Citat:
Ursprungligen postat av
KaninHitler
Blattarna har ju spårat rejält och gjort iallafall vissa områden betydligt värre. Men sedan är det definitivt så att det är gnälligare nu också. Det är inte så jättemånga som är överjävligt kritiska att det smäller lite på nyårsnatten men däremot är de som är emot VÄLDIGT högljudda. I samhället jag bor är det 3 kärringar som skriver konstant om det här på fejsbok...om och om igen. Varenda gång det smäller lägger de upp en post i lokala samhällsgruppen....dessa 3 kärringar om och om och om igen.
Jo samma här. Samtidigt som gång- och cykelvägar ständigt är överfyllda av skithögar och pissfläckar från deras älsklingar.
Hade förstått om folk gnällde på att det skjuts raketer in i folkmassor osv, men 100% av kritiken jag sett i mina lokala Facebookgrupper handlar just om de stackars hundarna.
Som att nyårsafton är något helt nytt och att man inte hade en aning om att fyrverkerier existerade när man bestämde sig för att köpa hunden och samtidigt tydligen bestämde sig för att låta bli att skotträna den.