2025-01-02, 18:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är verkligen intressant vem som spelat in samtalen och delgett dessa.
Chrippa och Linnéa pratade ju fritt minst sagt.

Och vem skulle de lura in i penningtvätt?
Den stod inte nära dom men behov av pengar. Vilka två as som tänkte göra så.
Nu vet vi ju att Linnéa var drivande i penningtvätt.

Ja hon verkar mer drivande än man kunde tro, gör tydligen allt för pengar.
Usch inte okej att göra så mot någon, undra om det finns fler ändå som hamnar i denna soppa?
Citera
2025-01-02, 18:28
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Såg också Rasks video och det är ju rätt intressant hur kräftan förnekar allting in i det längsta men sen faller allt han har sagt, antingen är han sjuk eller väldigt väldigt korkad.

Tror han är extremt korkad. Alltså medicinskt korkad, på gränsen till intellektuellt funktionsnedsatt. Han skulle ha behövt en god man och lite stabila människor omkring sig så hade detta kanske inte hänt. Men mamman till hans barn, hans tjej och hans egen pappa hänger gladeligen med på att begå brott i hans regi. Och vet om allt sjukt han gör och det enda de gör är att spela in lite samtal ibland. De kommer alla få smaka på konsekvenser nu. Julia kanske kan lära sig av det, hoppas för barnets skull. Linnea och pappan har jag inga förhoppningar om.
Citera
2025-01-02, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Tror han är extremt korkad. Alltså medicinskt korkad, på gränsen till intellektuellt funktionsnedsatt. Han skulle ha behövt en god man och lite stabila människor omkring sig så hade detta kanske inte hänt. Men mamman till hans barn, hans tjej och hans egen pappa hänger gladeligen med på att begå brott i hans regi. Och vet om allt sjukt han gör och det enda de gör är att spela in lite samtal ibland. De kommer alla få smaka på konsekvenser nu. Julia kanske kan lära sig av det, hoppas för barnets skull. Linnea och pappan har jag inga förhoppningar om.

Ja nog är det något tokigt iaf, för han har inte ett normalt beteende men man kan ju säga att han försökte ända in i slutet.
Undra om det kommer in flera som kanske hjälpt dom med pengar överföringar.
Jag hoppas också att Julia rycker upp sig och tar emot all hjälp hon kan få.
Citera
2025-01-02, 19:01
Avstängd
Citat:
Usch inte okej att göra så mot någon, undra om det finns fler ändå som hamnar i denna soppa?

Jag tror att det kommer att vara fler inblandade. De verkar ju leta efter offer och har säkerligen gjort innan också.
Citera
2025-01-02, 19:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik

Jag hoppas verkligen att Julia tar detta som en läropeng och gör sitt allra bästa för att vara den mamman flickan behöver.

De andra är nog bortom räddning på ett bra tag.
Citera
2025-01-02, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror att det kommer att vara fler inblandade. De verkar ju leta efter offer och har säkerligen gjort innan också.

Jag tror också det, undra när han får flyga hemåt, kanske får stanna över helgen iaf.
Citera
2025-01-02, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
det som skulle vara så hjärtskärande från linnea är nog att hon behövde något som kan göra ett gravtest så hon kunde lägga ut att hon var gravid. men hon verkar inte ha lyckats hitta någon. hon kan inte heller bara sno en random bild. då skulle hon bli avslöjad.

Åh herregud det hade nog ingen trott på även fast hon skulle vara det, men du har säkerligen rätt att det skulle kunna vara något sådant som var planen.
Citera
2025-01-02, 19:31
Medlem
Citat:
Det är nog hon som orsakade hans totala fall. Även om hon är "bara" är 25 år borde hon ha stoppat honom från flykten till Spanien. Jag får en känsla av att hon tyckte allting var spännande med lyxlivet med Chrippa och gärna ville vara delaktig i ALLT!
Citera
2025-01-02, 19:40
Medlem
Linnea är lajv på Twitch om nån orkar kolla om nåt intressant framkommer.
Citera
2025-01-02, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal

Och här är Jockis nya stories:
https://ibb.co/s1QfF1J
https://ibb.co/VCJ2PPs
Citera
2025-01-02, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Är det något skit man måste logga in på?
Citera
2025-01-02, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Bevis på det tack. Du sprider väl inte lögner?

Precis.

Anjo har själv gjort en video när han ringer polisen på chrippa..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in