Citat:
Ursprungligen postat av
BeskB
Belägg för det fetade, tack!
Jag vill inte outa någon så jag står över det, jag vill helst föra en saklig diskussion, såklart att båda sidor har har har en gnutta rätt i en diskussion, det hör till sakens natur och det förnekar jag inte men ger du dig på mig personligt så smäller jag tillbaka, det är tyvärr så jag fungerar, jag vill inte att trasiga personer skall ta sitt liv och jag vill absolut inte att oskyldiga anhöriga skall drabbas av en idiots agerande, hela agerandet att vuxna människor tar sig den perverterade friheten att kränka och begå brott emot barn strider dock totalt emot min existens och värdering, jag kan rätt och slätt inte tolerera det, jag ser ingen förmildrande omständighet i dessa vuxna personers agerande men jag vill som sagt inte att de skall skada sig själva och framförallt vill jag inte att deras helt oskyldiga anhöriga skall drabbas, tyvärr så är det alltid en konsekvens med att begå brott och vidriga gärningar, nära och anhöriga blir alltid drabbade, jag vill ha bort de här predatorerna ifrån möjligheten att kontakta ungdomar för sitt sjuka nöjes skull, jag vill motverka dessa sjukliga, brottsliga, perverterade övergrepp emot barn, kan ni klandra mig för det?