2025-01-01, 19:51
Medlem
Linnea påstår att det är en gammal bild hon lagt ut senast på sin IG. Men halsbandet hon har på sig sa hon i sin Julafton stream att hon köpt till Chrippa i Julklapp så där ljuger hon igen!!
Citera
2025-01-01, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Linnea påstår att det är en gammal bild hon lagt ut senast på sin IG. Men halsbandet hon har på sig sa hon i sin Julafton stream att hon köpt till Chrippa i Julklapp så där ljuger hon igen!!
Det enda som kommer från dessa två är lögner. ALLT.
Citera
2025-01-01, 20:06
Medlem
Någon som lyssnat på podden Jocke och Jonnas om Chrippa?

Joakim ska stötta Julia nu mer LVU under rättegång
Citera
2025-01-01, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Någon som lyssnat på podden Jocke och Jonnas om Chrippa?

Joakim ska stötta Julia nu mer LVU under rättegång
Ja jag lyssnade när den kom ut.
Inte bara han, tydligen många flera personer också.
Citera
2025-01-01, 20:49
Medlem
novastorm1918s avatar
Är det bara jag som ser många likheter mellan Crippa och Olof K? Här några exempel över deras gemensamma nämnare:

1. Båda har byggt sin "relevans" i Sverige genom att trycka ner och förminska andra människor.

2. De har ett omättligt behov av att framstå som framgångsrika och söker ständigt bekräftelse genom att skryta om hur mycket pengar de har.

3. Pengar och status är deras största fokus i livet, pengar och märkesprylar näms konstant i var och varannan mening.

4. Båda har använt sina pappor för att tvätta pengar och dölja sina ekonomiska aktiviteter.

5. De har varsin dotter som nu lever ensam med sin mamma, då deras ekonomiska brottslighet lett till separation från familjen.

6. De båda sitter för närvarande frihetsberövade i Spanien och väntar på åtal och rättegång.

7. Båda är helt felfria och allt dåligt som händer kring dom är någon annans fel.

8. Båda två hatar Joakim Lundell, och de hatar även varandra.

Olof och Chrippa känns så intellektuellt lika att jag hoppas att de får äran att dela cell med varandra. Chrippa lär ut till Olof hur man gör sit-ups. Och Olof lär Chrippa hur man köper dyra bilar och kör runt med utan att behöva något överskattat körkort som man kan bli av med.
Citera
2025-01-01, 20:50
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132
Vart har du fått det ifrån? Det ska normalt ligga på 10 dagar.
Spanska systemet maler långsamt. Dessutom ska de ha siesta på dagen. Det går inte fort
Citera
2025-01-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novastorm1918
Är det bara jag som ser många likheter mellan Crippa och Olof K? Här några exempel över deras gemensamma nämnare:

1. Båda har byggt sin "relevans" i Sverige genom att trycka ner och förminska andra människor.

2. De har ett omättligt behov av att framstå som framgångsrika och söker ständigt bekräftelse genom att skryta om hur mycket pengar de har.

3. Pengar och status är deras största fokus i livet, pengar och märkesprylar näms konstant i var och varannan mening.

4. Båda har använt sina pappor för att tvätta pengar och dölja sina ekonomiska aktiviteter.

5. De har varsin dotter som nu lever ensam med sin mamma, då deras ekonomiska brottslighet lett till separation från familjen.

6. De båda sitter för närvarande frihetsberövade i Spanien och väntar på åtal och rättegång.

7. Båda är helt felfria och allt dåligt som händer kring dom är någon annans fel.

8. Båda två hatar Joakim Lundell, och de hatar även varandra.

Olof och Chrippa känns så intellektuellt lika att jag hoppas att de får äran att dela cell med varandra. Chrippa lär ut till Olof hur man gör sit-ups. Och Olof lär Chrippa hur man köper dyra bilar och kör runt med utan att behöva något överskattat körkort som man kan bli av med.
Ja det finns många likheter mellan dessa två losers, helt klart.
Citera
2025-01-01, 20:52
Medlem
Boondocksaintss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132
Så heter det ja, det var någon som berättade att man hoppat över det steget på flera interner. Men eftersom jag inte kan komma ihåg källan och kan granska den så kommer jag inte heller att säga emot dig.

Alla behöver inte göra utredningen på Riksen, men det beror inte på platsbrist utan för att man anser att den personen inte behöver utredas av olika anledningar.
Jag jobbar i Kriminalvården, så jag använder mig själv som källa.
Citera
2025-01-01, 20:53
Medlem
Dopys avatar
Stämmer det att Jocke säger i sin podd att han har spioner i häktet där chrippa sitter?
Citera
2025-01-01, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Varför ska han stötta Julia?
Han vet ju att Julia utsatts lilla C för barnfridsbrott.
Och soc har ju bedömt att Julia inte är lämplig. Vad har Jocke för utbildning som gör han mer kvalificerad än soc?

Låt domstolen besluta vad som är bäst för lilla C.

Jocke borde sluta blanda sig i allt. Han mår ju bara dåligt av det.

Jocke vill göra sig relevant för att sen göra gråtvideos där han drar offerkoftan hårt omkring sig och bölar- Jag vill bara vara ifred!!!
Han borde ha låtit Chrippa varit ifred från dag ett, och själv tagit konsekvenserna för sina handlingar. Jocke agerar som någon djävla allsfader och vill styra allt och alla. Stryker man honom inte medhårs brakar helvete lös, och det är oavsett om han har med saken att göra eller inte. Chrippa är vuxen och behöver ingen Jocke som skall bestämma hur han skall leva, eller med vem. Jocke är maktlysten och hans följare är minst lika sjuka som han, som inte ser vad som pågår. Chrippa flydde inte från rättsväsendet, det fanns annat som gjorde att han var tvungen att dra
Citera
2025-01-01, 20:54
Medlem
Citat:
Stämmer det att Jocke säger i sin podd att han har spioner i häktet där chrippa sitter?
Nej. Ta reda på något själv?
Citera
2025-01-01, 21:00
Medlem
Citat:

Han nämnde något om polisläcka.
Vad han menar oklart. Inte hört allt i sin helhet. Sponsrar inte podden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in