Citat:
Ursprungligen postat av
tsifnori
Varje vettig människa är ju pro-Ukraina. Det är ju knappast någon stor grej. Inte ens i USA.
Ja, jag är också pro-Ukraina då jag bott där. Liksom Livelsberger manar jag till en snar förhandlingslösning
för Ukrainas skull. Det har hela tiden varit det bästa för Ukraina men Nato har
mot bättre vetande uppmuntrat Ukraina att fortsätta strida en meningslös strid de aldrig kan vinna. Nato har pumpat in vapen för att man med Ukrainas hjälp vill försvaga Ryssland och göra segern så dyrköpt som möjligt. Men det är Ukraina som fått betala det verkliga priset för denna tragedi med döda, skadade, förstörd infrastruktur och förlorat land. Kostnaderna är enorma jämfört med om man gått med på neutralitet och genomfört Minsk II.
Tror det var när Livelsberger insåg att han medverkat i denna idioti och hyckleri från väst som han skrev brevet som hittades i telefonen. Det förklarar hans stöd till Musk och Trump och varför han som förut burit "Slava Ukraina"-tröja nu är så missnöjd och desillusionerad med demokraterna och
manar till en diplomatisk lösning.
Citat:
This was not a terrorist attack, it was a wake up call. Americans only pay attention to spectacles and violence. What better way to get my point across than a stunt with fireworks and explosives? Why did I personally do it now? I needed to cleanse my mind of the brothers I’ve lost, and relieve myself of the burden of the lives I took.
...
Fellow Servicemembers, Veterans and all Americans, TIME TO WAKE UP! We are being led by weak and feckless leadership who only serve to enrich themselves
...
We are the United States of America, the best country people to ever exist! But right now we are terminally ill and headed towards collapse,
...
Try peaceful means first, but be prepared to fight to get the Dems out of the fed government and military by any means necessary,” he wrote. “They all must go and a hard reset must occur for our country to avoid collapse.
...
Focus on strength and winning. Masculinity is good and men must be leaders. Strength is a deterrent and fear is the product,
...
Stop obsessing over diversity, ... We are all diverse and DEI is a cancer. Thankfully we rejected the DEI candidate and will have a real President instead of Weekend at Bernie’s.
Livelsberger urges the nation to rally around Trump and Elon Musk, and calls for a negotiated settlement in Ukraine.