Citat:
Ursprungligen postat av
Emma77Linn
fast det enda du gör i den här tråden är ju att ljuga, vinkla och desinformera.
Du är otroligt patetisk och saknar helt empati, du valde någon gång i ditt liv väg, stängde dig för att sovjet/ryssland kan göra fel och är nu vilse. Du kommer må bättre när du lämnat tråden
Hur går det med ryssarna som var fast och omringade i syrien, har någon hört något om dem?
Så en fråga till, finns det siffror på hur många som finns kvar i donetsk och andra områden som ryssen aktivt började kriga i 2014? hur mycket i procent har befolkningen minskat, om det finns sådana siffror?
Nej, det är mina menigsmotståndare som ljuger friskt här. Det är den enda anledningen jag är här för några måste stå emot dom. Jag är inte ensam i tråden för det finns några tappra själar kvar, sen har hela världen utanför väst som fattar vad detta går ut på. Även i USA ser det annorlunda ut och många är trött på tramset i Ukraina, NATO och världsherravälde. Som vanlig är vi i Europa alltid efter.
Min empati är det inget fel på därimot är er ensidig och det ser vi ofta vad det gäller Gaza och folket där. Alla länder gör fel då och då. Även Ukraina som istället för att slåss med rysktalande och Ryssland borde ha sammarbetat och tagit hand om sin sovjetindustri som nu har ruttnat bort. Ukraina hade kunnat bli ett mycket rikt land i Europa men kastade bort allt för råskinnen, oligarkerna och dess NATO-sjuka.
Exakt, alla med annan åsikt och ert perspektiv ska lämna tråden. Det är det som kallas yttrande och åsiktsfrihet, demokrati och västs värdegrund för tillfället.
Varför inte hoppa in i trådarna för Syrien så får du veta mer?
Nej, jag har inga färska siffror på det men många flyttade till Ryssland för Kievregimens soldater sköt så mycket granater på dom. Varför inte söka själv så kanske du lär dig något.