2025-01-05, 02:35
Medlem
Är inte inne så ofta på Flashback, eller rättare sagt för att inte få kritik " from the big four " 3-4 ggr i månaden. ( drog till så att det inte går att kritisera )

Har märkt att de dynamiska fyra kör rätt så hårt för att sänka Dumpen, de får självklart med sig svansen som verkligen gillar att barn utsätts för övergrepp, det får ni leva med Thomas Bodström, David Lagercrantz, Robert Aschberg och Janne Josefsson, ni som driver det stora drevet emot Dumpen, är ni stolta över alla dessa sjuka inlägg som följer i era spår, de som hejar på er som mest är rätt så vanartiga i sina inlägg, är det inte läge att kritisera dem för sina sjuka inlägg om att det är rätt att utnyttja barn, att barn vill själva och att det inte är den vuxnes fel, att det är en impulshandling av förövaren eller är det bara all in emot Dumpen som gäller.

Varför hittar ni på eller insinuerar så vanvettigt mycket om Dumpens upplägg, arbetsmetoder, Sara och Patriks heder och vandel, vi vet att ni är slipade och faktiskt så har jag gillat er allihopa men sedan jag sett dessa metoder ni kör med här så har ni alla tappat er heder, ni drivs av er agenda och blir ( jag vet inte, som ni verkligen är eller helt andra, rabiata som helt enkelt bara skall ha rätt )

Att höra dessa kändisar säga att jag är med i det och det, vi verkar för att skydda barn, jättebra säger jag, visa nu det, berätta om allt gott ni gör för sexuellt utnyttjade barn.

Dumpen gör det ingen annan gör, jobbar aktivt, sätter fokus på sexuellt utsatta barn, på att vuxna utnyttjar barn sexuellt, de har verkligen satt agendan, kom igen ni fyra visa vad ni gör för att hindra vuxna att utnyttja och förgripa sig på barn, inget jävla dravel att jag är medlem i ecpat eller liknande ( det är vi alla ) ni som är är kända, ekonomiskt besuttna och storfräsande nog, vad gör ni för att skydda barn emot vuxnas angrepp.
Citera
2025-01-05, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeskB
Putte och Sara har ju visat vägen till rikedom för folk som själva har arbetat sig ut från den reguljära arbetsmarknaden...

Du om någon är rik ifrån misär och elände, kritisera inte andra människor, din privilegierade resa igenom livet lär fortsätta ( Ditt minne kommer dock att bli: mannen som motarbetade rörelsen att hindra vuxnas sexualvåld emot barn )

( ja just det, du har ju läst mina tidigare inlägg, vi får se vad herrn skrotar mig med, sänk mig för mina tidigare inlägg, det kan ju vara både det ena och det andra )
Citera
2025-01-05, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Sara är helt enkelt kriminell. Snatta är sådant kriminella gör. Kriminella kan inte skilja på rätt och fel så därför snattar de oavsett om de behöver det de snattar eller ej. Att begå brott och leva utanför samhällets normer är det viktigaste för kriminella individer som Sara.

Varför hittar du på sådant här, det är inte ok, jag skulle tro att sådant här är straffbart, vi frågar Thomas Bodström, vad tror du Thomas ? kan vi anmäla den här.
Citera
2025-01-05, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
Varför hittar du på sådant här, det är inte ok, jag skulle tro att sådant här är straffbart, vi frågar Thomas Bodström, vad tror du Thomas ? kan vi anmäla den här.

Hur är det påhitt att någon som är dömd 30+ gånger för allt från stöld, narkotikabrott, olovlig körning med mera med mera? Hur blåst är du?
Citera
2025-01-05, 03:37
Medlem
Thomas Bodström, David Lagercrantz, Robert Aschberg och Janne Josefsson, skriv lite om alla pervon som härjar här, ni kan ju inte undgå att se alla sjuka inlägg, säg er mening om det sjuka ni läser här, ni kan ju inte gå vidare utan att ha läst båda sidorna av er agenda, dumpa dumpen till varje pris, yea ni är så duktiga.

( öh finns det två sidor här kanske? )
Citera
2025-01-05, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Hur är det påhitt att någon som är dömd 30+ gånger för allt från stöld, narkotikabrott, olovlig körning med mera med mera? Hur blåst är du?

