
Medlem
eternussermos avatar
Tourés överman Kaboré nu officiellt klar på femårskontrakt.
Citera
2025-01-05, 15:53
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Såg honom lite i Genk när Neto Borges spelade där, och tyckte han var helt habil då (vet inte om dom tog guld det året?). Om inget hänt på sistone så bör han vara en bra allsvensk back åtminstone.

Dock inget jag är avundsjuk på. Föredrar yngre kvalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in