2024-12-30, 18:12
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyr-vaktare
Menar alltså INTE ägaren Jenny Thai, utan tjejen Jennie/Annie "French" som jobbade där.

Henne vore trevligt att träffa igen.
Citera
2024-12-31, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Om jag minns rätt så var hon inte ens åtalad, men polisen sökte henne som vittne utan att lyckas. Kanske hade hon lämnat Sverige. Har hon tagit sig ur prostututionen så tycker jag hon skall få vara ifred. Det är ju många år sedan.

Ägarinnan till salongen åtalades och dömdes. Samma kvinna som nu har salong på Östermalm. Och det var den kvinnan jag trodde efterfrågades då hon kallade sig Jenny, precis som salongen kallades. Finns f ö en tråd om den salongen, henne och hennes dåvarande make som var polis.
Citera
2024-12-31, 10:16
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Ägarinnan till salongen åtalades och dömdes. Samma kvinna som nu har salong på Östermalm. Och det var den kvinnan jag trodde efterfrågades då hon kallade sig Jenny, precis som salongen kallades. Finns f ö en tråd om den salongen, henne och hennes dåvarande make som var polis.
Är du 100 på att det är Apinia som äger den salongen "alias jenny"?
Citera
2024-12-31, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Är du 100 på att det är Apinia som äger den salongen "alias jenny"?

Att hon är inblandad verkar solklart (går att se i annan tråd) men hon verkar inte äga den. Hon har nämligen inga bolags kopplingar enligt ratsit. Och då hon ju fick 5 års näringsförbud är det ju rimligt att hon inte har det.

Edit: Luskade lite till och får korrigera mig själv. Det är långt från klarlagt att hon är inblandad i salongen på Östermalm.
Senast redigerad av 2.3 2024-12-31 kl. 10:31.
Citera
2025-01-03, 17:35
Medlem
Efter många års uppehåll från massagesalonger i Sverige så funderar jag på ett återbesök. Priserna för massage har gått upp sedan åren innan pandemin men hur är det med priserna på extratjänster? Finns det någon som vill dela med sig med uppdaterade prisintervall för de olika tjänsterna HE, BJ, B2B och FS?
Citera
2025-01-04, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Efter många års uppehåll från massagesalonger i Sverige så funderar jag på ett återbesök. Priserna för massage har gått upp sedan åren innan pandemin men hur är det med priserna på extratjänster? Finns det någon som vill dela med sig med uppdaterade prisintervall för de olika tjänsterna HE, BJ, B2B och FS?

Allt handlar nog om hur bra man är på att förhandla. Min känsla är att det pris som slängs fram för ett HE/HJ är en femhundring. För BJ eller B2B är det inte ovanligt att man vill ha en lax. Och FS som jag sällan efterfrågar borde väl då ligga lite över tusenlappen. Men med förhandling tror jag man kan komma långt idag då alla salonger verkar ha det lite tufft med kunder. Var gränsen går för att de nobbar ens prisförslag, skulle vara intressant att veta. Kanske kan någon göra oss en tjänst och försök köpa ett HJ för en hundring och ett BJ för två och se hur det går. 😂
Citera
2025-01-05, 01:55
Medlem
Citat:
Allt handlar nog om hur bra man är på att förhandla. Min känsla är att det pris som slängs fram för ett HE/HJ är en femhundring. För BJ eller B2B är det inte ovanligt att man vill ha en lax. Och FS som jag sällan efterfrågar borde väl då ligga lite över tusenlappen. Men med förhandling tror jag man kan komma långt idag då alla salonger verkar ha det lite tufft med kunder. Var gränsen går för att de nobbar ens prisförslag, skulle vara intressant att veta. Kanske kan någon göra oss en tjänst och försök köpa ett HJ för en hundring och ett BJ för två och se hur det går. 😂

Lyckats med HE/HJ för 150 en gång men stammis och växel som blev över på femhunkan jag betala med.
Citera
2025-01-05, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why

Stockholm, så går det att få fs för en tusing, budet börjar gärna på 1500-2000 men när jag säger att tusen är mitt max så hamnar vi oftast där. Missat en gång, plus en annan som sa att tusen för denna gång, men nästa gång måste jag ta med mig 1500.
Citera
2025-01-07, 21:02
Medlem
Citat:
Att hon är inblandad verkar solklart (går att se i annan tråd) men hon verkar inte äga den. Hon har nämligen inga bolags kopplingar enligt ratsit. Och då hon ju fick 5 års näringsförbud är det ju rimligt att hon inte har det.

Edit: Luskade lite till och får korrigera mig själv. Det är långt från klarlagt att hon är inblandad i salongen på Östermalm.

Hon är inte inblandad den nuvarande salongen!
Citera
2025-01-10, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Hon är inte inblandad den nuvarande salongen!

OK, låter rimligt.
Citera
2025-01-10, 17:28
Medlem
Någon som varit med om att massösen får fontänorgasm?
Eller är det bara det sedvanliga fejkade porrfilms stönet
Citera
2025-01-10, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31
Någon som varit med om att massösen får fontänorgasm?
Eller är det bara det sedvanliga fejkade porrfilms stönet

Om hon inte får fontänorgasm är du en dålig kund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in