2025-01-03, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Varför skulle de?
Detta har ju inget med dem att göra.

Han kanske gömmer sig där
Citera
2025-01-03, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
På vilket sätt är den här Dermot en ”svag människa”?

Svag ock svag vet jag inte men en rätt oskyldig brottsmisstanke att bli avrunkad på en thaimassage.
I Avesta var det känt att flera poliser var stammisar på thaimassagen ock det var inte bara vanlig massage som utfördes
Citera
2025-01-03, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Svag ock svag vet jag inte men en rätt oskyldig brottsmisstanke att bli avrunkad på en thaimassage.
I Avesta var det känt att flera poliser var stammisar på thaimassagen ock det var inte bara vanlig massage som utfördes
Jävligt sjukt att man kallas för sex förbrytare när man köpt sex , när man läser rubriker känns det som en serie våldtäcksman
Citera
2025-01-03, 22:13
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Drottningholm är inte en ö. Drottningholm ligger på ön Lovön.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lov%C3%B6n
Korrekt. Det är en holme på Lovön.
Jag tvivlar på att han är där.
Senast redigerad av Gertrud1 2025-01-03 kl. 22:39.
Citera
2025-01-03, 23:28
Medlem
WTF865s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer

Drottningens brorson lät man tiden löpa ut på så det blev preskription av det, de hade inte ens sökt honom.
Tror ni han bara varit på massage en gång?

Nej, men han fick nog bara happy ending en enda gång. Paolo Roberto hade också en jäkla otur att åka fast första gången han köpte sex.
Senast redigerad av WTF865 2025-01-03 kl. 23:38.
Citera
2025-01-03, 23:29
Avstängd
dansquelcass avatar
Dermot finns i Drottningholm eftersom det är den enda platsen där det är bevisat att sex brottslingar har fått skydd.
Senast redigerad av dansquelcas 2025-01-03 kl. 23:32.
Citera
2025-01-04, 00:05
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnDu
Jävligt sjukt att man kallas för sex förbrytare när man köpt sex , när man läser rubriker känns det som en serie våldtäcksman

Svenska ideologin gör inte så stor skillnad på de två eftersom man på moralreligösa grunder bestämt att samtycke inte får förkomma mot betalning.
Citera
2025-01-04, 00:07
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Korrekt. Det är en holme på Lovön.
Jag tvivlar på att han är där.

Nej det hade inte hjälp honom särskillt mycket. P. Sommelath skyddades för att rädda kungahusets anseende. Clemenger hade kastats ut med häcken före.
Citera
2025-01-04, 00:58
Avstängd
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHardStarCore
Vilket gav mig en idé.

Thaimassöser som leverar maten och knullar som efterrätt?

Foodhora?
Citera
2025-01-04, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Lika känt i Sthlm, då vi sett många poliser där, likaså på svart pokerklubbarna.

Härliga tider då dom inte brydde sig!
Citera
2025-01-04, 04:20
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Lika känt i Sthlm, då vi sett många poliser där, likaså på svart pokerklubbarna.

Härliga tider då dom inte brydde sig!

Flertalet gånger då jag gått på Thaimassage och fått frågan om ”extra tjänster” och tackat nej har de blivit sura och gett totalt oinspirerad massage och avslutat den 10-15 min innan betald timme.
Dessa massörer försörjer sig på det och är hycklare, sen vågar de inte säga sanningen självklart till poliser.
I hemlandet så är detta lagligt och de flesta jobbat med betydligt mer ingående sextjänster för småpengar mot avrunking här.
Citera
2025-01-04, 04:38
Medlem
a--as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkodmiljonar
Det är verkligen helt sjukt....expressen skickar då (minst) 2 personer till Irland med allt vad det innebär, utsläpp från flyg, traktamenten, hotellkostnader osv för att dom ska trakassera boende i Dermotts släktingars kvarter samt ta ett par bilder där en ful, feministisk reporter står och ser mallig ut.

Sverige går under men sexköp utan inslag av våld eller tvång(!) ska jagas till helvetet och tillbaka.

Fatta vilken trosorgasm reportern hade fått om hon hade kunnat rapportera till polisen var Dermott befinner sig.

Man skäms för att vara svensk!

Haha, ja det var en riktigt ful subba, och skamlös klickhora ovanpå det. Härligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in