Citat:
Frågan är vad som driver en person som Borgnäs? Da Costa, Palmemordet, Estonia.. Överallt han är med lägger sig en stank av sammansvärjningar och hemligheter som bara han själv verkar se. Jag tror helt enkelt att han blev upprörd över hur opinionen svängde för 25 år sedan, till läkarnas fördel, och bestämde sig att försöka torpedera det som han kallar "kampanjen" för att fria läkarna.
Trots bistånd från SVT att göra program av sina teorier slutade det inte väl för honom. Istället blev han hånad och t.o.m. utskrattad. Men han visste förstås att det fanns en marknad för att köra vidare med läkarspåret. Alla de som skrek värst i media när det begav och som sedan satt med soppan i knäet fick här sin "upprättelse". Läkarna var skyldiga i alla fall, hurra, vi hade rätt!
Trots bistånd från SVT att göra program av sina teorier slutade det inte väl för honom. Istället blev han hånad och t.o.m. utskrattad. Men han visste förstås att det fanns en marknad för att köra vidare med läkarspåret. Alla de som skrek värst i media när det begav och som sedan satt med soppan i knäet fick här sin "upprättelse". Läkarna var skyldiga i alla fall, hurra, vi hade rätt!
Borgnäs är en helt normal och genomsnittlig sozzepolitruk.
Att han är det bevisas och förklaras av storyn om hans dotter Kajsa Borgnäs.
Hon var plötsligt högt uppsatt inom den vänsterfeministiska flygeln av partiet och presenterade en "analys" som gick ut på att partiet behövde fokusera mer på "ideologi".
Några år senare anhölls hon på bar gärning för stöld av "grön kurslitteratur" på Akademibokhandeln. Hon försökte skylla på att hon hade så låg lön som doktorand.
Det är uppenbart att mongot Borgnäs kunnat hållas med sina idiotteorier på statstelevisionen just genom sina förbindelser inom partiet.
Sedan är det uppenbart att partiet nyttjat honom för att vidarebefordra desinformation. Kom ihåg nämligen att Borgnäs så klart kom fram till att mordet utfördes av... en moderat riksdagsledamot.
Hahaha! Han är så duuuuuuuum... Tror inte han ens begriper att han sprider desinformation.
Typisk efterbliven sozze.
Vilket trollinlägg! Osannolikt att du har orkat hänga i tråden i 10+ år eller vad det är bara för att få vara ironisk och trolla med oss alla andra. Grattis! Jag har i alla fall gått på det och trott att du bara inte klarar att svara på frågor och debattera som en vanlig person. Sedan lärde jag mig om JAQ-ing och trodde att det var dwet du höll på med, men nu vet jag att du på något sätt lever på att veta att alla andra blir upprörda av dina inlägg och tror att de debatterar med en imbecill.