2025-01-04, 01:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Ja men dåså. Om det är hälsosamt att ha sex så är det väl rena hälsokuren att ha sex med 100 män på en dag?

Ja, varför skulle det inte vara oproblematiskt? Sex är ju hälsosamt?

Jag går förresten inte till några prostituerade. Antar att du blandar ihop mig med någon annan.
Är du dum i huvudet? Om jag säger att det är hälsosamt att dricka vatten så menar jag inte att det är hälsosamt att hälla i sig tio liter vatten på en timme. (Då dör man av vattenförgiftning.)

Är prostituerades jobb hälsosamt eller inte?
Citera
2025-01-04, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Är du dum i huvudet? Om jag säger att det är hälsosamt att dricka vatten så menar jag inte att det är hälsosamt att hälla i sig tio liter vatten på en timme. (Då dör man av vattenförgiftning.)

Är prostituerades jobb hälsosamt eller inte?

Men när dansksisu pratade om kvinnor med stort antal sexpartners så replikerade ju du med "sex är hälsosamt"?

Varför gjorde du det om du nu inte tycker att det är hälsosamt med stort antal sexpartners?

Det var ju inte sex dansksisu pratade om, utan sex med stort antal sexpartners.

Så hur ska du ha det? Är det hälsosamt med stort antal sexpartners eller inte?
Citera
2025-01-04, 11:34
Avslutad
Citat:
Men när dansksisu pratade om kvinnor med stort antal sexpartners så replikerade ju du med "sex är hälsosamt"?

Varför gjorde du det om du nu inte tycker att det är hälsosamt med stort antal sexpartners?

Det var ju inte sex dansksisu pratade om, utan sex med stort antal sexpartners.

Så hur ska du ha det? Är det hälsosamt med stort antal sexpartners eller inte?
Jag uppfattade att dansksisu syftade på att det var dåligt för kvinnor men inte för män med ett stort antal sexpartners. Med stort antal sexpartners tolkade jag lika stort antal sexpartners som män har.

Hade jag fattat att dansksisu syftade på kvinnor som har sex med hundra män på ett dygn eller män som har sex med hundra kvinnor på ett dygn hade jag nog protesterat.

Så vad säger du, är prostitution ett hälsosamt yrke eller inte?
Citera
2025-01-04, 12:10
Medlem
Citat:
Jag uppfattade att dansksisu syftade på att det var dåligt för kvinnor men inte för män med ett stort antal sexpartners. Med stort antal sexpartners tolkade jag lika stort antal sexpartners som män har.

Så du menar att det inte är dåligt för kvinnor med ett stort antal sexpartners?

Citat:
Hade jag fattat att dansksisu syftade på kvinnor som har sex med hundra män på ett dygn eller män som har sex med hundra kvinnor på ett dygn hade jag nog protesterat.

Varför då? Är det dåligt med ett stort antal sexpartners nu helt plötsligt?

Citat:
Så vad säger du, är prostitution ett hälsosamt yrke eller inte?

Det beror på en mängd olika faktorer. Men de som säljer sex gör ju stor nytta för den mentala och fysiska hälsan i samhället eftersom de ger fler män möjlighet att få ägna sig åt den hälsosamma aktiviteten sex. Vill man göra sexsäljande till ett så hälsosamt yrke som möjligt gör man bäst i att avkriminalisera alla aspekter kring det, inklusive köp och samarbete. I Sverige har vi dock valt att göra yrket så ohälsosamt som möjligt. Men det är en annan fråga.
Citera
2025-01-04, 12:47
Avslutad
Citat:
Så du menar att det inte är dåligt för kvinnor med ett stort antal sexpartners

Varför då? Är det dåligt med ett stort antal sexpartners nu helt plötsligt?

Det beror på en mängd olika faktorer. Men de som säljer sex gör ju stor nytta för den mentala och fysiska hälsan i samhället eftersom de ger fler män möjlighet att få ägna sig åt den hälsosamma aktiviteten sex. Vill man göra sexsäljande till ett så hälsosamt yrke som möjligt gör man bäst i att avkriminalisera alla aspekter kring det, inklusive köp och samarbete. I Sverige har vi dock valt att göra yrket så ohälsosamt som möjligt. Men det är en annan fråga.
Nej din flane, det är inte dåligt med ett stort antal sexpartners.

Om du inte med stort menar 100 stycken på en dag. Hundra under en livstid är ett stort antal antal som jag inte kan tänka mig skulle vara skadligt. Å andra sidan tyckte ju du att fem sexpartners under en livstid var stort för de flesta män.
Citera
2025-01-04, 19:53
Medlem
Citat:
Nej din flane, det är inte dåligt med ett stort antal sexpartners.

