Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Du får nog förklara istället för att slå i ilska. Du gillar utrycket klappträ och jag antar att du har mycket hög ålder. Jag reagerade bara på lögnerna du kom med i ditt inlägg.
Du ska ha reda på vilken diskussion du hoppar in i. Det misslyckades du med, trots att det var tydligt redovisat i denna tråd.
Alla har möjlighet att titta bakåt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Hela Krim, Krasnodar och Sotji är inte huvudsakligen ukrainskspråkiga och har aldrig varit.
Du får falsifiera källmaterialet som redovisades om du ska bidra med något.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Det är helt enkelt en lögn och vad du diskuterat innan skiter jag i.
Du är verkligen ett klappträ utan läsförståelse,
utan ambition till läsförståelse. Idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Förbolsjevikisk tillstånd? Är det en term ni pseudointellektuella rysshatare använder? Ni kanske samtalar om Tsartiden men det förändrar ju inte det faktum att Ukraina som land med ett stort territorium inte fanns. Sen att kommunisterna senare gjorde upp sins emellan i Sovjet är en annan sak.
Det du kallar för att "Putin återställer ordningen" är den bolsjevikiska ordningen. Alltså något Lenin och Stalin ställde till med. Inte den förbolsjevikiska ordningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Förbolsjevikisk tillstånd? Är det en term ni pseudointellektuella rysshatare använder? Ni kanske samtalar om Tsartiden men det förändrar ju inte det faktum att Ukraina som land med ett stort territorium inte fanns.
Frågan gällde det
ukrainska språket, ditt stackars jävla klappträ, det ukrainska språket. Det språket har existerat enormt länge, trots en del motstånd norrifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Ser det inte likadant ut i Ukraina eller Europa? När såg du senast en positiv artikel om Ryssland i våra tidningar? Det måste ju finnas något att skriva om som rysk litografi, medicinsk utrusting, passagerarflygplan etc.
Rysk litografi tar du där -->
(FB) Konst och kultur
Du kan redovisa
BICS-ländernas mycket noggranna bevakning av
rysk litografi där!
Det är en viktig fråga, hälsar Alice Bah Kuhnke.