Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Varför skulle polisen bry sig om det? Dom har allvarligare problem att oroa sig för. Tror mer att dom är sjukt trötta på Jocke och hyenorna som ringer in 24/7 och kräver full uppmärksamhet.
Polisläckor brukar upptäckas, speciellt med kanariefåglar som Jocke och Anjo, tyvärr för polismannen brukar det inte sluta så väl
Polisläckorna har skrivit till Jocke och berättade lite sa han där som skicka bild på sin polisbricka.
Dom vill ju ta chrippa han lurar ju barn till att spela har dom kommit fram till.
Polisen vill nog inget annat än att få in honom,
Blir lugnare för dom också och slippa åka när det är bråk och tjafs.