Om du inte med stort menar 100 stycken på en dag. Hundra under en livstid är ett stort antal antal som jag inte kan tänka mig skulle vara skadligt. Å andra sidan tyckte ju du att fem sexpartners under en livstid var stort för de flesta män.

Och varför skulle 100 på en dag vara skadligt då?
Citera
2025-01-04, 19:57
Avslutad
Citat:
Och varför skulle 100 på en dag vara skadligt då?
Det låter som väldigt väldigt mycket slitage. Eller vad tror du?
Tänker mig att inte så mycket sv hälsoeffekterna är kvar faktiskt.
Senast redigerad av Ipsi 2025-01-04 kl. 20:02.
Citera
2025-01-04, 21:20
Medlem
Citat:
Det låter som väldigt väldigt mycket slitage. Eller vad tror du?
Tänker mig att inte så mycket sv hälsoeffekterna är kvar faktiskt.

Kanske det. Men tydligen var det bara uppvärmning. Nästa gång siktar hon på 1000.

https://www.google.se/amp/s/www.hindustantimes.com/world-news/onlyfans-lily-phillips-sex-marathon-airbnb-notting-hill-london-i-slept-with-100-men-in-one-day-10173 5539439100-amp.html

Citat:
Lily, who has reportedly earned over £2 million through her OnlyFans content, described the 101-man challenge as a "warm-up" for her next goal: having sex with 1,000 men in a single day.
Citera
2025-01-04, 22:41
Medlem
McCarthy01s avatar
Ett stort problem är att män sätter kvinnor, speciellt snygga sådana, på piedestal, Titta bara på sociala medier, där både snygga och halvsnygga kvinnor får mängder av bekräftelse från män så fort de lägger upp en selfie/ video. Män som bara ser halvbra ut får vara nöjda om de får 10 gillningar. Så länge många män är korkade nog att bekräfta dem kommer kvinnor kunna fortsätta glida på en räkmacka genom livet och tro att det bästa ska komma serverat till dem utan större ansträngning.

Samt män som vill göra "allt" för en kvinna utan krav på motprestation från hennes sida. Det är inte ovanligt att kvinnor säger saker som "Den man jag väljer ska dyrka marken jag går på", en tämligen narcissistisk självbild och omogen som ett egoistiskt barns. Kvinnor idag pratar om patriarkala strukturer, samtidigt som många män ser det motsatta, ett matriarkat som växer fram. Bara en sådan sak som att kvinnan nästan alltid ses som den lämpligaste vårdnadshavaren vid vårdnadstvister rörande barn, även i fall där barnen faktiskt gillar sin pappa mer än mamman. Kvinnor kan prata ner sina f.d. män fullständigt i sådana rättstvister och bli trodda, oavsett om det de säger stämmer eller inte.

Finns fler exempel på att vi idag har ett matriarkat snarare än ett patriarkat. Och det är radikalfeministerna, ett fåtal, men mycket högljudda och dominerande personer, som är grundarna till det, samt fega och flata män som inte vågat eller velat höja sina röster och protestera.
Citera
2025-02-07, 23:29
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Så länge många män är korkade nog att bekräfta dem kommer kvinnor kunna fortsätta glida på en räkmacka genom livet och tro att det bästa ska komma serverat till dem utan större ansträngning...text

Kvinnor bryr sig endast on barn och andra kvinnor i stort, och dom utnyttjar beta-hannarna i sina karriärer. Särskilt stöddiga är sosse-feministerna som återfinns ute på en rad myndigheter och fackförbund.

Få saker är så skrattretande som när en undergiven beta-hanne piper med sin falsettröst i tron att kärringarna tänder på det. Ta lärdom av Trump och liknande vinnare istället!!
Citera
2025-02-07, 23:39
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Japp vara kvinna är att spela livet på easy mode. Kolla bara på onlyfans, kvinnor helt utan skills som bara visar upp sig nakna och nu tjänar bra mycket mer pengar än vissa sportstjärnor som både har talang och sliter röven av sig på träning. Män kan inte heller le lite sött, vara kåta glada och tacksamma och gifta in sig i miljoner.

I och med nazifeminismen så behöver inte heller kvinnor ens bete sig som vuxna längre, dom är alltid offret och kan därmed alltid skylla ifrån sig på andra. Det beteendet fick vi män lägga ner när vi var 6 år gamla.
Citera
2025-02-08, 11:09
Bannlyst
Gräset är alltid grönare på andra sidan om staketet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in