2025-01-02, 16:35
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GinLady
Vad är oddsen för att hon är hos Hassan igen? Han hade ju skickat nån godnatthälsning till henne på nyårsafton 😵‍💫

Gissar också på att hon är hos Hassan. Med strikt videoförbud
Citera
2025-01-02, 17:09
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GinLady
Vad är oddsen för att hon är hos Hassan igen? Han hade ju skickat nån godnatthälsning till henne på nyårsafton 😵‍💫

Små
Citera
2025-01-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Ja vi kan också lägga till utgiften hos sin gamla bostadsrättföreningen som har eller är på väg till kronofogden.
Något som hon påstår sig inte tänkt betala och om så är fallet så tickar väl en skön ränta på.
Kanske dumt att räkna den på månads utgiften iofs, blir väl ett saftigt och plötsligt avdrag från kontot istället.

EDIT: Blir lite osäker om det gällde räkningen för elen nu, snuten gav henne iaf en delgivning när hon saknade boende och häckade på centralstationen.

Ja, det där med elen var ju ett smått komiskt inslag i denna tragedi. Visst var det så att hon ansåg att hon inte behövde betala de gamla räkningarna eftersom de hade stängt av elen?
Citera
2025-01-02, 18:44
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Det är lite synd att man inte kan se TikTok Stories på datorn utan bara på appen.
Skulle iofs inte rekommendera någon att ha Tiktok på telefonen men vill minnas att hon lägger upp betydligt mer på sina storys än permanenta tiktok klipp.

Ja..Men då är hon kanske hos Hasan AlHasan i Älvsjö nu?
Citera
2025-01-02, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Ja, det där med elen var ju ett smått komiskt inslag i denna tragedi. Visst var det så att hon ansåg att hon inte behövde betala de gamla räkningarna eftersom de hade stängt av elen?

Ja men något sånt korkat var det! Undrar allt mer om hon faktiskt bara trollar, det hade gjort henne till största geniet som "internetroll" någonsin haha
Vad heter Pia i efternamn och vad har hon för person nr?
De fyra sista behövs inte tror jag då jag hade kunnat ringa kronofogden och höra hur det ligger till med hennes skulder.
Dom kommer iofs inte säga vilka som företag eller personer som gör anspråk men beloppen får man ju reda på, kan vara intressant!
Citera
2025-01-02, 20:32
Medlem
Longest-covids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Gissar också på att hon är hos Hassan. Med strikt videoförbud

Antingen det eller mobilen trasig/ borttappad
Citera
2025-01-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ja men något sånt korkat var det! Undrar allt mer om hon faktiskt bara trollar, det hade gjort henne till största geniet som "internetroll" någonsin haha
Vad heter Pia i efternamn och vad har hon för person nr?
De fyra sista behövs inte tror jag då jag hade kunnat ringa kronofogden och höra hur det ligger till med hennes skulder.
Dom kommer iofs inte säga vilka som företag eller personer som gör anspråk men beloppen får man ju reda på, kan vara intressant!

Pia Nyberg 741204, skriven i Älvsjö. Jag är säker på att man även kan få reda på vilka man har skulder till! Ser fram emot en redovisning här om vad du får fram för uppgifter!
Citera
2025-01-02, 20:40
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Fortfarande inget nytt från Nyberg, efter nyårsnattens snöpromenad ” hem” till hostel?

Jag tror på 2 alternativ. 1. Att hon är hos Hasan.(troligast). 2. På sjukan med en lever som fått nog/halkat i fyllan och brutit bäckenet eller magsår a la alkis..
Hon skulle aldrig vara tyst såhär länge frivilligt från sitt hostel och sin ensamhet.
Citera
2025-01-02, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Pia Nyberg 741204, skriven i Älvsjö. Jag är säker på att man även kan få reda på vilka man har skulder till! Ser fram emot en redovisning här om vad du får fram för uppgifter!

Tackar för info!
Hmm, okej för när jag ringde kronofogden i det här fallet: (FB) Maysa Chouba, svenskfientlig kriminell muslim känd från tiktok

Så blev jag nekad specifika företag vill jag minnas, dom kunde säga typ, skulder på mobilabonnemang men inte specifikt vilket företag.
Men men, vi märker!
Citera
2025-01-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jag tror på 2 alternativ. 1. Att hon är hos Hasan.(troligast). 2. På sjukan med en lever som fått nog/halkat i fyllan och brutit bäckenet eller magsår a la alkis..
Hon skulle aldrig vara tyst såhär länge frivilligt från sitt hostel och sin ensamhet.

Hoppas 2. Hon lär vara fly förbannad på personalen om hon fått åka till sjukhus så då kanske hon äntligen blir tvångsomhändertagen- oavsett om det är för psykisk ohälsa eller missbruk. Är hon hos Hassan igen orkar jag inte ens tycka synd om honom, då förtjänar han den skiten som följer.
Citera
2025-01-02, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Kom på alternativ 3!
Dök upp på sitt Hostel full och arg, hamnade i bråk och kastade telefonen i ansiktet på sin sänggranne så den gick sönder. Blev utslängd efter den nattens eskapader, tog tuben till Hassan där hon inte blev insläppt och sitter fortfarande där i trapphuset där hon utför vodoo och gormar.

Alt 3: Som ovan, men polisen plockade upp henne på grund av gormandet.
Citera
2025-01-02, 22:08
Medlem
Citat:
Tackar för info!
Hmm, okej för när jag ringde kronofogden i det här fallet: (FB) Maysa Chouba, svenskfientlig kriminell muslim känd från tiktok

Så blev jag nekad specifika företag vill jag minnas, dom kunde säga typ, skulder på mobilabonnemang men inte specifikt vilket företag.
Men men, vi märker!
Vet en annan tråd där någon ringt och fått veta, kanske inte exakt företag men vilken typ av skuld. Typ CSN, barnomsorg, underhåll m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in