2025-01-03, 11:58
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Har hon ett Only Fans-konto som många av dessa influencers har eller skaffar sig?
Citera
2025-01-03, 12:23
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Va?? Har hon gjort en sleeve? Viktminskningsop?

Ja, hon har ena armen full med tatueringar, från överarm till fingrar. Men hon hade tatueringar innan hon träffade Z, tror inte hennes tatueringar har något med Z att göra. Intresset fanns redan där.
Citera
2025-01-03, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Hon verkar leva på stora ost- o delikatessbrickor 😅
Exakt. Samt bullar, choklad, pizza…. Fattar inte hur människan kan vara så smal! För träning har det ju knappt blivit sista åren eftersom hon mest varit gravid och då mår hon ju så dåligt att hon inte kan träna.
Citera
2025-01-03, 15:25
Medlem
På bloggen är Z ”min man” igen och han hjälper till så bra i hushållet.
Citera
2025-01-03, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Har hon ett Only Fans-konto som många av dessa influencers har eller skaffar sig?

Inte vad som kommit ut än men hade faktiskt inte förvånat mig
Citera
2025-01-03, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Exakt. Samt bullar, choklad, pizza…. Fattar inte hur människan kan vara så smal! För träning har det ju knappt blivit sista åren eftersom hon mest varit gravid och då mår hon ju så dåligt att hon inte kan träna.

Säkert genetik mamman är också smal
Citera
2025-01-03, 21:53
Medlem
Tror absolut det är slut mellan dom men att dom lever tillsammans nu i några månader pga 4 barn och kaoset. Hon har helt ändrat sättet hon skriver på, inga kärleksbilder på dom, inget puttinutt längre. "Pappan fick handla" "Pappan är ute med Kenzo", låter verkligen som hon försöker distansera sig från honom. Visst att hon skrev "min man" i ett inlägg typ, men det är ju sanningen, så länge de är gifta.
Citera
2025-01-04, 00:07
Medlem
Undra hur många gånger hon skrev "med så många barn" eller "med 4 barn".

Vi har fattat att du fått ditt fjärde barn men du är inte den första med flera barn.
Citera
2025-01-04, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurremedmoset
Tror absolut det är slut mellan dom men att dom lever tillsammans nu i några månader pga 4 barn och kaoset. Hon har helt ändrat sättet hon skriver på, inga kärleksbilder på dom, inget puttinutt längre. "Pappan fick handla" "Pappan är ute med Kenzo", låter verkligen som hon försöker distansera sig från honom. Visst att hon skrev "min man" i ett inlägg typ, men det är ju sanningen, så länge de är gifta.

Alltså jag tror inte att det är slut mellan dom då hon har på sig ringen? Tror absolut att det inte är 100 mellan dom, någonting är det ju helt klart. Men slut tror jag inte ?
Citera
2025-01-04, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abramsson1
Alltså jag tror inte att det är slut mellan dom då hon har på sig ringen? Tror absolut att det inte är 100 mellan dom, någonting är det ju helt klart. Men slut tror jag inte ?

Det kommer hur som
I alla fall inte hålla
Citera
2025-01-04, 13:40
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Är det bara jag som tycker att bloggen blivit ännu tråkigare? Även om hon mellan varven berättar lite om vardagen och lägger ut bilder på henne och barnen känns det så opersonligt på något sätt och så materialistiskt. Det är så mycket prat om prylar och vad hon äter.

Och hon skriver fortfarande "pappan", inte "min man" eller "Z" eller namnet på honom eller någon fin benämning för honom.
Citera
2025-01-05, 16:52
Medlem
Finns inget äckligare än när nyblivna mammor ska lägga upp sexiga bilder typ när de ammar. Så lågt och billigt. Denna gång bemödar hon sig med en emoji över ungefär halva tutten. Bara omoget och larvigt. Brukar även följa Klara Elvgren, hon gör likadan. De påminner om varandra. Liksom - vi vet att ni haft sex, föder barn, ammar…so what? De flesta gör så. Varför skulle just ni vara så speciella? Riktiga snuskfior🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in