Visa det här glade man, fram med grejorna tack.
Citera
2025-01-05, 04:19
Medlem
Citat:
Är inte inne så ofta på Flashback, eller rättare sagt för att inte få kritik " from the big four " 3-4 ggr i månaden. ( drog till så att det inte går att kritisera )

Har märkt att de dynamiska fyra kör rätt så hårt för att sänka Dumpen, de får självklart med sig svansen som verkligen gillar att barn utsätts för övergrepp, det får ni leva med Thomas Bodström, David Lagercrantz, Robert Aschberg och Janne Josefsson, ni som driver det stora drevet emot Dumpen, är ni stolta över alla dessa sjuka inlägg som följer i era spår, de som hejar på er som mest är rätt så vanartiga i sina inlägg, är det inte läge att kritisera dem för sina sjuka inlägg om att det är rätt att utnyttja barn, att barn vill själva och att det inte är den vuxnes fel, att det är en impulshandling av förövaren eller är det bara all in emot Dumpen som gäller.

Varför hittar ni på eller insinuerar så vanvettigt mycket om Dumpens upplägg, arbetsmetoder, Sara och Patriks heder och vandel, vi vet att ni är slipade och faktiskt så har jag gillat er allihopa men sedan jag sett dessa metoder ni kör med här så har ni alla tappat er heder, ni drivs av er agenda och blir ( jag vet inte, som ni verkligen är eller helt andra, rabiata som helt enkelt bara skall ha rätt )

Att höra dessa kändisar säga att jag är med i det och det, vi verkar för att skydda barn, jättebra säger jag, visa nu det, berätta om allt gott ni gör för sexuellt utnyttjade barn.

Dumpen gör det ingen annan gör, jobbar aktivt, sätter fokus på sexuellt utsatta barn, på att vuxna utnyttjar barn sexuellt, de har verkligen satt agendan, kom igen ni fyra visa vad ni gör för att hindra vuxna att utnyttja och förgripa sig på barn, inget jävla dravel att jag är medlem i ecpat eller liknande ( det är vi alla ) ni som är är kända, ekonomiskt besuttna och storfräsande nog, vad gör ni för att skydda barn emot vuxnas angrepp.
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/1359180-thomas-bodstroms-maffiga-lon-och-lagenhet-sa-bra-gar-det

Citat:
Men hur går det då för byrån? Jo, enligt Allabolag redovisade bolaget en omsättning på 29,2 miljoner i december 2023 samt en vinst på 6,4 miljoner kronor. Tillgångarna beräknades då uppgå till 17,6 miljoner kronor.

Citat:
Så hur ser det ut på lönefronten för Thomas Bodström? Enligt handlingar från Skatteverket som Nyheter24 har tagit del av hade han en fastställd förvärvsinkomst på 1 283 500 kronor under 2022, vilket är de senaste uppgifterna som finns att tillgå.

https://nyheter24.se/noje/kandisar/1120928-david-lagercrantz-enorma-miljonregn-sa-mycket-tjanar-succeforfattaren

Citat:
Om framgångarna syns på David Lagercrantz konto? Det kan man lugnt säga. Författaren hade, enligt handlingar från Skatteverket som Nyheter24 tagit del av, en fastställd förvärvsinkomst på hela 7 460 600 kronor under 2021.

Men det slutar inte där. Lagercrantz hade dessutom ett överskott av kapital som landade på svindlande 71 345 705 kronor samma år.

https://www.expressen.se/noje/janne-josefsson-avslojar-sin-miljonlon-pa-svt/

Citat:
Succékarriären på SVT har lönat sig – i podcasten ”Tv-fabriken” berättar han att han har en månadslön på 88 000 kronor. Det innebär en årslön på över en miljon.

– Det är en väldigt hög lön, eller? säger Janne Josefsson i podcasten.

Men då han får frågan om han är nöjd svarar han:

– Nej, jag vill ha ännu mer. Det vill ju alla. Men samtidigt hade jag ju kunnat få mycket mer om jag skulle gå över till vissa andra jobb jag blivit erbjuden på den kommersiella marknaden. Men jag gillar SVT, jag vill vara där. De ger mig utrymme. Pengar kan inte vara allt.

https://ekbladet.se/robert-aschberg-formogenhet/

Citat:
Att sätta en exakt siffra på Robert Aschbergs förmögenhet kan vara utmanande. Utifrån hans kända inkomster, fastighetsinnehav och investeringar kan man dock uppskatta att hans nettoförmögenhet ligger någonstans mellan 50 och 100 miljoner kronor.

