Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Varför ska han stötta Julia?
Han vet ju att Julia utsatts lilla C för barnfridsbrott.
Och soc har ju bedömt att Julia inte är lämplig. Vad har Jocke för utbildning som gör han mer kvalificerad än soc?
Låt domstolen besluta vad som är bäst för lilla C.
Jocke borde sluta blanda sig i allt. Han mår ju bara dåligt av det.
Jocke vill göra sig relevant för att sen göra gråtvideos där han drar offerkoftan hårt omkring sig och bölar- Jag vill bara vara ifred!!!
Han borde ha låtit Chrippa varit ifred från dag ett, och själv tagit konsekvenserna för sina handlingar. Jocke agerar som någon djävla allsfader och vill styra allt och alla. Stryker man honom inte medhårs brakar helvete lös, och det är oavsett om han har med saken att göra eller inte. Chrippa är vuxen och behöver ingen Jocke som skall bestämma hur han skall leva, eller med vem. Jocke är maktlysten och hans följare är minst lika sjuka som han, som inte ser vad som pågår. Chrippa flydde inte från rättsväsendet, det fanns annat som gjorde att han var tvungen att dra