Citat:
Ursprungligen postat av
glajarn
Du är helt besatt av Chrippa & Linnéa , Jocke, Anjo etc etc med tanke på hur mycket du skriver om dom.
Ditt liv kretsar kring dom och Gud nåde om ngn talar illa om Chrippa o Linnéa.😅
Släpp taget och låt rättsväsendet ha sin gång. Har du någon skyldighet att försvara Chrippa & Linnéa med tanke på all tid du lägger ner på detta?
Jag har bett om att rättsväsendet skulle få ha sin gång redan för ett år sedan. Det jag är emot är den här djävla häxjakten där man skall dreva på som vansinniga. Det har gått åt helvete överstyr och har ingenting med Chrippas Casinospel att göra, för det här började innan han började med Casino.
Det finns några som inte vill att Chrippa skall prata, då går man igång att jag, ljuga och förtala Chrippa, Linnea och alla i deras närhet
Chrippa skall ha sin rättegång, men det skall ske på rätt sätt och det är inte det här. Hur många här i tråden skulle vilja se sin egen bror eller syster bli behandlade som dom här? Hur många i den här tråden skulle behandla sin bror så som Jocke behandlat Chrippa i många år?
Du behöver inte svara, du är inget för mig