Jag har en del att säga om att tvinga människor till någon fejkvård eftersom det är extremt betydelsefullt att vi får en bra vård för sexualbrottslingar och inte något man med bluff och båg ska driva

men om vi hoppar över det och går till namnen du nämnde så är de allihopa vita män med makt och pengar. Den sortens människor som förväntar sig att andra ska arbeta gratis och ideellt med saker såsom att rädda andra människors liv. Om folk inte gör det utan att gå plus minus noll eller med förlust så anser dessa människor att människor får pengar felaktigt eftersom det är deras egna sätt eller typiskt manliga yrkesområden som endast ska leverera inkomst.

Sedan så är deras pengar i kombination med att de går på kring något som systematiskt letar upp män som också försöker köpa sex av särskilt utsatta unga, en liten rutten hint.

Dumpen har väl inte fått tag i någon höjdare eller höjdares skyddsling? För alla har ett pris sägs det och givetvis skulle pengar och makt hos en person kunna innebära att det orkestreras en samling av män från den egna gruppen till försvar. Män gör så, de håller ihop för att bibehålla makten över andra. Sedan kan såklart unkna män ha människor med makt som har hålhakar på dem.

Glöm inte bort hur trolljägarna t.ex helt hoppade över alla som inte passade agendan. Eller att inga flashbackare som haft invandrarursprung visat sig i deras reportage. Ja såklart är en källa moderatorer men invandrare för tio år sedan skickade snabbt bilder på dem själva när man som ny dök upp här. Och det är en sak som är jättekonstigt om medierna bara missat helt hur mycket nättroll,rasister och kvinnohatare det förekommit som inte var svenskar. För inte som om de försökte dölja särskilt mycket vilka de var så hade aldrig varit svårt för "grävande" journalister att hitta dem bland alla andra typer.

Som sagt, jag gillar inte det med fejkvård och är väl inte överdrivet positivt inställd till uthängningarna heller då det ofta är icke dömda samt det med att jag tror på vård. Men när jag läser på Dumpen då blir jag automatiskt väldigt likgiltig inför olika etiska konflikter i konceptet. Det är absolut inte harmlösa människor och är allt ifrån människor som vill våldta spädbarn till våldta barn tillsammans med deras mödrar till par som vill ha trekant med 13 åringar till typer som skickar djurporr och en himla massa av det sjukaste.

Jag förstår mycket väl att Sara måste ha utsatts grovt och blivit riktigt sabbad i huvudet av män eftersom de fått tag i henne på ett vis de aldrig når oss andra generellt och pga makt kunnat utsätta henne för deras sinnens vridnaste perversioner medan hon som prostituerad och missbrukare tvingats bära det de fört med sig. Jag kan inte riktigt tycka att det är så jäkla illa om hon tjänar ibland. Är det värre om hon utpressar de mest vrickade och inte publicerar alla mot om hon säljer sig till dem och drogar sig för att inte känna något?

Nej de här vota gubbarna kräver att hon ska vara ädel för att hon är kvinna och inte har de möjligheter män likt de fått pga kön. Hon skulle aldrig tjäna deras summor eller få priser och göra karriär. Allt de har fått, fick de pga att de är vita män. Hon är i deras motpol och i botten. Samhällets mest försktade kvinna. Horan med dålig bakgrund eller den knarkande horan som gör vad som helst för nästa fix.

Kritiken handlar så mycket om vita mäns makt. De sätter reglerna. De gör pengarna och hon ska skammas om hon gör förtjänster bredvid. Som om alla deras affärer verkligen skulle varit rakt igenom hederliga och välförtjänade. Män med pengar följer sällan reglerna men de klarar sig alltid från straff eller att man synar deras affärer för noga eftersom det är deras egen grupp som bestämmer och har makten. Ekonomisk brottslighet och ekonomiskt fiffel är lätt för män med pengar.

Med det så är jag inte för Dumpens eventuella utpressningar men jag tycker att det väger lättare än att män försöker utpressa barn till att våldta syskon och djur eller letar efter kvinnor att våldta barn med osv. Jag får svårt att se ett problem med den ekonomiska biten eftersom det är bättre att råna en torsk än tvingas sälja sig. För självvärdet dvs och integriteten. Jag hade valt rånet men har aldrig behövt välja och tycker att Sara gott och väl kan unna sig att välja att utöva det våld mot andra som de utövat mot henne och det stora problemet egentligen är att det överhuvudtaget finns ett våld som utövas.

Den retoriken av att "du är inte en god människa om du själv gör fel" är otroligt vanlig men allt i livet handlar inte om att få passiva människor att gilla en för saker de ändå kommer döma samma människa för men under andra premisser.

