Citat:
Ursprungligen postat av
Anso10765
Ok, de är gangsterwifes 🤪
Var hon lika vulgär när hon var med sin Exman?
Eller är det med Z hon blivit såhär?
Hon har alltid tyckt om att visa sig i bikini/underkläder, gå runt i korta kjolar och ha urringning. Men sedan hon skilde sig runt 2019 har det sakta men säkert blivit ännu mer rumpbilder. Det har heller inte hjälpt att runt 2021 blev det återigen inne med tygbitar som hölls ihop med snören och topplistan på Nelly pryddes av dessa plagg. I samma veva gjorde hon sina bröst och efter det var bh ett minne blott och det är numera vanligt förekommande att man ser hennes bröstvårtor.
Hennes sminkning var jättevanlig under 2018 och den har hon hållit hårt i. Sedan ett par år tillbaka är detta inte inne och numera inte något man ser i verkligheten.
Maken Z verkar inte ha några problem med hur hon ser ut och att hon visar upp det för allmän beskådan. Oklart om det är han som hejar på det eller om det är hon som vill ha den här klädstilen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hamsterboll
Ja namnen är WT. Samtidigt.. alltså de är ju det? De saknar utbildning, hon har silikon, de är emot vaccin, mycket tatueringar och liksom… ja det verkar ju vara deras ”stil” som de närmst är stolta över? Hade inte förväntat mig en Carl eller Gustaf direkt.
Hon har blivit ganska WT sedan hon träffade Z. Hoppade av mäklarutbildningen, skaffade sig en sleeve och låter hela världen ta del av deras stökiga förhållande. Kombinerat med stora implantat, motvilja till preventivmedel och en bitvis trashig klädstil. Det enda som fattas är väl en kamphund.
Samtidigt ville hon ha någon som såg ut som en bad boy och man blir väl som man umgås. Får hoppas de två yngsta inte skaffar likadana tatueringar och börjar ägna sig åt kriminalitet.
Jag tycker synd om K och Z som fick namn som skriker WT. Jag hoppas att barnen byter tilltalsnamn när de blir äldre. Magkänslan är att de kommer få svårt att hitta jobb.