2025-01-03, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieTheDog
Jag kan dementera kopplingarna du drar med 100%.

Familjen som driver restaurangen är riktigt reko och har drivit det sedan -89. Ena sonen i familjen, som de övriga brutit med och som bott bortom Sverige senaste åren, är kriminell.
Man har blivit ännu ett offer för kriminell markering mot anhörig för att komma åt/sätta press på den egentliga måltavlan.

Mycket tråkig - en fin krog för att vara i orten. Schysst käk och fräsch miljö.

Jag förstår, och det låter som en klart rimlig förklaring. Hemskt trist att det ska hända, och rent idiotisk taktik att använda i och med dom bostadslägenheter som är belägna ovanför restaurangen.
Citera
2025-01-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Du dementerar genom att bekräfta?
Självklart är det "kända artister" som det gäller. Det är Rågsved/Hagsätra/Bandhagen vi snackar om.

Jag uppfattade det som att FrankieTheDog dementerade att branden på Pappagallo hade något att göra med att Hagsätra Restaurang & Bar hade blivit av med sitt tillstånd att servera alkohol. Det kan mycket väl vara en ren tillfällighet, det är inte första gången det är "strul" med rättigheterna i dom lokaler som Trevi tidigare huserade i (idag Hagsätra R & B).
Citera
2025-01-03, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Du dementerar genom att bekräfta?
Självklart är det "kända artister" som det gäller. Det är Rågsved/Hagsätra/Bandhagen vi snackar om.

Jag dementerar påståendet i inlägget jag citerar, och adderar därefter information om vad som hänt.
Läs om, läs rätt.
Citera
2025-01-03, 22:44
Moderator
KomissarieBecks avatar
Datum tillagt i Rubriken.// Moderator
Citera
2025-01-04, 00:28
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Hagsätra Kök & Bar AB, tidigare Trevi konkade för en månad sedan.

https://www.allabolag.se/foretag/hags%C3%A4tra-k%C3%B6k-bar-ab/bandhagen/-/5593895047

Påstås att Hagsätra nätverket/kostymerna hade fingrar i burken. För en rad år sedan så hyrde de in Black Cobra att bränna ner en nyöppnad pizzeria i centrum.

De byter nog bara frontman så öppnar de snart igen.
Citera
2025-01-09, 11:46
Medlem
autostoperkas avatar
orellevant
Senast redigerad av autostoperka 2025-01-09 kl. 11:49.
Citera
2025-09-01, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Hagsätra Kök & Bar AB, tidigare Trevi konkade för en månad sedan.

https://www.allabolag.se/foretag/hags%C3%A4tra-k%C3%B6k-bar-ab/bandhagen/-/5593895047

Påstås att Hagsätra nätverket/kostymerna hade fingrar i burken. För en rad år sedan så hyrde de in Black Cobra att bränna ner en nyöppnad pizzeria i centrum.

De byter nog bara frontman så öppnar de snart igen.

Pizzan på glanshammarsgatan verkar ha stängt nu - vad hände där då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in