2025-01-02, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BothSidesNow
Patetiskt. Sluta gråta och väx upp. De som valde att gå armkrok med putte ångrar sig nu och grinar. Jaha, bryr mig inte. Satsa på en bättre häst nästa gång.

Ha ha rysstrollen tror fortfarande övriga Europa förutom förädarna Fico och gänget är så beroende av gas från Ryssland bra jävla komiskt.
Citera
2025-01-02, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Ha ha rysstrollen tror fortfarande övriga Europa förutom förädarna Fico och gänget är så beroende av gas från Ryssland bra jävla komiskt.
Ja så är det och det var därför nu Kiev klippte av flödet precis som man gjorde med Nordstream. Alla ska lida.
Citera
2025-01-02, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
What North Koreans 🇰🇵 doing in Kursk region ?

https://x.com/i/status/1872608469528035352

The wounded North Korean soldiers in the city clinical emergency hospital on Pirogov Street in Kursk, Russia.

More than 100 soldiers from the DPRK have been delivered there.A separate floor and separate meals have been allocated for them

https://x.com/bayraktar_1love/status/1868995971100951004

North Korean soldiers deployed in the Kursk region are now posing for a photo with their legs torn off in one of Moscow's hospitals.

https://x.com/tweet4Anna_NAFO/status/1874749639397941262

North Korea infantry in Kursk, first major assault on Ukrainian troops ended in severe defeat for the DPRK troops. Unlike Russia, the North Koreans did seem to retrieve their dead.

Ukraine is fighting a combined force of Russia, North Korea, Iran, and China.

https://x.com/YourAnonCentral/status/1868714751368544514

Nöjd ditt jävla troll?
Vilka tunga bevis du har. Är du ens medveten att det finns många ryssar i östra delen av Ryssland som har asiatiskt utseende.
Citera
2025-01-02, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Ja så är det och det var därför nu Kiev klippte av flödet precis som man gjorde med Nordstream. Alla ska lida.

Inte fan lider då jag i Sverige, du kanske in din mammas källare elpriset i Sverige det lägsta 2024 sedan 2020 det du. Dags flytta till dassriket kanske MerText?

Ha ha Kiev förnyade inte kontraktet bara, så är det med företag också ibland förnyas in kontrakt men sånt förstår inte ni kommunister.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Tänk va konstigt….Fico är en 🤡

Man slutar med support av Ukraina. 👍
Man stöttar Ukrainas fiende 👍
Man går emot sin egen organisation, EU. 👍

Vi övriga har vetat om detta i 1 års tid.
Då hade man kunnat:
Inta en mer pro Ukraina inställning.
Man kunde ha låtit bli att öppet stötta Ryssland.
Man kunde ha inlett förhandlingar om annan leverantör.
Man kunde ha inlett förhandlingar med transit från andra EU länder.
I värsta fall, man kunde ha jobbat med leveranser via Turkiet.
Näpp. Vill inte!

Men skyll dig själv. Hoppas att det slovakiska folket är korkade, för din skull Fico.
Annars ligger du risigt till.
Men gråt över att dina pengar från Kreml, troligen inte kommer längre.

Tänk att folk är så in i h-e korkade!

Så det du förespråkar är utpressning? Utpressa alla till att stötta Ukraina. Då ser det bra ut på papper, när i verkligheten ingen vill ha med dom att göra 😂
Citera
Medlem
Citat:
Vilka tunga bevis du har. Är du ens medveten att det finns många ryssar i östra delen av Ryssland som har asiatiskt utseende.

Måste vara helt plötsligt en jävla massa Buryater menar du i Kursk ha ha jo, viss skillnad på en Buryat och en Nordkorean utseendemässigt.

Sen finns det klipp och bilder som Ukrainska soldater har tagit av döda Nordkoreaner och det kallas pass.
Citera
2025-01-02, 20:27
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ryzzen, mr gulasch och fikonet är långt ifrån alla 😄
Citera
2025-01-02, 20:28
Medlem
Citat:
Fortsätter dom sprida lögnen att nordkoreaner strider i Kursk och västra delarna av Ryssland?
Citera
Medlem
Citat:
Vi har helt enkelt olika åsikter, perspektiv.

Luhansk och Donetsk var inte ockuperade av Ryssland, man ville ha självständiga stater eller mer självständighet. 2022 gav dom upp den tanken och anslöt till Ryssland eftersom Minskavtalen inte genomfördes.

USA ockuperade Tyskland, Sydkorea och Japan då det begav sig. Man rotade också i deras nya konstitutioner och man lämnade aldrig länderna militärt, kalla det för vad du vill.

För Sovjet eller Ryssland var det aldrig för att förtrycka ett folk utan av praktisk nytta efterom man var och är gigantiska länder med många språk. För baderiterna i Ukraina är det enbart för att med tiden utplåna allt ryskt, allt pga. av hat. Det fungerade tidigare precis som det fungerar i Schweiz och som jag skrev är det gamla ryska städer det handlar om och man har släkt och vänner på sidor. Det gäller bara två språk i Ukriana och inte ens det lyckas man med.

Jag förstår och det gör alla andra också att du försöker analysera sönder min text. Jag har skrivit som jag tycker utifrån min kunskap och mitt perspektiv över denna konflikt. Du kommer inte längre och det här med språk i Ukraina är vad det är. Gå vidare nu, jag har skrivit allt jag ville och tänker inte påbörja en ny runda för att du inte är nöjd.

Ja, vi har verkligen olika perspektiv. Och ditt är minst sagt absurt.

Om du menar att Tyskland är ockuperat så innebär det att din definition av "ockuperat" inte kräver mer än att något annat land har samarbete med ett annat land. Och då kan du faktiskt inte komma och påstå att Luhansk och Donetsk inte hade något samarbete med Ryssland. Det enda som går att diskutera där är graden av det ryska inflytandet, inget annat.

Sovjet var sinnebilden för förtryck av folk. Du är helt historielös om du inte vet att många miljoner människor som strök med under Lenin, Stalin, Chrustjov, Brezjnev m fl. Hört talas om Gulag? Praktisk nytta av gemensamt språk finns oavsett storlek. Hur 17 kan du få det till att förfogande av världens största yta skulle ge alibi för att driva en annan språkpolitik än alla stater som har mindre yta? Respekt för människors språk och kultur har inget samband med storlek på ytan.

USA rotade i Tysklands konstitution? Sovjet rotade i ett halvdussin staters konstitutioner och Ryssland vill nu styra Ukrainas konstitution. Hur vore det om du höll en rak linje i din argumentation?
Citera
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Alla ryssar med asiatiskt påbrå är nordkoreaner!!
Citera
2025-01-02, 20:31
Medlem
Citat:
Det är mycket möjligt att EU inte hjälper Slovakien och Ungern för dom lyder ju inte. Det är mycket skrik och gap om att jag ljuger, bra för då har jag rätt.

Så du har rätt iom att andra säger att du har fel?!
Ja herregud, Putin omger sig inte direkt av dom vassaste knivarna.
Citera
2025-01-02, 20:32
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Så det du förespråkar är utpressning? Utpressa alla till att stötta Ukraina. Då ser det bra ut på papper, när i verkligheten ingen vill ha med dom att göra 😂

Putin har haft tre år på sig att avsluta kriget.
Dra sig hem till sin sida av gränsen.
Du tänkte på det….?
Nähä.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in