Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Stämmer det att Jocke säger i sin podd att han har spioner i häktet där chrippa sitter?

Nä inte i häktet. Jag tänker att bäst är ju att lyssna på avsnittet.
Ang din andra tanke kring att Jocke mfl ska vittna i rätten kring LVU är för att berätta att Julia fick inte chansen att få vara mamma pga Chrippa. Det är säkerligen flera i deras närhet som vet mer än oss här på flashback.
Och ang barnfridsbrott är det Chrippa som är anmäld för det samt grov kvinnofridskränkning.