Sara döms för hennes sätt att slå tillbaka men döms även om hon passivt bara är "horan". Så varför ska hon sluta slå? Domen mot henne försvinner liksom inte för att hon slutat sälja sex. Det våldet är alltid kvar och vilande över henne. Det är en del av henne.
.
Senast redigerad av BestTransport 2025-01-05 kl. 04:21.
Citera
2025-01-05, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Om du har missat det så företräder sumpen bara fantasibarn.
Hur ser deras utbildnings och jobbmöjligheter ut Bertil?

Dumpen kämpar för barnens rätt att inte utsättas för sexuella övergrepp

Menar du att inga barn utsätts för internetrelaterade övergrepp? Är det bara påhitt?

Alla har rätt att bestämma över sin egen kropp och sin egen sexualitet, det står i FN:s deklaration om mänskliga rättigheter och i Barnkonventionen. Sexuella trakasserier är en typ av diskriminering som innebär ovälkommet uppträdande av sexuell natur som kränker flickor och pojkar, kvinnor och män.

Dumpen arbetar för mänskliga rättigheter, för att ändra lagstiftningen så gäddorna ska lättare bli dömda
Agerar en gädda sexuellt mot fiktiva barn kan dom mycket väl göra det mot riktiga barn om dom inte redan gjort det
Citera
2025-01-05, 08:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Dumpen kämpar för barnens rätt att inte utsättas för sexuella övergrepp

Menar du att inga barn utsätts för internetrelaterade övergrepp? Är det bara påhitt?

Alla har rätt att bestämma över sin egen kropp och sin egen sexualitet, det står i FN:s deklaration om mänskliga rättigheter och i Barnkonventionen. Sexuella trakasserier är en typ av diskriminering som innebär ovälkommet uppträdande av sexuell natur som kränker flickor och pojkar, kvinnor och män.

Dumpen arbetar för mänskliga rättigheter, för att ändra lagstiftningen så gäddorna ska lättare bli dömda
Agerar en gädda sexuellt mot fiktiva barn kan dom mycket väl göra det mot riktiga barn om dom inte redan gjort det

Fast vi har ju försökt förklara för dig att övergreppen begås framförallt av jämnåriga. PysSara hade försökt förvanska statistiken fast blev avslöjad i direktsändning. Fast du klamrar dig fast vid din monolog med en dåres envishet.

Sedan har du även fått presenterat för dig av en f.d elev/fiskare hur fiskeriet och hur utbildningen i Pyssara's fiskeriskola går till. Det framgick att det var en stor andel med psykisk ohälsa och pastejpackare som ansökte till att få fiska gäddor och studera penisar. När dessa fått skvätta av sig några gånger så brukade dom hoppa av ett tag för att sedan återkomma och köra några intensiva skvätt igen.

Kan du berätta var någonstans i detta barnen räddas?
Citera
2025-01-05, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Fast vi har ju försökt förklara för dig att övergreppen begås framförallt av jämnåriga. PysSara hade försökt förvanska statistiken fast blev avslöjad i direktsändning. Fast du klamrar dig fast vid din monolog med en dåres envishet.

Sedan har du även fått presenterat för dig av en f.d elev/fiskare hur fiskeriet och hur utbildningen i Pyssara's fiskeriskola går till. Det framgick att det var en stor andel med psykisk ohälsa och pastejpackare som ansökte till att få fiska gäddor och studera penisar. När dessa fått skvätta av sig några gånger så brukade dom hoppa av ett tag för att sedan återkomma och köra några intensiva skvätt igen.

Kan du berätta var någonstans i detta barnen räddas?

Dom internetrelaterade övergreppen räknas inte in i den statistiken tyvärr vilket gör att dom barnen lätt glöms bort
Citera
2025-01-05, 08:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Dom internetrelaterade övergreppen räknas inte in i den statistiken tyvärr vilket gör att dom barnen lätt glöms bort

Är det den senaste versionen som kommit upp nu? PysSara måste suttit och grubblat i vredesmod efter den oerhört genanta situationen som uppstod och två år senare kläckt ur sig detta?!

Okej Bertan! Presentera lite data och underlag som visar hur studien utförts så får vi titta lite djupare på det.
Citera
2025-01-05, 09:19
Medlem
Citat:
Du om någon är rik ifrån misär och elände, kritisera inte andra människor, din privilegierade resa igenom livet lär fortsätta ( Ditt minne kommer dock att bli: mannen som motarbetade rörelsen att hindra vuxnas sexualvåld emot barn )

( ja just det, du har ju läst mina tidigare inlägg, vi får se vad herrn skrotar mig med, sänk mig för mina tidigare inlägg, det kan ju vara både det ena och det andra )

Belägg för det fetade, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in